Intru in baie si ma duc la chiuvetă, imi dau cu apa pe fata si cand imi ridic capul il vad in oglinda pe Taehyung, el este baiatul blond. Ma intorc cu fata la el.
Eu: Nu ai voie in baia fetelor!spun putin rastita.
Tae: Nu am interesează, decamdata ce esti tu aici nu ma intereseaza daca am voie sau nu. spune foarte serios.Stau si ma uit la el si il vedeam cum se apropie de mine, eu ma dau in spate pana spatele meu se lipeste de perete.
Tae: Ti-a mai spus cineva cat de frumoasa esti?spune muscandu-si buza.
Eu: Ă... eram inghetata nu stiam ce sa spun.Se apropie de mine cat mai mult si vrea sa ma sarute, dar eu ii dau o palma peste fata si fug in clasa.
Ma asez in banca si il vad pe el intrand in clasa uitandu-se foarte insistent la mine. Cand l-am vazut mi-am mutat privirea, nu voiam sa-l privesc.
Dupa ore
Sunt in curtea scolii cu prietenele mele si il sun pe Hoseok sa-l intreb daca vine sa ma duca acasa.
Convorbire telefonică
Eu: Hoseok, vii sa ma iei de la liceu?
Hs: Nu, am treaba. Du-te cu autobuzul.
Eu: Bine...Convorbire telefonică încheiata
Ma duc in statie cu fetele, vad ca vine autobuzul si incep sa alerg ca sa-l prind.
Ajung acasa si il vad pe tata in sufragerie uitandu-se la televizor.
Eu: Buna, tata!
Tata: Buna, draga! Ce faci, cum a fost la liceu?
Eu: A fost bine. Daca nu ai mancat sa o faci ca eu nu mananc.
Tata: Of, si cand credeam ca o sa stau cu fata mea.spune trist.
Eu: Scuze tata.Ies din sufragerie, urc scarile si intru in camera mea. Imi arunc ghiozdanul si ma arunc in pat.
*Aish credeam ca nu mai ajung acasa. Nici nu vreau sa ma gandesc la ce mi s-a întâmplat azi in baie cu acel baiat.*Imi scot telefonul din buzunar si vad ca am un mesaj. Il deschid si vad ca e de la Taehyung, ce vrea de la mine?
Mesaje
Tae: Ce faci?
*Oare sa-i raspund?* Am decis sa-i raspund.
Eu: Stau in pat, tu?
Nu dupa mult timp imi raspunde
Tae: Ma gandesc la tine.
Stai ce? Ce tocmai a scris? Se gândește la mine? Abia m-a vazut azi si deja se gandeste la mine. E ciudat.
Eu: Ă, mersi, presupun.Dupa acesta cam la vreo 15 minute mi-a trimis un alt mesaj.
Tae: Sa stii ca data viitoare nu mai scapi din mainile mele.Poftim? Ce naiba tot spune? E nebun? Sper ca glumește. Deodată se aude usa deschizandu-se si intra pacostea de Hoseok.
Hs: Haide sa manan...cu cine vorbesti?spune apropiindu-se de mine.
Eu: Cu nimeni si daca as vorbi cu cineva, nu te-ar interesa.spun serioasa.Se apropie de mine si imi ia repede telefonul din mana. Aish am uitat sa-l inchid.
Hs: Oo, draga noastra Mi-So vorbeste cu un baiat. Oo, dar si ce baiat, Taehyung.spune cu un zambet mare.
Eu: De unde il stii tu pe Taehyung?spun arcuindu-mi sprâncenele.
Hs: E prietenul meu.
Eu: Poftim?spun foarte surprinsa. Poate ar trebui sa-i spui sa nu mai incerce sa ma sarute.
Hs: Ah, l-am invatat bine, bravo Taehyung.
Eu: Ce? HOSEOK! IESI! ACUM!
Hs: Bine, o sa vorbesc cu Tae sa iti faca mai multe.spune pervers.
Eu: IESI ACUM!Iese închizând usa, eu trandindu-ma in pat. Aish, cum pot sa am un frate asa? Nu-l mai suport, cum poate spune ca o sa vorbeasca cu el sa-mi faca mai multe, sunt sora lui. Nu o sa se întâmple nimic din astea.
