14

1.7K 70 48
                                    

"Jungkook, nu esti responsabil pentru mine. Si plus ca nu vreau mila ta." O durere in piept ma apasa de cuvintele scoate de ea.

"Mi-So, esti sotia mea, cum sa nu fiu responsabil?"

"Nu, chiar tu ai spus ca nu sunt si nu voi fi sotia ta." Fiecare cuvânt pe care-l spune, durerea din piept ma apasa mai tare.

Stiam, stiam ca am spus asta. Si atunci chiar asa era, dar acum... acum nu mai stiu ce sa mai cred. Vreau doar sa se faca bine, nu stiu de ce dar o sa ma invinuiesc daca ea pateste ceva mai grav de atat.

☆☆☆

Mi-So

Jungkook chiar m-a ajutat. Durerea de cap s-a mai diminuat, iar acum temperatura este normala.

Am decis ca voi urma tratamentul si ca ma voi duce la spital regulat. Si mi-a spus ca va fi mereu langa mine. Sper doar ca nu raman dezamăgită.

Acum stau în pat, capul imi este pe pieptul sau. Ii aud bătăile inimii, sunt atat de rapizi incat cred ca i-ar sări o data.

As vrea sa ma iubească. As vrea sa devin sotia lui iubită si sa avem momente frumoase. Chiar imi place sa visez...

Sunt trezită din gândurile mele de vocea lui joasă.

"Eu trebuie sa plec. Dacă se întâmplă ceva ma suni si voi veni, bine?" Era foarte serios. I-am raspuns doar printr-o afirmare din cap.

Mi-am ridicat capul ca el sa se poate ridica. A iesit din camera, în urma lui închizând usa.

Jungkook

Imi pare foarte rau ca a trebuit sa plec, dar trebuie sa rezolv treaba cu SunHi. Trebuie sa ma despart de ea.

SunHi pretinde că este iubita mea, dar defapt este o fata găsită în club si cu care doar m-am culcat. Nu simt nimic pentru ea si mai ales nu vreau sa-mi fie iubita. Nu este genul meu de fata, este prea falsă, prea plina de ea. Regret mult ca am stat mai mult cu ea si ca i-am promis ca voi divorțat de Mi-So, doar pentru ea, dar chiar a trebuit sa-mi satisfac nevoile. Pe Mi-So nu am putut s-o oblig si mai ales acum cand este cum este. Imi pare rau Mi-So daca te-am supărat...

☆☆☆

Ajung la locul unde trebuia sa ma întâlnesc cu SunHi. De cum am coborât din masina am vazut-o. Nu ai cum sa nu o observi. Poarta fuste prea scurte, își scoate toate formele in evidenta, un decolteu prea mare.

Totusi asta ii atrage pe bărbați, dar eu m-am săturat de fete ca ea.

Ma îndrept spre ea si de cum ma vede imi sare in brațe.

"Kookie, mi-a fost dor de tine!" Spune foarte entuziasmată.

Nu ii accept îmbrățișarea, ci o îndepărtez.

"S-a intamplat ceva?" Intreba cu o spranceană ridicata.

"Trebuie să vorbim." Vorbesc apasat, deoarece vreau sa stie ca este ceva serios.

"Uite, SunHi, noi nu avem nici o relație, asa cum crezi tu. Nu vreau sa ne mai vedem. Am avut nevoie de tine doar pentru a ma culca cu tine. Putea fi orice fata din acel club in seara aia, ca doar faceti aceeași treaba."

"Jungkook...dar ai spus ca ma iubesti...si ca te vei despărți de soția ta pentru mine."

"SunHi, am spus asta doar pentru a sta cu tine, ca a sa ma culc cu tine, mai pe scurt. Nu vreau sa ne mai vedem." Si cu asta am plecat.

Ma striga, tipa, dar nu m-am întors. Nu vreau s-o mai vad.

☆☆☆După 2 săptămâni☆☆☆

Love Is Hard To Get//J.JkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum