Special Na Halloween :>

431 20 43
                                    

Tsa... Wiem, nie było mnie długo, ale mam szkołę, praktyki, i zajęcia po szkole. Ledwo wyrabiam, ale znalazłam troszkę czasu i macie tu special heh.

Ta część jest tylko specialem i nie ma nic wspólnego z główną fabułą. Może parę wątków jest, pojawi się, lub jest ukryta w głównej fabule.

To lemon, ok x3

_________________

~~~perspektywa 3 os.~~~

Dziewczyna otworzyła oczy i podniosła się do siadu po krótkiej drzemce po szkole. Spojrzała na godzinę i zobaczyła, że za godzinę zaczyna się dyskoteka Halloweenowa w szkole.

Ziewnęła I przeciągnęła się.

Nagle do pokoju weszła jej współlokatorka.

J: - Oo, w końcu wstałaś.

P: - Mhm... - przetarła ostatecznie oko ręką i wstała z kanapy.

J: - No ruszaj się, trzeba się ogarnąć!

P: - Nie chce mi sie...

J: - Jak może Ci się nie chcieć, przecież się wyspałaś.

P: - No powiedzmy - zaśmiała się trochę.

Japonia pociągnęła ją za rękę do jej pokoju i posadziła ją na łóżku, po czym przystąpiła do szukania stroju na dyskotekę.

***

50 minut później miały już gotowe outfity. Japonia przebrała się za neko zombie w podartym starym mundurku, a Polska za upadłego anioła, wykorzystując swoje zniszczone skrzydła i ładną, czarną, długą do ziemi suknię.

Różowo włosa ubrała jeszcze znalezione długie, za łokieć czarne rękawiczki i wygodne, niezbyt wysokie szpilki.

Gotowe wyszły o równej godzinie na dyskotekę, będąc praktycznie na czas.

Mimo dobrego humoru, Polen w tle głowy miała przykre wspomnienia z jej skrzydłami... Starała się to wybić z głowy te wspomnienia chociaż na ten wieczór.

Jednak ciężko jej było to zrobić, gdyż osoby związane z jej retrospekcjami z przeszłości były obecne na dyskotece. Jak jedna mogła sobie z niej pójść, to zaś z drugą było ciężej.

Wchodząc na salę widziała wiele świetnych Halloweenowych strojach. Kanada na przykład był przebrany w zabójcę (fok(?) XD) w masce hokeisty, Ame był ubrany w potargany strój żołnierza, coś a la zombie. Rosja... Hahah, Rosja ubrał swoje popularne dresy. On się w ogóle przebrał? Francja przebrała się w suknię balową i miała na sobie maskę.

Rozglądając się, Polska zobaczyła kogoś wysokiego w stroju chyba wampira po drugiej stronie sali gimnastycznej. Nie była pewna gdyż światło było słabe i można było dostrzec niewyraźne kontury postaci.

Wzruszyła ramionami i poszła bawić się w przyjaciółmi oraz innymi.

***

Godzinę po rozpoczęciu imprezki Japonia zauważyła siedzących na ławce pod ścianą zakochanych, którzy niedawno weszli na salę.

J: - Ooooooooo~ jacy oni są słodcyyyy!

USA: - Kto?

J: - Finlandia i Estonia - Wskazała na nich kciukiem.

USA tylko wzruszył ramionami, nie ukazując jak bardzo lubi ich związek.

Po chwili przybiegł Rosja z zajebanymi i schowanymi pod bluzą od ZSRR flaszkami wódki.

Doki Doki Countryhumans Club! Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz