"Balik.. balik.."Inilah ayat yang acap kali dilontarkan dari mulut Michelle setelah berjaya ditenangkan tanpa ubat. Dia berada di dalam dakapan erat Frank.
"Sabar Michelle.. saya akan pastikan awak balik semula ke rumah awak.." bisikan lembut itu diajukan di tepi telinga si gadis sambil Frank membelai rambutnya.
"Ahah.."
Michelle tergelak kecil lalu dia berkata..
"Betulkah? Kenapa bukan sekarang? Nak tunggu sampai bila? Esok? Esok? Esok lagi? Atau mati dulu baru balik?"
"Huh.." Frank mengeluh sebab tidak tahu apa ingin dijawab.
"Doktor tu.. doktor tu.. tolong bunuh dia, Frank.. dia sakiti saya.. dia.. dia.." Michelle mula menangis teresak-esak akibat terlalu trauma. Cara percakapannya juga tidak seberapa lurus.
"Dia ada datang ke sini semalam?" Sengaja Frank menyoal.
Padamulanya Michelle berdiam diri saja, tapi tiba-tiba tangan Frank ditepis dari badannya. Kaki lelaki itu pula diluruskan lalu Michelle jadikannya alas punggung dan mengangkang di hadapannya. Frank biarkan saja.
"Dia.. buat saya.. macam ni.." kata Michelle.
Tangan Frank dicapai lalu ia diacukan ke arah alat sulitnya! Frank tersentak! Tangannya segera ditarik dari terus menyentuh bahagian privasi itu!
"Michelle! What are you doing!?" Bentaknya.
Tanpa sengaja, tangan Michelle terus dipukul kasar! Gadis itu ditolak hinggakan dia terduduk di atas lantai.
"D.. dia sentuh saya.. Frank.. dia cucuk benda tu.. saya kesakitan sampailah sekarang..! Tengoklah saya..!" Kata Michelle lagi, lalu seluar yang dipakainya dilucutkan di depan Frank sendiri!
Mata Frank terbeliak! Dengan pantasnya dia menghalang Michelle dari meneruskan perbuatannya yang diluar jangkaan itu. Frank bangkit dengan hati yang gelisah. Michelle pula masih menangis lalu dia memeluk kedua-dua belah kakinya.
"I am so sorry.. for what had happened to you.. Tapi saya akan terus pertahankan awak cik Michelle..!" Kata Frank dengan penuh bersemangat.
Dia duduk semula berdampingan gadis itu sambil bahunya diusap lembut serta berharap kelakuannya ini akan menenangkan hati Michelle yang sakit. Tanpa diduga, Michelle terus menangkap badan dan memeluknya! Frank terkesima!
"J.. janji.." gadis itu berbisik lembut.
"Ya.. saya berjanji.." sahut Frank. Nadanya perlahan saja seiring senyuman ikhlas.
Tetapi secara tiba-tiba sahaja pintu bilik itu dibuka luas oleh doktor Jason! Frank tersentak dan bingkas bangun melepaskan pelukannya dari badan Michelle! Kali ini doktor Jason tidak bersendirian, malah rakannya doktor Zachary serta inspektor Johnny dan kedua-dua ibu bapa Michelle turut datang ke sana! Mereka masuk secara mengejut!
"Oh well..! Look at this boy! Ha, kamu nampak sekarang kan!? Pasti dialah yang telah merogol Michelle dalam pusat ni!" Doktor jahanam itu terus menerus mempersalahkan Frank dengan menuduhnya sebagai pemerkosa!
Kemarahan muncul mendadak dalam jiwa ibu bapa Michelle ketika ini! Lantas, kaki mereka bergerak pantas menghampiri Frank yang terpinga-pinga selepas dituduh sedemikian!
"W.. what!? Saya tak lakukannya!" Dia membidas tuduhan doktor Jason.
Buk!
YOU ARE READING
REHAB 🔞 (Hold)
Mystery / ThrillerI'jien Gracevon@copyright protected ©2019/2020/2021 MATURE CONTENT!! 21SX ONLY!! 🔞🔞 P/S_ JANGAN BACA KALAU NDA BIASA CERITA MACAM NI. ADA FAHAM? BUDAK2 P MAIN JAUH2. 👉 PERINGATAN! CERITA INI HANYA REKAAN PENULIS TIDAK ADA KAITAN DENGAN YG MASIH...