0.7

19.5K 320 253
                                    

"Geçmişimle ilgili doğru dürüst hiçbir şey hatırlamıyorum."
Bayan Cruise taktığı yakın gözlüğünü çıkarıp bana odaklandı.

Ona anlattığım her şeyi dikkatle dinlediğini ve bana yardımcı olmak için elinden geleni yaptığını biliyordum. Yine de Bayan Cruise'a bile yalan söylediğim zamanlar olurdu, kötü olduğum ve hiçbir şeyden bahsetmek istemediğim zamanlar küçük yalanlar söylerdim ama bu sefer diğer zamanlardan tamamen farklıydı. Yabancının bahsettiği tarihteki olay her neyse, zihnimden tamamen silinmiş gibiydi. Belki de hiç var olmamış bir olayı olmuş gibi lanse etmeye çalışıyordu.

"Ne demek istiyorsun Bella, biraz daha açık konuşur musun tatlım?"

Derin bir nefes aldım.
"Geçmişte yaşadığım bazı şeyleri hatırlamıyorum, belirli bir dönemi ya kesik kesik hatırlıyorum ya da tamamen boşluktan ibaretler."

Gözlerini anlayışlı bir şekilde kıstı.
"Beynin hatırlamak istemediği kötü anıları bir köşeye kaldırmış olabilir. Yeterince odaklanırsan hatırlayabilirsin. Ne hatırlamaya çalıştığını öğrenebilir miyim?"

Yabancının söylediği tarihi aklıma getirmeye çalıştım.
15.03.2013

"15.03.2013 tarihinde neler olduğunu çok merak ediyordum. Sanırım o gün kayda değer bir şey yaşandı ama o güne dair hiçbir şey hatırlamıyorum. Kocaman bir boşluktan ibaret, üzerine düşünmem de pek bir işe yaramıyor. Keşke biri bu konuda bir şey yapabilseydi."

Bayan Cruise'un yüz ifadesi değişik bir hâl alınca yanlış bir şey söyleyip söylemediğim konusunda endişelendim. Bir süre yüzüme dikkatlice baktı ve gülümsemeye çalışarak saatini gösterdi.

"Saatimiz çoktan geçmiş, diğer seans bunu tekrar konuşalım olur mu Bellacığım?"

Gergin bir şekilde kafamı salladım, Bayan Cruise bir şeyler biliyordu ve bildikleri onu hiç memnun etmemişti. Yabancının bile bildiği ama benim bilmediğim bu tarihte, ne yaşanmış olabilirdi ki?

KeluarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin