,,Jsem doma!"zakřičím přes celý byt a klíče hodím na kuchyňskou linku. Nikdo neodpovídá, to znamená že Christiana ještě není doma. Dnešek byl fakt na hovno.
Škola je na nic. Není jediný předmět který by mě bavil nebo šel. Hlavně ve škole vás naházejí do jedný třídy s naprosto kýmkoliv. Nezajímá je, jestli jste z chudý vrstvy nebo bohatý, je jim jedno jestli jste ubožák nebo násilník. Prostě se s těma lidma musíte několik let snášet.
Shodim baťoh ze zad a zamířím k lednici. V ní je ale jen hořčice, hodně flašek s chlastem a zkažená okurka. Proto z poličky vytahuju kvalitní výbornou kovcervu, kterých jsem nedávno nakoupila desítky protože za rohem u vietnamců je měly ve slevě.
S plechvkou v ruce jdu do svého pokoje a vkládám do mého rádia cédéčko. Pokojem se rozezní vyřvaný hlas Curta Kobeina. Usedám ke stolu a pokračuju v kresbě kterou jsem včera nestihla dokončit. Já jsem se vám ještě asi nezmínila, že můj koníček je art brut. Kdo nezná strýček Google rád poradí.
Uplynulo několik hodin. Vystřídala jsem snad tři desky od Nirvany a dodělala obrázek. Venku už byla tma a máma nikde. Bylo mi jasný, že až přijde domů nebude schopná se mnou prohodit půlku slova.
Otevřela jsem okno a sedla si do něj. Za ty roky jsem si už zvykla na šest pater, co mě dělily od země. Zapálila jsem si. Přemýšlela jsem co teď.
Z myšlenek mě vytrhlo škrábání po vchodových dveřích. Doufala jsem, že to je nějakej vrah a ne moje matka, zlejskaná jak hovado. Pak zaznělo cáknutí zámku a několik těžkých kroků. Něco skleněnýho spadlo na zem.Leknutím jsem upustila cigaretu ven z okna. Rychle jsem seskočila z okna a nejpotišejc jak to šlo ho zavřela. Nesledovalo několik nárazů včetně do mých dveří a pak se za ní zavřely dveře její ložnice.
Moje máma pracovala jako servírka v jedny hospodě. Někdy když jsme měli málo peněz pracovala nejen jako servírka. Kolik milenců si přivedla domů a kolik nocí jsem zůstávala zamčená v pokoji a čůrala do plechovky, jsem už dávno přestala počítat.
Otevřela jsem dveře. Pro jistotu jsem sebrala skleněnou flašku ze země a zaklepala na dveře maminýho pokoje. ,,Mami?" zakřičela jsem a modlila se že mi neodpoví. Počkala jsem, a mé přání bylo vyslyšeno. Odložila jsem flašku a vydala se do koupelny.
Voda ve sprše byla ledová, protože už bylo pozdě. No nic, člověk si zvykne. Účesala jsem si vlasy oblýkla si volný dlouhý triko a šla do postele. Spát se mi nechtělo, tak jsem jentak ležela a přemýšlela nad blbostma.
Tak jsem se zase po dlouhé době dostala k psaní ff.😂 Neslibuji, že budu extrémně aktivní, ale kapitoly, budou určitě vycházet. Předem se omlouvám za všechny gramatické chyby.
Vaše Anie xoxo💖
ČTEŠ
Another Life In The Gotham
FanfictionV dáli se ozývaly policejní sirény, ale my dál stáli bez hnutí, na střeše Gothemské banky. Oba jsme věděli, že tohle je konec. ,,Zase skončíme, jako na začátku." otočil se na mě. ,,Arkham." vydechla jsem a usmála se na něj. ...