3. Deo
„Hej, stigle ste!“-uzviknula sam kada sam im otvorila vrata.
„Hahah..zamisli, jesmo.“-rekle su uglas
„I zabava moze da pocne!“-rekla je Ashley, „Pusticu nam neku muziku za pocetak“-dodala je. Sve tri smo znale da ce da pusti neku pesmu od One Direction-a. Nije da sam bas vesela sto cu to da slusam, ali sta da se radi. Vece je proslo mnogo brze nego sto sam ocekivala. Gledale smo neki horor, jele kokice, pokusale da napravimo palacinke i umalo da izazovemo pozar, ali hvala Bogu, da nije doslo do toga. Trenutno je 3h iza ponoci i spremamo se za spavanje. Spavacemo u sobu mojih roditelja, posto imaju veliki bracni krevet i sve tri mozemo da stanemo na njemu.
„Laku noc cure!“-rekla sam.
„Laku noc“
„Laku noc“- rekle su jedna za drugom. Brzo smo zaspale.
.....„Ustajte!! Moramo u skolu!!“-Sarah nam se drala iznad uveta i pokusala da nas digne iz kreveta, ali joj nije bas uspevalo. Ne znam kako je ona mogla da ustane ovako rano, posto smo sinoc zaista ostale budne do kasno.
„A daj Sarah, pusti nas jos samo 5 minuta.“-rekla sam.
„Ma daj, sigurno. I malo pre si isto to rekla i jos niste ustale. Zato hajde, zakasnicemo.“-nastavila je.
„Pa ne bi bilo nista strasno ni ako bismo propustile prvi cas, ionako je to matematika.“-oglasila se Ashley.
„Pa i to sto kazes, mozemo da propustimo dosadnu matematiku.“-slozila se Sarah. To!! Konacno da nas ostavi na miru da odspavamo jos jedno pola sata.
....Par dana kasnije.
„Cure! Cure! Imam da vam saopstim nesto veoma bitno! Slusajte me.“-drala se Ashley, dok se kretala ka meni i Sarah.
„Sta je bilo Ashley? Sta je toliko BITNO, da si morala da nas probudis U SUBOTU U 8h UJUTRU?“-gundjala sam mrzovoljno, jer nas je tako rano pozvala da se nadjemo u nekom parkicu nedaleko od moje kuce.
„Dobila sam tri VIP ulaznice za koncert ONE DIRECTION-a, i plus, na kraju koncerta cemo ici kod njih u backstage i provesti tamo do 4h sa njima!!!!!“-vristeci je govorila. Cak su i ljudi koji su u tom trenutku prolazili cudno gledali u nju. Cekaj malo! Ona je rekla da ’cemo ici’! Pre bih rekla da ce one ici, jer meni ne pada na pamet da idem tamo i upoznam se sa njima.
„Ashley, prvo cu ti reci: TI SI MENE SAMO ZBOG TOGA PROBUDILA, DA MI KAZES DA CES UPOZNATI NEKI ONE DIRECTION?-iznervirano sam je pitala.
„Ti samo tako reagujes? Pa zar ti nije drago sto ces moci da ih upoznas?“
„Da sam njihov fan, kao sto si ti, verovatno da. Ali posto nisam, nije mi drago.“-rekla sam. „Ti i sama znas da ja njih slusam samo zbog tebe, zar ne?“-upitala sam.
„Znam. Ali sam mislila sa ces malo vise da se radujes zbog toga.“-rekla je pomalo tuzno.
„Ja cu ici sa tobom u svakom slucaju“-rekla je Sarah. Bilo mi je pomalo krivo sto sam rastuzila Ashley.
„Pusti me malo da razmislim, pa cu mozda i ja da idem sa vama na koncert.“-cim sam to izgovorila ova je skocila na mene i pocela da me grli i ljubi u obraz.„Hvala ti! Hvala ti! Hvala ti!“-zahvaljivala mi se Ashley.
„Ako ovako nastavis, necu mocu da idem sa vama posto cu verovatno biti u bolnici, zbog tvog stiska.“-kada sam zavrsila recenicu, izvinila mi se i nasmejala.
„Znala sam da ces pristati!“
„Hah.. pa sta da radim, kad te volim.“-uzvratila sam joj. „Nego kad je taj cuveni koncert?“-nastavila sam.
„Sledece subote u 18h. Joj..kako cu da prezivim do tad!?“-rekla je.
„Ma ne brini, bitno je da sve tri idemo“-ubacila se Sarah.
„E pa drage moje, ja se sad vracam u krevet. Cujemo se kasnije!“
„Baj!“-rekla je Sarah.
„Baj, baj!“-uzvratila je i Ashley, onako sva srecna. Veoma mi je drago sto ce konacno da upozna svoje idole. Dabro, ne kazem da ni meni nije drago, naravno da jeste, ali je njoj mnogo, mnogo vise stalo do toga nego meni. Ja uglavnom slusam ’Three Days Grace’, ’Nickelback’, ’Katy Perry’, ’Halestorm’, ’Hinder’ itd. Usla sam u kucu i zaputila se pravo u krevet. Ubrzo sam i zaspala.
Gotov je 3. deo.
Jos nisu pocele da se desavaju neke zanimljive radnje, ali ubrzo ce da krenu.
Nadam se da vam se dopada. Ako imate neke kritike ili zamerke, slobodno recite.
-Mrs. Styles*
KAMU SEDANG MEMBACA
Never Say Never -h.s-
Fiksi PenggemarLjubav je nepredvidiva. Nikad ne znas kad ces da se zaljubis, mozes sutra, za mesec dana, ali i za godinu dana. Zato nikad ne reci da neces da volis nekoga, jer to nece doveka da bude istina.