Part 1

1.8K 157 20
                                    

ﺑﻪ ﺳﻼﺍﻣﺘﯽ..............
ﺻﺪﺍﯼ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺷﺎﺕ ﻣﺸﺮﻭﺏ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﻭ در ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺧﻨﺪﻩﻫﺎﯼ ﺑﺪﻭﻥ ﮐﻨﺘﺮﻟﺸﻮﻥ.
ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﮐﻤﺘﺮﯼ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺗﻮﮔﺮﻭﻩ ﺟﺪﺍ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺑﺎﻻها ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﻭ از ﻧﻮﺷﯿﺪﻧﯽ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺩﺭﺻﺪ ﺍﻟﮑﻞ ﮐﻤﺘﺮﯼ ﺩﺍﺷﺖ ﻣﯽﻧﻮﺷﯿﺪﻥ.ﺑﮑﻬﯿﻮﻥ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﺣﺎﺿﺮ ﺯﯾﺎﺩ ﺭﻭﻣﻮﺩ ﻧﺒﻮﺩ ﺷﺎﺗﺸﻮ خالی ﮐﺮﺩ و با ﺣﺴﺮﺕ ﺑﻪ ﺑﻄﺮﯼ ﻫﺎﯼ مقابلش ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ غر زد:
_ﻫﻨﻮﺯﻡ ﻣﯿﮕﻢ ﻣﻦ ﺟﻨﺒﻪ ﺍﻟﮑﻠﻢ ﺑﺎﻻﺱ. ﭘﺲ ﺑﻬﺘﺮﻧﺒﻮﺩ ﻓﻘﻂ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻣﯿﺪﺍﺩﯼ ﺗﺎ ﺍﺯﺵ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮐﻨﻢ.

ﺍﯾﻨﻮﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﭘﺴﺮﯼ ﮐﻪ ﻫﻤﺮﺍه ﺑﺎﯾﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺩﺭحالی که ﻣﺸﺮﻭﺏ80ﺩﺭﺻﺪ ﺍﻟﮑﻠﺸﻮﻣﺰﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﮔﻔﺖ.......ﭼﺎﻧﯿﻮﻝ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺣﺎﻟﺘﺎﯼ ﮐﯿﻮﺕ ﺑﮑﻬﯿﻮﻥ ﺿﻌﻒ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻟﺒﺨﻨﺪﯼ ﺯﺩ ﮔﻮﺷﻪ ﻟﺒﺸﻮ ﺑﺎﻻ ﺩﺍﺩ ﻭ با لحن ﻣﺮﻣﻮﺯﯼ ﺟﻮﺍﺏ ﭘﺎﭘﯽ ﻋﺴﻠﯿﺸﻮ که با رنگ موی ﺟﺪﯾﺪ ﻗﺮﻣﺰﺵ ﺧﻮﺭﺩﻧﯽ ﺗﺮﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺩﺍﺩ:

_ﺷﮏ ﺩﺍﺭﻡ....ﺩﻓﻌﻪ ﻗﺒﻠﻮ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﮑﺮﺩﻡ ﺑﮏ....ﺗﻮ ﺑﻌﺪ ﺍﺯﺳﻪ ﺷﺎﺕ ﻣﺴﺖ ﺷﺪﯼ...ﺑﻪ ﺯﺣﻤﺖ ﺗﻮﻧﺴﺘﻢ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﻟﺨﺖﺷﺪﻧﺘﻮ ﺑﮕﯿﺮﻡ....ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺣﻀﻮﺭ ﺳﻬﻮن هم ﺧﯿﻠﯽ ﺗﻮ ﻣﻬﺎر کردنت ﮐﻤﮑﻢ ﮐﺮﺩ.
_ﺳﻬﻮﻥ؟؟؟
_ﺍﺭﻩ ﻣﻦ ﺑﮏ.....

