Bilresan var lång och ganska pinsam. Vi stannade på 3 olika bensinmackar. Resan tog 5 timmar. Vi åkte färja 2 gånger. Det mesta jag gjorde var att lyssna på musik, titta på film och läsa. Sen så äntligen var vi framme. Huset var verkligen super fint. Huset var precis vid vattnet. Det var en liten strand vid vattnet. Huset var stort och grått. Kevin visade mig till mitt rum. Mitt rum låg precis bredvid Kevins rum. Mitt rum var ganska stort. Det hade en ganska stor säng och mitt emot sängen stod det en garderob. Jag ställde min väska på sängen och började packa upp.
- Vill du bada sen? frågade Kevin som hade smugit sig in i mitt rum.
- Visst ska bara packa upp först, sa jag och log snällt mot hans vackra ögon. När jag packat upp min väska satte jag på mig min rosa bikini. Jag knackade på Kevins rum. När Kevin öppnade så gick vi ner till stranden. Kl var ungefär 11.00 men det var fortfarande ganska ljust ute. Han tog min hand och vi gick ut i vattnet. Han tog sina händer runt min midja. Jag la mina armar om hans axlar. Jag såg bara in i hans blåa ögon. Hans andetag var varma och han doftade gått av parfym. Jag kände hur hans huvud började närma sig mitt, hur hans läppar närmade mina. Hans läppar snuddade vid mina och sen. Jag kände hur vi trycktes mot varandra våra läppar snuddade inte längre ... DOM KYSTES!! Jag släppte taget om Kevin och bara tittade på honom. Vi tog varandra i hand och gick upp till huset. Jag gick in i mitt rum och Kevin i hans. Efter några minuter när jag hade precis bytt om till pyjamas så kom Kevin in. Kevin la sig i min säng och sen la jag mig med honom. Han tig sina armar om mig och jag lät mina ögonlock falla till sömn.NU VAR DET OFFICIELLT JAG HADE MIN FÖRSTA KYSS MED KEVIN!!! KEVIN SOM JAG NU VAR IHOP MED!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Längtar ni till nästa kapitel?
Det gör jag♡
Kik: miracool5
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Allt går i bitar
Genç KurguLouise är en tjej på 13 år som vill till Mallis med sin bästa kompis Frida. Allt går inte som det ska och när Kevin plötsligt blir kär i Louise och bjuder med henne till hans landställe går allt snett.