Incerc ca uit ce s-a intamplat si ma bag sub patura mea calduroasa si pe patul meu moale, adormind foarte repede.
Ziua urmatoare
Ma trezesc de dimineata, ma duc la baie imi fac rutina. Ies din camera vrând sa ma duc la Hoseok sa-l intreb daca ma va duce si astazi la liceu. Intru in camera sa, dar ca sa vezi nu este. Ma gandesc poate este la baie, ciocanesc la usa, dar nimic.
Eu: Sa stii ca intru.stau putin sa vad daca spune ceva, dar nimic si decid sa intru.
Deschid usa cu putina frica nestiind ce pot sa vad, dar nu era nici aici. *Aish, unde s-a dus baiatul asta?*
Ma duc la bucatarie, nici aici nu e. Il sun sa-l intreb unde este, nu raspunde, logic.Tata era la munca si nu pot sa-l sun in timpul programului, asa ca m-am dat batuta. O sa ma duc cu autobuzul.
Dupa 3 ore
Ma imbrac.
Imi fac ghiozdanul si cobor scările, cand ajung la parter il vad pe Hoseok cu Taehyung, Jungkook si inca 4 băieți.
Hs: Ah, Mi-so, credeam ca ai plecat...
Eu: Nu. Dar...ma opresc.
Voiam sa stiu cine sunt acei 4 baieti, dar o sa par ciudată asa ca nu mai intreb.
Hs: Dar ce?spune si ceilalti 6 uitandu-se la mine.
Eu: Ah...nimic. spun panicata. Eu plec.Pun mana pe clanta usii, dar vocea fratelui meu ma opreste.
Hs: Stai, am uitat sa-ti spun. Azi nu mergi.spune serios.
Eu: Stai ce? De ce sa nu merg?Nu voiam sa stau cu ei, mai ales cu Taehyung, dupa ce mi-a facut nici nu vreau sa-l vad.
Hs: Vei sta cu mine si cu...uitandu-se la fiecare baiat.
Eu: Eu nu vreau sa stau cu voi, eu nu vreau sa stau acasa, vreau la liceu.spun putin suparata.
Tae: Cine a spus ca stam acasa?spune acesta cu un zambet mare pe fata.Aish ce ma enerveaza. Eu nu merg nicaieri cu ei. Nici macar nu ii cunosc pe cei 6 si in fratele meu nu prea am incredere.
Hs: Hai odata, nu ai auzit ce a spus Taehyung?uitandu-se la mine apoi la el.
Toti ies din casa, inafara de Jungkook.
Jk: Haide!spune luandu-ma de mana si tragandu-ma dupa el la o masina mare negra.Perspectiva So-min
O sun pe Mi-So de 10 minute si nu raspunde, ii trimit mesaj, dar nici la acesta nu raspunde.
Sm: Oare ce face de nu raspunde?
Jy: Poate si-a uitat telefonul acasa... spune Ji-Yeon.Am ajuns la liceu, iar Mi-So nu a venit. A trecut prima ora si nu a aparut. Nici Taehyung si Jungkook nu au venit .Oare ce se intampla?
Perspectiva Mi-So
Am urcat in masina, m-am asezat langa Jungkook. Taehyung era in fata mea si se uita insistent la mine, eu mi-am mutat privirea de pe el uitandu-ma pe geam.
Deodată masina se opreste si cand am coborât am vazut o cladire mare. Eram la iesirea orasului.
Ce naibi se intampla de suntem aici?Am postat, sper ca va place 😊❤
Daca sunt greseli va rog sa ma iertați :*
CITEȘTI
Love Is Hard To Get//J.Jk
RomanceMi-So, o fata ce pica foarte repede in bratele lui Jungkook. Ea se îndrăgostește nebuneste de acesta, iar el doar batandu-si joc de iubirea ei. Oare Jeon Jungkook va ajunge sa aibe sentimeste pentru ea sau isi va bate joc, cum face cu orice fata. -D...