"Ah si cand ai spus ca a fost plecat trei zile cu firma, defapt a fost cu mine. Si ne-am simtit atat de bine impreuna." Spunea cu un zambet răutăcios.
Asta rupandu-mi inima de 100 de ori. Ma întorc spre Jungkook, el vrând să spună ceva, dar nu îl las.
"Nu, Jungkook. Nu mai vreau sa aud altceva." Si imi trag mana din strângerea sa, apoi ies din cafenea.
Fug pe străzile orașului fara sa stiu le unde sa o iau. Nu mai vreau sa ma gandesc la nimic, sunt atat de dezamăgită. Defapt nu am nici un motiv sa fiu pentru ca nu ma iubeste, o iubeste pe SunHi.
Jimin a rămas acolo, singur. Cred ca si-a dat seama de ce am plecat.
Jimin
Cand ma întorc de la baie o vad pe Mi-So cum fuge din cafenea. Jungkook. Sigur a facut ceva.
Ma duc la el si il apuc de gulerul cămășii.
"Ce i-ai facut?" Tip la el sa vada cat de enervat sunt pe el.
Imi îndepărteaza mainile pe gulerul sau si ma împinge usor.
"Jimin, n-am nici un chef acum. Lasă-mă, bine?" I se vede tristețea de pe fata. Asa ca nu-i mai spun nimic si pleaca.
Mi-So
Sunt in fata lacului unde veneam cu Hoseok cand eram mici si mama. Mi-e atat de dor de ea, as vrea doar sa fie langa mine si sa ma strânga in brate si sa-mi spuna ca totul e bine.
Ma uit spre lac. Razele soarelui strălucesc atat de frumos in reflexia sa.
In spate se aud pasi. Nici nu ma mai chinui sa ma intorc. Se pune langa mine pe banca si observ ca este Hoseok.
"Ce n-aș da sa fie mama aici." Spun trist abia auzind-se.
Nu spune nimic. Doar se uita spre lac.
"Am auzit ce s-a intamplat." Zice intr-un final.
Cred ca Jimin i-a spus tot. Si prin tot ma refer la fiecare palma, fiecare jignire sau vorba, fiecare seara.
Nu ii răspund. Nu vreau sa audă asa ceva. Nu vreau sa mai aud eu cum am fost tratată. Ma doare si nu vreau.
"De ce nu mi-ai spus?" Isi întoarce privirea spre mine, acum uitându-se intens.
" Ce voiai să-ți spun? Ca sunt lovită? Ca ma jigneste? Spune ca face ce vrea cu mine pentru ca sunt sotia lui, dar el nu ma consideră una? Si daca iti spuneam ce rezolvai? Hm? Il băteai?" Spun strangandu-mi pumnii.
Nu imi spune nimic. Nici nu ma mira.
In urmatoarea secundă imi da o îmbrățișare călduroasă. Imi era dor se asta si chiar aveam nevoie de una.
Dau drumul lacrimilor si simt cum ii ud tricoul.
După ce Hoseok a plecat, eu i-am spus că mai stau aici pentru ca vreau sa fiu singura.
Ma ridic dupa banca si plec pe străzile orașului. Nu am de gand sa ma duc acasa. Adică la Jungkook acasa.
Jungkook
Sunt acasă de ceva vreme si Mi-So nu este. Ma așteptam sa fie acasa sa se uite la televizor cum face deobicei. Dar, ce fraier sunt, nici eu n-aș veni acasa dupa ce s-a intamplat.
Ma decid sa plec in cautarea ei. Inchid usa casei si ma îndrept spre masina. O pornesc si ma dus pe toate străzile. Dar de negăsit.
Mi-So
Nu am chef sa ma duc acasa. Nu vreau să-l vad acum. Asa ca ma decid să mă duc într-un club ca sa uit macar pentru cateva ore.
Intru si mirosul imi este puternic lovit de cel de tutun si băutură. Nu mai stau pe gânduri și ma duc la bar. Ii cer o sticlă de alcool si un pahar. Ma apuc sa-mi torn si beau, beau pana mai ramane un sfert.
Ma ridic de pe scaun si ma duc spre ringul de dans. Incep sa-mi mișc șoldurile. Dansez. Asta fac acum. Dansez si nu ma gandesc la nimic altceva.
Jungkook
Fata asta este de negăsit. Iau o pauza din căutat si ma duc la clubul nostru, al băieților si al meu.
Ma duc in zona V.I.P si imi comand unul din cel mai bun coniac pe care îl are clubul.
Ma uit pe ringul de dans. Vad ca au băgat fete noi la dânsul la bara. Ma uit mai bine si vad o fata îmbrăcată normal dansand la bara. Cred ca e beata moarta.
Ma uit mai bine si imi dau seama ca este Mi-So. Ce cauta aici? Cobor repede scările și ma duc pe ring. Ma strecor printre oameni si ajung la Mi-So.
O apuc de mana si o trang într-o cameră a clubului.
"J-jungkook, ce tot f-faci?" Abia poate sa vorbeaca.
Intru cu ea in camera si o asez pe pat.
"Mi-So, te-am cautat peste tot." Ii spun, dar cred ca degeaba.
"De ce m-ai luat de pe ring? Mai am un sfert din sticla. Vreau sa o termin." Spune si se ridică ca sa plece, dar o pun iar pe pat.
"Stai aici. Nu mai pleci de aici." Spun fiind putin sever.
"D-dar vreau sa dansez, sa ma d-distrez, sa b-beau ca sa uit de t-tine." Se uita in ochii mei acum apărându-i lacrimi în ochi.
O durere puternică imi apare in piept cand aud ceea ce a spus. Imi pun mana pe obrazul ei si apoi o sărut.
Pare surprinsă, sincer are de ce. Si eu sunt surprins de acțiunea mea. Simt doar nevoia sa o sărut.
Ma retrag si ma bucur ca mi-a răspuns. Se uita in ochii mei foarte intens.
"O sa faci la fel cum ai facut cu 2 ani in urma,nu? O sa profiti de mine ca sunt beata, nu?"
Am postat dupa o grămadă de timp. Chiar nu am avut timp sa postez, am avut mult de invatat si un test in fiecare zi.
Imi pare rau pentru eventualele greșeli.
CITEȘTI
Love Is Hard To Get//J.Jk
RomanceMi-So, o fata ce pica foarte repede in bratele lui Jungkook. Ea se îndrăgostește nebuneste de acesta, iar el doar batandu-si joc de iubirea ei. Oare Jeon Jungkook va ajunge sa aibe sentimeste pentru ea sau isi va bate joc, cum face cu orice fata. -D...