KESİT

499 29 6
                                    



"Ne saçmalıyorsun sen !?" Sesimin haddinden fazla çıkmasına engel olamayarak devam  ettim

"Biz seninle ayrılalı beş sene oldu Kerem bey . O gün senin yılan karın yüzünden benim canım gitti . Bebeğimi ölüşünü , dakika dakika bizden kopmasını izledim ben ."

Göz yaşlarım akarken gömleğindeki ellerimle birlikte aşağı doğru kaydım . Benimle  birlikte oda yere kaydı bana sıkı sıkı sarılırken gerdanımı ıslatan yaşların onun mu yoksa benim mi olduğunu anlamamıştım .

Bu benim yanımda ikinci ağlayışıydı ilkinde ondan boşanmak istediğimi söylediğimde şimdi de bu .

Onun da acı çektiğini biliyordum ama elimden bir şey gelmiyordu . Söylediği sözler yüzünden akan göz yaşlarıma birde kalbimin hızlanması eklendi .

"Ben acı çekmedim mi sanıyorsun sen . Sanki bebeğimizle birlikte bir kez öldüm ,senin beni terketmende bir daha öldüm ben güzelim . Şimdi benden seni bırakmamı isteme beş yıldır kan pompalamaktan başla bir işe yaramayan kalbim seni görünce atmaya başladı . Güzelim bana gel nasıl  gelirsen gel , ben seni  her halükarda severim . Çocuklarını da severim kendi çocuğum gibi zaten sevmesem olmaz onlar senin bir parçan . Gel güzelim yeter ki gel ."

Kesilen nefesim bana yardımcı olmazken diyemedim 'onlar senin çocukların ' diyemedim .

Nasılsını gençler biliyorum biraz bölümler geç geliyor ama sınav haftam geldi ve sürekli ders çalışıyorum pek vaktim olmuyor .

Ama biraz daha düzene girince bölümleride düzenli bir şekilde gelicek .

İkinci bölümün bir kısmı bitti diğer yarısınıda yazıp hemen yayımlıcam .

Seviliyorsunuz

#baharbulut

Mardin kaçağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin