Noční překvápko

35 1 0
                                    

Zdálo se mi, že jdu po městě a někdo mě neustále sleduje. S trhnutím jsem otevřela oči. Někdo seděl v nohou mojí postele. Z mojí pusy se vydral křik, že to museli slyšet i sousedi. ,,Neřvi."Joker rozsvítil lampičku. ,,Vypni to, vypadnou mi oči." řvala jsem. ,,Mám pro tebe práci." řekl, jako by ho nazajímalo, jak moc moje oči trpí, a už mě táhl z postele. Dotáhl mě až do sklepa.

Na židli seděl svázanej týpek. ,,Maddison, tohle je detektiv James Gordon. Určitě ho znáš z novin." Jim zvedl hlavu a podíval se na mě. ,,Hrabal do mého bysnysu, mohla bys mu prosím vysvětlit, že to se nedělá?" Upřímně, nejdřív jsem mu nechtěla něco udělat, ale pak se ve mně dark side probrala. Mám na sobě dlouhé tričko a kraťásky, proč toho nevyužít, že? ,,Ahoj Jime." sedla jsem si mu obkročmo na klín. Jim se probral z transu. ,,Smím ti tak říkat? Jime?" usmála jsem se. ,,Kde jen začít... Můj tatínek si stěžoval, že opět děláš něco, co bys neměl." pramínek vlasů jsem uklidila za ucho. ,,Máš přítelkyni, Jime?" Pohladila jsem ho po tváři. ,,Má - mohla bys prosím tě ze mě slízt?",,Jak se jmenuje?",,Nemám." zamumlal. ,,Vidíš, takže přejdeme k věci. Předpokládám, že tě zajímal obchod s drogama a vraždy na objednání?" bylo vidět, že si to užívá, jak mu sedím na klíně. ,,Chtěl si vědět kdo zatím vším stojí." pohladila jsem ho po vlasech. ,,Nechám tě být Jime, ale" naklonila jsem se ještě blíž. ,,Když při jakém koliv vyšetřování v budoucnu povedou důkazy ke mně, tatínkovi nebo jeho lidem, svedeš je ze stopy ano?" Jim sklopil pohled. Já mu vážně řekla tatínek? Chytla jsem ho pod krkem. ,,Ano?",,Ano." odpověděl přidušeně. Pustila jsem ho a slezla z něj.

,,Ráda jsem tě poznala Jime." usmála jsem se naposledy na něj. ,,Výborná práce." pochválil mě táta. ,,Běž si lehnout.",,Doubrou." vycupitala jsem po schodech a běžela rovnou do svého pokoje. Tam jsem se zachumlala do peřiny.

Co to sakra mělo bejt? I když musím uznat, že tahle část mě je momentálně oblíbenější. Usnula jsem.

Another Life In The GothamKde žijí příběhy. Začni objevovat