Szerelem-10.rész

689 49 15
                                    

Eddie szemszögéből

-Elmentünk a sürgősségire, és ott bekötötték a kezem. Másnap amikor kiváltottam a "Placebót" az a hülye kis ribi, ráírta a gipszemre hogy Loser,nem mondom hogy nem esett szarul, de mostmár úgy is mindegy. Sohasem találkozhatok a többiekkel, mondjuk lehet kijátszom anyámat és lázadni fogok hogy ezt szedtem végig, ami szart sem ér. Most este van. Nem bírok aludni, és görcsölök az élet hatalmas kérdésein. Mint például hogy szeretek -e valakit, vajon szeret engem valaki, talán lesz valaha normális párkapcsolatom, meg ilyenek. Hallottam kopogás hangot az ablakomon. Le volt húzva a redőny, de nagyon féltem, ez AZ?... Közelebb mentem az ablakomhoz, és felhúztam a redőnyt. Richie volt az a bringájával együtt, ami szokásosan a földön volt, de kinyitottam az ablakot hadd beszéljen.
-Te mit keresel itt? Anyám megfog folytani téged!-mondtam.
-Az nem baj, engedj be..-és azzal a lendülettel feltolta magát az ablakomba, és az ablakon keresztül bejött a szobámba. Én csak néztem őt ahogy nyugodtan bezárja az ablakot és felhúzza a redőnyt. Hajnalok hajnalán miért jött el?
-Mit szeretnél?-kérdeztem halkan.
-Csak megnézni hogy van a.... Ki a faszom firkálta ezt?!- kiáltotta mire én lecsittegtem, hogy tartsa a száját.
-... Csak az egyik csaj... Tudod aki a sulinkba jár és a kisboltban részmunkaidős most nyáron.
-Jaaa! Az a ribanc? Na várjál, megcsinálom neked, hogy ne lúzer legyen ráírva.-mondta és keresett egy filctollat a tolltartómban. Felkapcsoltam neki a kislámpát hogy lásson is valamit, aztán leültem az ágyamra. Velem szemben leült és finoman megfogta a kezemet.
-Ugye nem valami csúnyát írsz rá?-kérdeztem, mire rámnézett, a szemei mélyen az enyémet vizsgálták én pedig elvörösödtem.
-Nem, nem írok semmi rosszat.- mosolygott rám és elkezdett dudorászni valamit, közben pedig piros filccel rajzolt valamit oda. Amikor kész volt felemelte a fejét és önelégült mosollyal rámnézett. Elolvastam és akaratlanul elpirultam megint
-M-miért írtad azt rá hogy... Szeretetre méltó..?(lover)-vontam fel a szemöldököm.
-Mert sokkal jobb ez, mint a lúzer! Nem?- borzolta össze a hajam én pedig csak bólintottam. Finoman karjaim közé zártam, éreztem hogy zakatol az ő szíve is, úgy mint az enyém. Belefúrtam az arcomat nyakába, ő pedig libabőrös lett de tovább ölelt.
-Szeretlek.- mondta a fülembe halkan, mire én nagyon elvörösödtem, és eltoltam magamtól finoman.
-Micsoda??
-Hhh... Bocs.. ezt nem kellett volna.- takarta el az arcát. Teljesen elpirult. Nem tudtam mit reagáljak. Richie tényleg szerelmes belém? És én mit is érzek pontosan? Nem tudom...
-Csókolj meg..-utasítottam rá, mire csak értetlenül nézett engem.
-Minek?? Te úgysem vagy meleg!
-Tudom... De szerintem heteró sem. Egyre jobban kedvellek, minél közelebb kerülünk egymáshoz...-motyogtam. A szemembe nézett, és finoman ajkait az enyémhez nyomta. A világ legjobb érzése volt, elkezdtünk konkrétan csókolózni egyre vadabban, de mégis finoman. Úgy éreztem mintha a mennyországban járnék, amikor már nyelvünkket összeérintettük, de ez csak egy semmi volt a nyelveshez képest. Amikor már ott jártunk, hirtelen mind a ketten elváltunk egymástól és elkezdtünk kínosan levegő után kapkodni. Amilyen romantikus volt az előző 1 perc, ugyanolyan vicces volt a mostani jelenet. Csak elnevettem magam és ő pedig kérdőn nézett engem.
-Akkor... Szeretsz?-kérdezte oldalra nézve, ezzel leplezve azt hogy zavarban van.
-Igen. Imádlak mocskosszájú.
-Na, azért erről szokjál le!!
-Miért? Te is mindig spagettizel engem-nevettem ő pedig csak sóhajtott egyet. Bebújtunk az ágyba, és pár percig csak ölelgettük egymást, aztán mind a ketten álomba merültünk.

Bocsánat hogy rövid lett, én most azon gondolkozok hogy legyen-e 18+ később, de szerintem nem lesz. Aki szeretné az kommentben jelezze pls! 😂❤️

"Ja, asszem bejössz."-Reddie fanfiction (IT)- SZÜNETELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin