"Ce ti-am facut de merit asta?"
Mi-So
Nu spune nimic, pare ca se gândește la ceva. Se uita in ochii mei atat de intens, dar nimic, nici un răspuns.
Imi da drumul la mana si pleacă trantind usa in urma lui. Credeam ca de data asta voi primi o explicație buna pentru tot ce se intampla.
Ma trezesc cu o durere de cap. Ma duc la usa sa vad daca este inchisa, dar spre fericirea mea era deschisa.
Am iesit usor si m-am dus la bucătărie. Am început sa gasesc micul dejun, apoi m-am dus in camera lui Jungkook pentru a-l chema la masa.
Deschid usa, dar nu era in camera. M-am dus la baie, dar nu se auzea nimic. Se pare ca iar sunt singură.
Toata ziua mi-am petrecut-o pe canapea uitându-ma la tv.
Ma ridic de pe canapea si observ ca este 22:38. Jungkook trebuia sa fie acasa pana acum. M-am pus iar pe canapea si nu dupa mult timp am adormit.
Deodată se aude usa apartamentului, ma ridic vrând sa ma duc sa vad daca a pățit ceva de a ajuns la ora asta atat de tarzie.
Doar ca se mai auzea o voce. Si nu era a unui prieten de-a lui, era a unei fete. Nu m-am mai miscat din locul unde eram. Am ramas ca o stana de piatra.
Lacrimile isi faceau prezența, dar le ștergeam, le ștergeam pentru ca nu vreau sa plâng. Dar doare, doare al naibii de tare.
Am cazut in genunchi pe podea. Era rece, dar inima era obișnuită cu răceala asta.
Jungkook si fata aceea au plecat in camera sa, sarutandu-se pe scari, hol pana in camera. Sunt atat de geloasă, as vrea ca eu sa fiu in locul ei, dar nu mereu ai ceea ce iti doresti cel mai mult.
Nu dupa mult timp, am auzit pantofii fetei, apoi ușa. Am plecat.
M-am ridicat de jos atat de greu, zici ca podeaua mai voia sa stau cu ea. Am mers pe acele scari, ajungând in dreptul camerei lui Jungkook. M-am oprit, ma uitam la ușa aceea, voiam sa se deschida si sa iasă el si sa-mi spuna ca ma iubeste. Dar rămânea la fel.
Am plecat mai departe in camera mea. Aici era întuneric, nici macar lumina lunii nu se vedea de draperiile trase. Era ca o gaura neagra ce ma tragea in ea si sa nu mai pot pleca de acolo niciodată.
Dimineata am iesit din camera , m-am dus la bucătărie pentru ca imi era foarte foame. Am început sa fac micul dejun.
Jungkook nu era acasa, ca deobicei.
Este ora 23:19 si inca nu a venit acasa. Nu mai stau sa-l aștept, asa ca m-am dus in camera si m-am pus sa dorm.
Jungkook de 3 zile nu a venit. Eu nu am mai iesim din casa, doar stau pe acea canapea așteptându-l sa vina.
Stateam pe canapea, ma uitam la o kdrama si deodată se aude usa...
Bunaaa, imi pare rau ca nu am mai postat de mult si ca am spus ca vr sa postez din 2 in 2 zile, dar nu am putut. Imi pare rau ca e scurt, dar urmatorul promit ca va fi mai lung.
CITEȘTI
Love Is Hard To Get//J.Jk
RomanceMi-So, o fata ce pica foarte repede in bratele lui Jungkook. Ea se îndrăgostește nebuneste de acesta, iar el doar batandu-si joc de iubirea ei. Oare Jeon Jungkook va ajunge sa aibe sentimeste pentru ea sau isi va bate joc, cum face cu orice fata. -D...