5

1.6K 71 9
                                    

"Te îndrăgostești de mine?" ma întreabă brusc.

Ce pot să-i spun acum? Trebuia să fac ceva repede. Gândește gândește... dar deodată se aude ușa de la intrare. Doamne îți mulțumesc.

"A venit Hoseok..." spun ridicându-ma din pat si fugind pe langa Jungkook.

Il aud ca injura si apoi ajunge si el la parter unde era fratele meu beat impreuna cu o fata.

"Hoseok, cine e ea si ce cauta in casa? Daca vine tata te omoara!" Tipand la el deja imaginandu-mi ce se va intampla daca va stii tata.

"Dă-te din calea mea!" Urla Hoseok, ma împinge si cad.

Lacrimile mi se strâng în ochii, dar ma abțin pentru ca nu voiam sa par slabă.

"Jungkook, poti sa pleci. Mersi ca ai avut grija de ea." Nici bine nu terminat de spus ca Jungkook iese pe usa.

Hoseok pleaca in camera sa cu fata aceea, eu rămânând singura.

Minute bune trec, e tot singura fiind, cu spatele lipit de peretele rece al holului, genunchii strânși la piept si capul pe aceștia.

Plangeam, dar incercam ca nu o fac. De ce deodată ma baga in chestii si mai e si Jungkook care doar s-a uitat la mine cand am cazut si nu a spus nimic...

Sunt o proasta...cum am reusit sa ma îndrăgostesc de el? Mai bine nu il întâlneam.

Incerc ca ma ridic de pe gresia rece si sa ma duc in dormitorul meu. Ma ridic cu greu si sprijinindu-ma de pereti ajung in camera mea.

Din camera lui Hoseok se aud sunete si nu orice sunete. Oftez trista.

Ma bag in patul meu moale si adorm cu lacrimile in ochi.

Nici nu imi dau seama ca s-a facut dimineata. Un ciocănit in usa se aude.

"Intra.." spun in timp ce ma frec la ochi.

"Mi-So, buna dimineata, haide la masa." spune tata cu un zâmbet pe buze.

Ii zâmbesc si dau din cap afirmativ. Zâmbetul lui este singurul lucru ce ma tine veselă. De cand mama a murit totul a devenit atat de trist, dar am inceput sa trec peste, cu greu, dar intr-o zi voi reuși să trec cu totul.

După ce tata inchide usa, ma ridic si ma duc la baie sa imi fac rutina apoi ma îmbrac si ma duc la bucătărie. Tata si Hoseok erau la masa si ma așteptau.

"Buna dimineata!"

Tata doar imi zâmbește si Hoseok nici macar nu se uita la mine.

Jungkook

Sunt in drum spre liceu impreuna cu Taehyung.

"Azi trebuie sa vorbesc cu Mi-So."

"Pentru ce?"

"Aseara cat am stat cu ea, înainte sa vina nenorocitul de Hoseok, vorbea cu niste fete si spunea ceva de mine si ca ii place."

"Ooooh, se pare ca sora lui Hobi s-a îndrăgostit de dragul nostru Jungkook. Nu o sa ma mai bag, chiar daca e o bunaciune de fata." spune Taehyung râzând.

"Ah mai taci. Nu-mi place de ea, voiam doar sa rad putin pe seama ei. Nu voiam sa se îndrăgostească de mine."

"Ai vrea sa o ai in pat macar o data. E buna fata, n-ai ce sa zici."

"Acum ca ma place imi va fi mai usor." Spun apoi continuând drumul spre liceu.

Mi-So

Ajung la liceu, imi pun gluga in cap si merg cu capul in jos ca sa nu ma vada Jungkook sau vreun prieten de-a lui.

Ma întâlnesc cu So-Min si Ji-Yeon si mergem spre clasa.

Ziua a trecut si nimic nu s-a intamplat. L-am văzut pe Jungkook "Logic Mi-So ca l-ai văzut doar e colegul tau de clasa!", dar nu a venit sa vorbim, nici macar nu m-a salutat. Ma simteam trista, dar intr-un fel fericita ca nu trebuie sa-i dau o explicație pentru ce s-a intamplat aseara.

Ma îndreptam spre ieșirea liceului cand o mână ma trage in baie. Jungkook ma tinea de talie si eu ma uitam in ochii lui negri, m-am pierdut pentru o secunda, dar a spart tăcerea si eu mi-am revenit.

"Ce vrei Jungkook?" Spun vrând să pară nepăsătoare.

"Vreau să stiu adevărul despre seara trecută." Îmi spune dominandu-ma cu privirea sa rece.

"J-Jungkook...eu...hm.."

Bunaaaaa! Ma scuzati ca am întârziat atat de mult... stiu ca trebuia sa postez la 100 de ochisori, dar chiar nu am avut timp, sper sa ma intelegeti. Suntem 200 si ceva de ochișori, va multumesc mult.❤❤ Îmi pare rau daca am mai gresit.

Love Is Hard To Get//J.JkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum