Deg hade ny gott typ 2 dagar sen mitt och Fridas bråk. Jag tror aldrig att Frida kommer förlåta mig! Hur kan jag vara en så jävla bitch?? Eller vänta det kanske var hon som var en bitch? Aja jag hade Kevin och det ända som fanns plats i min hjärna just nu var han och hans kärlek. Jag drog mig upp ur sängen kl 9. När jag kom ner till frukost bordet var det en liten lapp som satt fast där." Godmorgon sömtutan Louise ♡ jag är nere vid stranden och väntar kommer dit nu och ät frukost". Jag sprang upp och bytte snabbt in till kläder istället för pyjamas. Det blev shorts med ett linne. När jag hade bytt om så sprang jag ner för trappen av glädje. Jag öppnade ytterdörren och möttes av en stark sol. Jag sprang försiktigt barfota när jag fick syn på Kevin som satt på en filt med en korg. Jag sprang försiktigt fram till honom och skrämde honom bakifrån han blev lite rädd och vände sig om. Han såg mitt ansikte och började skratta och horder en gest att jag skulle sätta mig bredvid honom. Efter vi hade ätit en lång och god lyx frukost så jag mig bara och lutade mig mot Kevin. Resten av dagen badade vi och så men på kvällen så gick vi på ett party hos hans granne. Jag hade sminkar mig lite lätt med ögonskugga mascara och lite läppstift. Jag hade på mig en vit blus med med nät på ryggen och ett par svarta jeans. Mitt hår valde jag att ha utsläppt. Jag satte på mig ett par klackskor innan jag knackade på hos Kevin. Kevin var otroligt snygg med back slik och skjorta.
- Snygg du e, sa han och pussade mig på kinden. Vi tog varandra i handen och gick. Hans granne låg verkligen nära. När vi kom in i det stora huset var det hög musik och många personer i min och Kevins ålder som dansade och gjorde annat roligt. Eftersom jag inte kände någon så förväntade jag mig att Kevin skulle vara med mig. Men det Kevin gör att så fort vi kom in genom dörren så släppte han min hand och började hälsa på folk. Jag tänkte först gå och säga till men jag orkade inte och bestämde mig för att säga det imorn. Jag hittade till köket och tog lite läsk. Jag stod i ett hörn och drack när jag säg Kevin. Jag tänkte precis gå fram till honom och dansa med honom men då så... Min tårar började att tryckas fram jag släppte min plast mugg på golvet och sprang mot dörren. När jag kom ut genom dörren så hör jag Kevins röst bakom mig. Jag hör inte vad han säger men det bryr jag mig FAN INTE OM! HUR FAN KUNDE HAN GÖRA SÅ? FRIDA HADE RÄTT HAN ÄR DUM I HUVUDET! Mina tankar forsar fram precis som mina tårar när jag springer mot Kevins hus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vad tror ni hände?
Vad tror ni att Kevin gjorde?
Varför är Louise ledsen?
Det får nu veta i nästa kapitel.
YOU ARE READING
Allt går i bitar
Teen FictionLouise är en tjej på 13 år som vill till Mallis med sin bästa kompis Frida. Allt går inte som det ska och när Kevin plötsligt blir kär i Louise och bjuder med henne till hans landställe går allt snett.