7

1.6K 78 25
                                    

Am ajuns acasa mai repede ca niciodata. Tata si Hoseok ma așteptau îngrijorați pe canapea. Am deschis ușa zgomotos apoi ei s-au ridicat si au venit spre mine.

"Unde ai fost? Hm?" Tipa Hoseok.

"Mi-So, unde ai fost pana dimineata?" m-a intreaba si tata.

Ma uit la ei cu ochii înlăcrimați si reușesc sa spun, foarte incep.

"Va rog sa ma lasati, vreau sa fiu singura."

Nu-i mai las sa spuna nimic si plec la mine in camera. Deschid usa, mi-era dor de întunericul asta. Inchid usa cu cheia in urma mea si doar alunec pe ea plângând.

Cum a putut sa-mi faca asa ceva? Am spus ca va fi simplu, dar nu a fost așa. Am fost o proasta sa ma îndrăgostesc de unul de el. Mama, am nevoie de tine acum, te rog , ajuta-ma.

Stătea si plangeam, simteam cum întunericul ma înghite si eu dispar in el. In usa se aud bătăile tatălui mei si a lui Hoseok de o oră, dar doar le ignor. Vreau sa fiu singura, nu vreau pe nimeni acum.

După 2 ani

După 2 ani, eu m-am mutat in alta casa pentru ca in vechea casa prietenii lui Hoseok tot veneau sa-l vada si nu am putut rezista sa-l vad pe Jungkook mereu. De atunci nu mai stiu nimic de el. Asa ca a trecut un an jumătate de cand stau singura.

Acum am jobul meu, banii imi sunt atribuți doar mie, pot face orice in casa mea, sunt libera. So-Min si Ji-Yeon lucrează cu mine la cafenea, nu am rupt prietenia si ma bucura acest lucru. Cu tata vorbesc zilnic, dar cu Hoseok nu...

Eram in bucătărie si telefonul meu incepe a suna, e tata. Nu mai stau pe gânduri și raspund.

"Buna, tata!"

"Buna, Mi-So! Azi poti veni acasa, am putina treaba cu tine." Spune calm.

Sper ca nu e ceva grav, parca e prea calm.

"Ok, în 30 de minute sunt acolo. Pa!"

Am închis si m-am dus sa ma pregătesc, m-am îmbrăcat cu ceva confortabil, am luat cheia de la masina si am plecat.

Ajung in fata casei, parchez masina si apoi intru in casa.

"Tata, am aju-" tip, dar ma opresc cand il vad pe Jungkook cu tatăl său pe canapea. Lacrimile mi se strâng în colțul ochilor abtinandu-ma sa nu le vars pe obraji.

"Mi-So, haide vino, trebuie sa-ti spun ceva." Spune tata si imi face loc pe un fotoliu.

Ma îndrept spre masa, las cheile apoi ma asez.

"Ascult, tata."

"Păi am decis ca tu si Jungkook sa va căsătoriți, pentru ca firma noastra sa fie mai puternică cu ajutorul domnului Jeon."

"Poftim? Tata, nu vreau sa ma căsătoresc cu el, te rog." Il implor.

"Mi-So, am decis deja. Nunta va fi peste câteva luni."

Jungkook, spune ceva. Spune că nu vrei, de ce taci cum? De ce? Fa ceva!

"Dacă asa ai decis, bine..." Spun apoi iau cheile de pe masa si dau sa plec.

"Mi-So, nu pleca, mai avem de discutat."spune tata alături de domnul Jeon.

Oftez zgomotos si apoi ma asez iar.

"Veți sta in acelasi apartament, ca sa nu creada lumea ca este aranjată toata chestia asta." Spune domnul Jeon.

Jungkook doar sta cu capul in jos si nu spune nimic. Cred ca el stia de nu a spus nimic.

Love Is Hard To Get//J.JkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum