Ma kicsit félve keltem ki az ágyamból, hiszen elmegyünk a srácokkal a kifolyóhoz. Amikor felkeltem és a tükörbe néztem elámultam. Nagyon karikásak voltak a szemeim! Az a baj, hogy amikor szerelmes vagyok, sokkal többet törődök a kinézetemmel mint általában. Kicsit megfésültem göndör hajamat és lementem reggelizni. Anyám megint a laptopján dolgozott a konyhában, szinte még nem is köszönt nekem, annyira belemerült a munkába, szóval pizsiben elkezdtem magamnak reggelit csinálni délben.
Kaja közben, láttam hogy rám írt Bill...Eddie szemszögéből
Ma reggel 7-kor keltem, nem bírtam feldolgozni hogy hová fogunk menni... Csak merengtem magam elé az ágyban, amikor Bill rám írt.
-Szia! Nem mehetnének először el hozzád, azután pedig a lefolyóhoz? Lenne pár cucc amit le szeretnék pakolni!..
-Szia, de, benne vagyok, szólj a többieknek.
Kicsit aggódok, hogy valamelyikünk eltűnik. Lehet nem jó ötlet odamenni a kifolyóhoz...
1-kor a srácok már itt álltak a házam előtt és beengedtem őket.
-Szia Eddie.-köszönt Bill és Stan, Richie pedig szó nélkül bejött.
-Otthon érzed magad?-kérdeztem tőle.
-Igen, sokszor voltam már anyádnál, tudod~-kacsintott rám. Kicsit zavarba jöttem, de azután egyből elkezdtem neki szövegelni hogy ez egyáltalán nem vicces, meg hogy lehetne tisztelettudóbb is. Ő csak szokásosan bólogatott ezekre, mintha hallaná (egyébként egyáltalán nem figyelt...).
Bill elkezdett lepakolni, Stan segített neki, Richie pedig nézelődött a konyhában.
-Eddie! Ezek a te fogamzásgátlóid?-röhögött.
-Igen, és a nővéredre tartogatom őket, szóval hagyd ott, Rich!-mondtam határozottan mire elképedve bámult rám.
-Na látod, ilyen beszólásokat is tőlem tanulsz. Sokat fejlődtél!- mondta majd felült a konyha(!) asztalra. Én csak megvonták a vállam, és amikor már Billék készen voltak elindultak az ajtó felé velünk.
-Eddie baba, hová mentek?-szólt anyám a kanapéról.
-Csak h-h-hozzám. Van egy új k-k-...
-Krikettjátéka. Most komolyan, haver tanulj már meg beszélni!-javította Richie ki Billt.
-Rendben. Nem felejtettél el valamit?-teljesen elvörösödtem, ahogy anyám ezt kibökte. Nyeltem egyet, és megindultam felé, majd egy puszit adtam az arcára. Richie azonnal elkezdte visszafogni a röhögést, kisebb nagyobb sikerrel, és amikor odamentem melléjük így szólt...
-Tőlem nem tetszik puszit kérni?- kérdezte röhögve, mire én kilöktem az ajtón.
-Bocs anyu...-motyogtam, és bezártam az ajtót.
-Rich, te normális vagy?- estem neki, mire ő csak nevetve felém nyújtotta kezét, én pedig hátrahőköltem.
-Fúj hagyj már! Tudod mennyi bacilus van a gusztustalan kezeden??-vágtam hozzá, mire ő csak megfogta a kezemet én pedig elkezdtem megjátszani hogy öklendezek.
-Jólvan, jólvan- engedte el a kezem.Richie szemszögéből
Amikor a kifolyóhoz értünk nézegettük a hülye növényeket, ami körbe vette azt.
-Nézd csak, ez is mérges szömörce... Na meg ez is mérges szömörce... fúj az mi?!-mutatott rá egy növényre Eddie.
-Nem minden növény mérgező Eddie-spagetti!-mondtam neki mire közelebb mentem Billel a kifolyó nyílásához.
-Fúj, így is viszketek...-motyogta Ed's.
-Ugyanabban a kádban fürdesz mint anyád?-kérdeztem tőle.
-Néha igen. De csak ritkán.
-Akkor szerinrem tetves vagy!
-Ez rohadtul nem poén...-mondta, mire én hátra fordultam és láttam hogy megállt Stannel a bejáratnál, és nem jött tovább.
-Most mivan nem jöttök?
-Biztos hogy nem! Tiszta szmötyi...
-Mi a faszom az a szmötyi??-kérdeztem.
-Általában...szar és húgy, de ne izgasson! Nyugodtan fürödjetek ezer millió liter szaros pisában!... Fúj, te most tényleg szagolgatod?
-Én itt nem érzek semmit, valószínűleg csak a szádat érzed!-vágtam rá.
-Ja, nagyon vicces vagy... És tudod mi az a...-állt meg hirtelen mert egy bottal felszedtem egy kukás zsákot ami a "szmötyiben" volt és neki dobtam, de nem találta el-Neeee! Te teljesen hülye vagy??
-Nézzétek!-szólt hirtelen Bill, egy vizes cipővel a kezében. Kicsit lesokkoltam.
-Baszki...az ugye nem...?-döbbent le Stan.
-Nem. G-Georgie csizmában volt.-mondta, mire elkezdte vizsgálni alaposabban a cipőt.
-Akkor ez kié?- kérdezte Eddie, miközben én is közelebb mentem egy kicsit a cipőhöz.
-Betty Ripsoné....-sokkoltam teljesen le, és Stanékre néztem.
-Azta kurva... Nem... Nálam ez nem nyert...
-És Bettynél szerinted? Félig dagonyázni fél pár cipőben...-nevettem ártatlanul, hogy feldobjam a hangulatod de mindenki csak unottan nézett rám.
-Hhh.... Oké! Bocsánat.
-És ha még itt van...?-fordult félénk Stan.
-Na én biztos nem keresem meg!-mondta a spagetti.
-Miért nem?? Ha én B-b-betty Ripson lennék, azt akarnám hogy megtaláljanak...-mondta Bill, mire egy gyerek gurult le a folyón és megállt előttünk, pontosabban az új gyerek. Ben a neve azthiszem. Mindannyian kaptunk egy kisebb szívrohamot. Ben próbált felállni, de nem ment neki, csak vissza esett négykézlábra.
-Azta rohadt te honnan jössz??-kérdeztem amikor közelebb mentem, hiszen teljesen saras volt, vizes, szarrá volt verve a feje, és még a hasánál a pólója véres volt. Odamentünk hozzá, ő csak motyogta, hogy menjünk gyorsan, meg hogy hagyjuk itt mert jön Bowers, de mi segítettünk neki, és sirekesen felvittük a városba. Egy kibaszott nagy H betű volt a hasába vésve, ezért a kisbolt mellett leültettük.
-Richie, te maradj itt Bennel, mi addig veszünk kötést meg ilyeneket.-mondta Stanley, és hárman elmentek a boltba. Én leültem Ben mellé a földre (ő egy dobozon ült) és gondolkoztam.
-Henry vágott meg?-kérdeztem tőle, mire ő csak bólintott.
-Hát... Jobb mintha meghaltál volna.-mosolyogtam pozitívan, mire ő csak ilyen "ez most komoly" fejjel rám nézett. 10 perc múlva, kijöttek a srácok, és elkezdte Eddie ápolni Ben sebét, azthiszem ért az ilyesmihez.
-Honnan volt ennyi pénzetek?-kérdeztem ámulva Stantől.
-B-b-beverly segített n-nekünk.-válaszolt automatikusan Bill, mire a háta mögött meg is jelent az emlegetett szamár.
-Ben?... Jézusom, veled történt ez a baleset?... Tudod mit? Ezt be is írjuk az évkönyvedbe.- mosolygott rá.- hogy történt...?
-Cs-csak elestem.- válaszolta Ben.
-Ja, Bowers késében!!-mondtam hangosan.
-Kusssssolj már...!- parancsolt rám Bill.
-Hát jó, holnap mit csinálsz?-kérdezte Beverly Billtől.
-Ja, asszem.. b-b-benézünk a.... B-bányatóhoz d-délelőtt... Te is j-jöhetsz.
-Majd meglátom. Köszi.-mondta, és elment.
-Marha jó ötlet volt beköpni Bowerst Richie! Tudod hogy harmadikban csókolóztak!- esett nekem Eddie.
-Jólvan sajnálom...
VOUS LISEZ
"Ja, asszem bejössz."-Reddie fanfiction (IT)- SZÜNETEL
Roman d'amour⚠️SPOILER VESZÉLY⚠️Ebben az Au-ban (alternatív univerzumban) Richie bemeri vallani Eddienek érzéseit. Vajon Eddie hogy fog reagálni? Néhány kisebb nagyobb randi és romantikus jelenet lesz ebben? Vagy csak Eddie visszautasítja? Mind a kettőjük gondol...