2. Deo
From underneath the trees, we watch the sky..Confusing stars for satellites.. I never dreamed that you’d be mine..But here we are, we’re here tonight..
Cula sam moji uobicajeni alarm, ustala iz svog toplog i udobnog kreveta i zaputila sam se ka kupaonici. Inace, imam svoju licnu kupaonu u sklopu sobe. Kada sam bila spremna, sisla sam u prizemlje i videla mamu i tatu u kuhinji kako piju svoje jutarnje kafe i citaju dnevne novine..
„Dobro jutro“-rekla sam.
„Dobro jutro kceri“- rekli su uglas.
„Danas putujemo u New York na par dana, tako da ces ostati sama kod kuce.“-obavestio me je otac.
„Uredu, nego, mogu li Ashley i Sarah veceras da spavaju ovde i ujedno mi prave drustvo??“
„Naravno mila“-odgovorila je mama. Sela sam za stolom i popila belu kafu sa roditeljima, dok nije doslo vreme da se uputim ka skoli, koja je daleka od moje kuce mozda jedno pet minuta hoda. Na izlazu iz kuce mama i tata su me poljubili u obraz i pozdravili smo se.
„Cao Emily, cuvaj se!“
„Hocu, cao i vama!“-uzvratila sam im.
.....
„Emily“-cula sam da moje dve ’guske’ dozivaju moje ime.
„Hej, pa gde ste vas dve?“
„Evo smo, tebe smo cekale.“
„Oh, kako pazljivo od vas..xD Nego, hocete li veceras da prenocite kod mene? Mama i tata su na poslovnom putu i cela kuca je samo moja..“
„Kakvo je to pitanje, pa naravno da hocemo zar ne Sarah??-rekla je Ashley
„Daa..Hocemo!!“-viknula je Sarah.
U tom trenutku se oglasilo zvono i morale smo da udjemo u ucionice. Nikada nisam bas preterano volela skolu, ali sam uvek bila jedna od boljih ucenika. Danas imam sedam casova, tako da nedelja nije mogla da krene bolje. U negativnom smislu mislim. U skoli me svi nastavnici vole, verovatno zbog toga sto ne pravim probleme i mirna sam na casovima. Naravno, dobijem ponekad i neku opomenu od nastavnika, ali je to uglavnom samo za pricanje. U skoli sam jedna od onih devojaka koje momci stalno gledaju i vrte oko nje, ali mi nije bas drago zbog toga. Verovatno zato sto sam se vec jednom razocarala u njih.
.....
I konacno se oglasilo zvono za kraj sedmog casa. Veselo sam izasla iz kabineta engleskog i sacekala ispred skole moje drugarice. Pozdravile smo se i svaka je otisla svojoj kuci. Dogovorile smo se da cemo da se okupimo kod mene kuci oko 19h i tad ce da pocne ’pidzama party’. Usput sam kupila jedan Starbucks i krofnu i ponela za kuci.
Gotov je i 2. deo.
Nadam se da vam se svidja.
-Mrs. Styles*
YOU ARE READING
Never Say Never -h.s-
FanfictionLjubav je nepredvidiva. Nikad ne znas kad ces da se zaljubis, mozes sutra, za mesec dana, ali i za godinu dana. Zato nikad ne reci da neces da volis nekoga, jer to nece doveka da bude istina.