'Michelle.. go to die.. no one likes you. You just a trash. Ugly girl with ugly life.. who wants you?'
Seperti ada suara syaitan berbisik di dasar telinga Michelle pada waktu pagi inginkan dia mengakhiri hidup. Matanya terbuka, sendi pada punggungnya terasa sakit sekali. Tiba-tiba seseorang masuk ke dalam biliknya.
"Morning Michelle.."
Ia adalah sapaan seorang lelaki. Michelle pun menoleh kepalanya memandang pintu masuk. Lelaki berkenaan bukan doktor Jason tapi dia ialah pembantu yang membantu doktor tidak berhati perut itu memasangkan pasung pada badannya kemarin.
Sapaan Frank tidak dibalas langsung. Michelle lantas mengalihkan pandangannya ke arah tingkap.
"Erm.. how are you today? Awak lapar tak?" Frank menyoal sambil kakinya bergerak perlahan menuju ke katil.
Ia masih tidak dijawab.
"Cik.." suara Frank mengecil, tangannya memegang bahu Michelle.
"Huh!" Michelle segera mengelak dari disentuh!
"Maafkan saya cik.. Saya diarah oleh doktor untuk uruskan awak," kata Frank lagi.
Michelle merenung tajam ke arah Frank yang tampak gelisah semacam. Lelaki itu bermuka baik, tapi tidak tahu pula tentang hati budinya. Adakah dia juga sama seperti doktor-doktor bermuka iblis itu? Fikir Michelle.
"B.. buka.. pasung ni.." dia mengarah.
Frank mengetap bibir, tengkuk diusapnya.
"Err.. sa.. saya tak berani. Sebab awak akan mengamuk nanti," Frank risau jika Michelle akan menyerangnya.
"Hm, awak rasa.. saya gila ke?" Michelle menyoal.
Dengan perasaan ragu, Frank pun menjawab soalan itu.
"Mungkin.."
Michelle tersengih sinis. Kelopak matanya membengkak, matanya kemerahan dan kulit bibir mengering. Ia diperhatikan oleh Frank.
"People think i'm crazy just because i.. keep screaming.." kata Michelle. Suaranya serak akibat terlalu menjerit selama beberapa hari.
"Kalau awak tak gila, kenapa awak di sini?" Frank menyoal.
"Hahaha..! Sebab lelaki sialan tu buat saya macam ni! Well.. he deserve to die. Dia.. buat saya hidup macam di neraka.. tapi dia.. selalu berdiri di depan saya! Saya tak nak tengok muka babi tu lagi! Pergi..! Pergi..!!" Michelle berhalusinasi lagi sambil menjerit-jerit menghalau sesuatu yang berada di hadapannya.
Matanya tidak dilarikan dari memandang tingkap. Jiwa Vicky yang sudah tiada bagai menghantuinya. Frank melirik ke arah tingkap lalu segera menenangkan Michelle.
"Calm down miss.." bisiknya.
"Awak pun sama kan!? Awak pun nak rogol saya, betul tak!? Hah!?" Gadis itu tiba-tiba saja menengking Frank.
"No.. no.. saya tak ada niat pun nak buat macam tu pada awak. I just want to help you," balas Frank.
"Dengar sini.. saya akan bunuh.. sesiapa saja yang sentuh tubuh saya.." amaran secara berbisik itu didengar Frank.
Air liur pekat yang mengalir keluar dari celahan mulut Michelle melekit-lekit membasahi pipi dan dagunya. Frank menahan geli pada tekak, tuala kecil yang dibawa bersamanya terus digunakan untuk mengesat lendiran air liur itu. Amaran Michelle tadi dianggapnya hanya kata-kata seorang pesakit yang tidak waras.
YOU ARE READING
REHAB 🔞 (Hold)
Mystery / ThrillerI'jien Gracevon@copyright protected ©2019/2020/2021 MATURE CONTENT!! 21SX ONLY!! 🔞🔞 P/S_ JANGAN BACA KALAU NDA BIASA CERITA MACAM NI. ADA FAHAM? BUDAK2 P MAIN JAUH2. 👉 PERINGATAN! CERITA INI HANYA REKAAN PENULIS TIDAK ADA KAITAN DENGAN YG MASIH...