Buna, eu sunt Jung Mi-So.Am 19 de ani. Traiesc in Coreea de cand m-am nascut. Eu stau cu tatal meu deoarece mama a murit cand aveam eu 15 ani din cauza unei boli, si cu fratele meu mai mare pe care il cheama Hoseok.
Anul acesta este ultimul an de liceu, deja este semestrul 2 si termin odata cu invatul si toate temele, abia astept.
Fratele meu a terminat de mult timp liceul, acum este la facultate, dar nu prea se duce. El sta mai mult cu cei 6 prieteni ai sai, pe care nu mi i-a prezentat niciodata, nici macar nu stiu cum ii cheama. Cam atat pot spune despre mine, deocamdată...
Este o noua zi de liceu. Ma trezesc de dimineata ca sa imi fac temele si sa imi învăț. Ma ridic din pat si ma duc la baie sa imi fac rutina. In timp ce ma spalam pe dinti intra Hoseok:
Hs: Sa stii ca azi te duc eu la liceu, ai inteles?
Eu: Bine...Nu prea imi place sa ma duca el la liceu ca se holbeaza toti pentru ca si el a fost la liceul la care sunt eu si era cel mai popular, toate fetele erau moarte dupa el. Eu pot spune ca nu l-am moștenit... Nu eram nici populara, dar nici cea mai tocilara.
Dupa 3 ore
Este ora sa încep sa ma pregătesc pentru liceu ma duc sa ma imbrac si sa ma machez.
Nu imi place sa ma machez strident, imi dau doar cu un corector, pudra, rimel si un luciu de buze.
Imi pun cartile im ghiozdan si cobor scarile si il vad pe Hoseok pe canapea. Cand ma vede se ridică.
Hs: Insfarsit esti gata, credeam ca nu mai iesi o data de acolo..
Eu: Nu eu te-am pus sa ma duci la liceu, puteam sa iau si autobuzul cu Soo-Min si Ji-Yeon.
Hs: Doar taci si misca! se resteste la mine.
Eu: Ok...Oare ce are de este atat de nervos..? Ma duc la tata sa ii spun ca am plecat si dupa ies din casa, ma duc la masina si urc.
Eu: Hoseok... vreau sa spun dar ma opresc pentru ca nu vreau sa-l enervez si mai tare.
Hs: Ce vrei? spune el rece.
Eu: Ă... s-a întâmplat ceva? spun timida.
Hs: Nimic ce sa te intereseze. spune fara sa se uite la mine.Restul drumului a fost liniste si eu doar stateam cu capul rezemat de geam fara sa spun ceva.
Ajungand in fata liceului il salut de Hoseok si ma dau jos din masina. Deja simteam cum lumea se uita la mine, aish nu-mi place.
Le vad pe Soo-Min si Ji-Yeon, ma duc la ele si le salut apoi le iau in brate.
Eu: Ce faceti?
Sm: Te asteptam pe tine.
Jy: Cu ce ai venit? Nu te-am vazut in stație.
Eu: M-a adus Hoseok. spun incet.
Sm&Jy: Aaa.Intram in clasa si nu dupa mult timp se aude clopoțelul. In clasa intra doamna noastra dirigintă si ne spune ca vom avea 2 colegi noi.
*Cum puteam avea 2 colegi noi cand este aproape sfârșitul anului scolar..?*
Dupa spunele dirigăi intrat un baiat cu parul blond, înalt, pot spune ca e frumosel de ce sa mint, urmat de altul cu parul negru, cam de aceeasi inaltime, la fel de frumos ca cel blond.
Diriga: Vi prezint pe Kim Taehyung si Jeon Jungkook. Puteti sa va duceti in banci, baieti.Aceștia se pun in spatele meu si a lu Soo-Min, noi doua stateam in aceeasi banca. Nu m-am întors deoarece sincera sa fiu nu prea ma interesau, asa ca am stat in banca mea.
Se suna de pauza si cand vreau sa ies din clasa cu Soo-Min si Ji-Yeon, vad ca toti colegii au năvălit peste colegii noi. Ies din clasa complet neinteresata si ma duc la dulap sa imi iau cartile.
Pe drum Soo-Min si Ji-Yeon vorbeau si ele despre ei. Aish ce e asa interesant la ei?
Eu: Fetelor, eu ma duc la baie.
Sm: Ok.
Jy: Ne gasesti in clasa.Intru in baie si ma duc la chiuvetă, imi dau cu apa pe fata si cand imi ridic capul il vad in oglinda pe ........
Buna! Eu sunt Elena si asta este primea mea carte, sper sa va placa, o sa postez maine, cred!
😚
CITEȘTI
Love Is Hard To Get//J.Jk
RomansaMi-So, o fata ce pica foarte repede in bratele lui Jungkook. Ea se îndrăgostește nebuneste de acesta, iar el doar batandu-si joc de iubirea ei. Oare Jeon Jungkook va ajunge sa aibe sentimeste pentru ea sau isi va bate joc, cum face cu orice fata. -D...