a/n: nie sprawdzany >.< Nie bijcie
MinSwag
Pierwszy dzień w stolicy i śpi...
♥️947💬395Zobacz komentarze
J-Hope: miałeś tego nie wstawiać...
GucciLover: my heart is oh...
blutears: jaki słodziak
MinMinSoo: jak słodko razem wyglądacie <3
bommchan: rzygam tęczą
Zobacz więcej komentarzy
- Kochanie... - mruknął Yoongi - nadal się gniewasz o to zdjęcie? - złożył pocałunek na policzku.
- Tak.... - fuknął.
- Cóż... - szepnął mu do ucha - będę musiał to zmienić - polizał płatek ucha, Hoseok natychmiast się odwrócił co Suga wykorzystał. Przytrzymał ręce Hoseoka, położył go na kanapie a sam usiadł na jego biodrach - Co mój dzielny konik na zamiar zrobić?
- Konik? - zaśmiał się - Zaraz ci pokażę na co stać mojego rumaka - przekręcił ich tak , że teraz on górował nad Yoongim.
- Wybacz mój rumaku - parsknął - ale na kucyku jeszcze nie miałem okazji jeździć - oblizał usta. Widziałam jak udało mu się zdenerwować chłopaka, wykorzystał okazję i ponownie patrzył z góry na Hoseoka. Przybliżył swoją twarz do tej chłopaka i polizał jego usta. Wykorzystał zdezorientowanie chłopak i zaczął ocierać usta o te jego. Powolny pocałunek przeistaczał się w bardziej zachłanny. Oddalił swoją twarz od ukochanego i spojrzał na rozwarte usta i czerwone policzki. Przyssał się do szyi chłopaka robiąc czerwony ślad. Z ust Hoseoka wydobył się cichy jęk, zaczął się wić pod ciałem strasznego domagając się więcej pieszczot. Yoongi wyznaczał mokrą ścieżkę od szyi do obojczyka na którym zostawił kolejny czerwony ślad. Odsunął się od Hoseoka i spojrzał na swoje dzieło. Ponownie przybliżył się do twarzy ukochanego i złożył pocałunek na czole. Wstał i położył głowę Hoseoka na swoich kolanach - Widzę , że robisz się senny... Idziemy spać? - jako odpowiedź uzyskał cichy pomruk ze strony młodszego.
CZYTASZ
DAYDREAM
FanfictionHoseok zakłada Profil na portalu społecznościowym. Po krótkim czasie zaczął obserwować go pewniej chłopak. Którego skądś kojarzył. Uwagi: czat, bxb, rozdziały opisowe