ﺳﻬﻮﻥ ﺣﺮﻑ ﺑﮑﻬﯿﻮﻥ ﺭﻭ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎﭼﺸﻤﮑﯽ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺧﻮﺩ ﺑﮏ ﻣﺘﻮﺟﻬﺶ ﺑﻮﺩ ﺗﺎﯾﯿﺪ ﮐﺮﺩ ﻭﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﺍﺩ:
_ﮐﺎﻣﻼ از ﭼﺎﻥ ﺑﻪﺧﺎﻃﺮﺗﻌﯿﯿﻦ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ....ﭼﻮﻥ ﺟﻠﻮﯼ ﺭﯾﺨﺘﻦ آﺑﺮﻭی ﺗﻮ رو ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﺭ ﺩﻭﻡ ﮔﺮﻓﺘﻪ.
ﻫﺮﭼﻘﺪﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﮕﻢ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﺗﻮﻣﺴﺘﯽ ﭼﻘﺪﺭ ﮐﻮﺗﻪ ﻋﻘﻞ ﻣﯿﺸﯽ ﺟﺎﻧﻢ.

وبا لیسیدن ﻟﺒﺎﺵ ﺣﺮﻓﺸﻮ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺭﺳﻮﻧﺪ.... ﺍﻣﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﺟﻮﺍب ﻧﺒﻮﺩ.ﺑﮑﻬﯿﻮﻥ ﮐﻔﺮﯼ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﻇﻬﺎﺭ ﻧﻈﺮ ﺳﻬﻮﻥ ﻭﻗﺘﯽ ﺣﻮﺍﺱ ﻫﻤﻪ ﺟﺰ ﺳﻬﻮﻥ ﺭﻭ ﭘﺮﺕ ﺩﯾﺪ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﻭﺳﻄﺸﻮ ﺑﻪ ﺳﻬﻮﻥ که با نگاه دﻗﯿﻘﺶ ﺑﮑﻬﯿﻮﻧﻮ ﺭﺻﺪ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻧﺸﻮﻥ ﺩﺍﺩ ﺑﻌﺪﺍﺯ ﺯﻣﺰﻣﻪ ﺯﯾﺮﻟﺒﯿﺶ .....کونی ﺣﺮﻭﻣﯽ ﺻﺎﻑ ﺗﻮﺻﻨﺪﻟﯿﺶ ﻧﺸﺴﺖ....ﺑﺮﺍﯼ ﭼﺰﻭﻧﺪﻥ ﺳﻬﻮﻥ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﻧﮕﺎﻫﺸﻮﺍ ﺯﺵ ﮔﺮﻓﺘﻮ ﻧﻮﻋﯽ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻪ ﺗﻪ ﺗﻬﺶ ﻓﻘﻂ ﺩﺭﺩ ﺭﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﮑﻬﯿﻮﻥ ﺍﺭﻣﻐﺎﻥ ﻣﯽﺁﻭﺭﺩ ﺷﺮﻭﻉﮐﺮﺩ......

ﺩﻭﺭ ﺯﺩﻥ میز....کناﺭﻫﻞ ﺩﺍﺩﻥ ﺟﻮﻧﮕﯿﻦ ﻣﺴﺖ ﻭﻧﺸﺴﺘﻦ ﺭﻭ ﭘﺎﻫﺎﯼ ﭼﺎﻧﯿﻮﻟﻮ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﻥ ﯾﻪ ﺑﻮﺳﻪ ﺧﯿﺲ ﺑﺎ ﻫﻨﺮ ﻧﻤﺎﯾﯽ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭﯼ ﻟﺒﺎﺷﻮﻥ....ﺣﺘﯽ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﻣﺤﮑﻢ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﻣﺸﺮﻭﺏ ﺳﻬﻮﻥ ﺑﻪ ﻣﯿﺰﻫﻢ ﺧﻠلیﺗﻮ ﮐﺎﺭﺍﺵ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻧﮑﺮﺩ ﺑﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺖ ﻗﺮﺍﺭه ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﯾﻦ ﺑﯽ ﺗﻔﺎﻭﺗﯽ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ ﺗﺮﯼ ﺍﺯ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎﺳﻬﻮﻥ ﺭﻭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ.

you are mineМесто, где живут истории. Откройте их для себя