Hlavu jsem měla položenou na okýnku.
,,Projdeme si to ještě jednou." táta si jentak točil s pistolí v ruce. ,,V Arkamu budeš, za pokus o sebevraždu, násilné napadení matky a ostatní blbosti. To, že jsem tě tam poslal já nikdo nebude vědět. Jinak skončíš jako další náhrobek na hřbitově za blázincem." usmála jsem. ,,To bys neudělal.",,Neznáš mě." usmál se zase on. ,,Tak a teď pár spotřebitelských rad. Jsi krásná a atraktivní přidej se do nějaké party a věř mi, budou krýt záda." odmlčel se.
Auto zastavilo před branou. ,,Na." dal mi lísteček s názvy prášku. ,,Budeš odevzdávat oblečení, schovej ho na bezpečné místo." věděla jsem, co tím myslí. Papír jsem schovala do podprsenky. Chvíli jsme ještě mlčky seděli v autě. ,,No já už budu muset." podotkla jsem. Joker se ke mně natáhl a dal mi pusu na tvář. Obejmula jsem ho. ,,Tak za tejden." usmál se.
Jeho lidi, dva týpci oblečený jako plodové, seděli celou dobu ve předu a jeden z nich řídil. Vystoupili a táhli mě ven. Já předstírala jak se bráním.
Posadili mě do křesla, nasadili svěrací kazajku a odešli. Po nějaké chvíli přišel jakýsi muž v saku a posadil za stůl. ,,Maddison Barkerová." přečetl mé jméno. ,,Bude vám přiděleno číslo 5678." znovu se podíval do papírů. ,,Mohla bych mít jedno přání?" prolomila jsem ticho. Jen se na mě tázavě podíval. ,,Slyšela jsem, že máte pokoje i po dvou. Mohla bych být s Clare Greyovou?"mluvím o Arkhamu jako o hotelu. ,,Fajn, ale jakmile budete dělat potíže máte smůlu." chytli mě ze zadu za ruce nějaký lidi v bílym a táhli mě pryč.
Na chodbě mi sundali kazajku a nějaká sestřička mi do rukou vytiskla oblečení s číslem. Stylový, pruhované kalhoty a košile. Upřímně, budu si připadat jako Elvis Presley v Jailhouse rock.
Dovedly mě k cele. ,,Vstavej Clare, máš tu novou společníci." zařval hlídač. ,,Ty vole, je sedm hodin." odsekla. Šoupli mě dovnitř a odešli. ,,Vždycky jsi měla nevybrané chování, Clare." zakroutila jsem hlavou. ,,Maddy?" rychle se posadila. ,,Co ty tady děláš?",,Ale, násilné napadení matky prej. V překladu, moje máma se vožrala jako hovado, zmlatila mě a já jí to vrátila." ušklíbla jsem se a lhala pravdu. ,,Ty pořád sedíš za zabití toho týpka, co tě chtěl znásilnit?",,Jop, co čekáš, mě jentak nepustej." zasmála se.
Oblíkla jsem si ten fešnej jail obleček, z rozpoštěných vlasů si udělala dva drdoly a sekla sebou o postel. Celý dopoledne jsme spolu proleželi na spodní palandě a kecaly.
Pak přišel čas na oběd.
ČTEŠ
Another Life In The Gotham
FanfictionV dáli se ozývaly policejní sirény, ale my dál stáli bez hnutí, na střeše Gothemské banky. Oba jsme věděli, že tohle je konec. ,,Zase skončíme, jako na začátku." otočil se na mě. ,,Arkham." vydechla jsem a usmála se na něj. ...