Bab 2

8.2K 104 3
                                    

Setahun kemudian,

Di syarikat H&H Holding Sdn.Bhd.

Bilik CEO,

Handphone milik Hanz berbunyi tanda whatsapp masuk.Memandangkan Hanz sedang lunch hour.Hanz pom membuka whatsapp itu.

From: Mama

Hanz tolong ambilkan Hanys di airport sekarang ye, Pak Mat cuti hari ni.Mama ngan Nenda pulak nak memasak lauk favourite Hanys.Tolong ye sayunk😘

To:mama

Ok mama

Tahun ini Hanz sudah menginjak 17 tahun,Spm peewettt!!
Tapi muda-muda lagi dah dilantik jadi CEO.

Apabila waktu sekolah Hanz tidak menjejakkan kakinya di pejabat.Dia hanya menguruskan syarikat pada waktu cuti .Tidak kiralah cuti apa pom.

walaupun sibuk setara mana pom Hanz dia tak pernah mengabaikan pelajarannya.Sebab itulah dia menjadi Pelajar Straight A+ Spm.
Hanz juga merupakan Ketua Pengawas Sekolah yang sangat dihormati.Acehhhwahh😁

••••••••••••••••

Setelah berjam-jam berada di dalam penerbangan dari Seoul ke Kuala Lumpur akhirnya Hanys tiba di KLIA itu.

Hanys berjalan menuju ke ruang mengambil bagasi.Diambilnya bagasi berwarna merah hitam itu dan berjalan menuju ke ruang pemeriksaan bagasi.

Seusai itu Hanys terus berjalan kearah bangku di KLIA itu.

                   Bukkkkk

"Auchhh!"Hanys menggaduh kesakitan.Gila kau tak sakit kena hempap dengan badan sado kot.Ehh sado??Hanys segera menolak-nolak tubuh lelaki yang berada di atas nya.Macam manalah boleh kena hempap ni?Bongok!sah-sah lah kena langgar sebab tulah kena hempap.

Lelaki itu cepat-cepat bangun dan meminta maaf kepada Hanys.Seketika dia terpegun melihat mata Hanys.Sungguh cantik.

Dup dap,dup dap,dup dap

Jantung Hanz berdegup kencang.Ya Allah perasaan apakah ini?

Hanys Khaierra👆Rambut tu bayangkan warna perang ye

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hanys Khaierra👆Rambut tu bayangkan warna perang ye.

Hanys melambai tangannya kepada Hanz.'Dah kenapa mamat ni tenung-tenung aku camtu?'ngomel Hanys didalam hati.

"Encik !" Hanys menegur Hanz sambil memegang bahu Hanz.

Hanz tersedar dari lamunannya.

"Err ye?"

"Encik ok ke tak ni?"soal Hanys.

"I'm fine,ohh by the way i'm truly sorry sebab terlanggar awak.And sorry sebab terjatuh atas awak"Hanz menggosok belakang lehernya.Dia malu.Mesti berat kan.

"It's okay,emm i've got to go.I need to call my cousin"kata Hanys menghadiahkan sebuah senyuman.

"Ohh err o..o..ok..bye"jawab Hanz gagap-gagap.Tak keruan melihat senyuman gadis cantik itu.

Hanys terus beredar dari situ dan membuat panggilan.

'I wish to see you again and again' luah hati Hanz

Nama Hanz disentuh di skrin Iphone milik Hanys.

Setelah 3 jeda akhirnya Hanz menjawab panggilan itu.

"Hey where are you?"soal Hanys.

"In KLIA"

"Seriously? Hanys tak nampak Hanz pom"

"Tulah,Hanz pom tak nampak perempuan gendut lalu depan Hanz"usik Hanz dengan muka tiada senyuman.

"Hanz !!!" jerit Hanys.Dia paling tidak suka orang memanggilnya gendut.Dia tahulah dulu dia gemuk tapi now not anymore ok.

Hanz tersentak mendengar suara gadis yang menjerit  namanya.Bukan dari talian handphonenya.Tapi berhampiran dengannya.

"Hanys,try jerit nama Hanz lagi!"pinta Hanz.

"Why?"

"Hanz rasa Hanz dengar suara Hanys tadi.Berhampiran dengan Hanz je"

"Err ok..Hanzzzzzzzzzz"jawab Hanys lalu menjerit.

Semua orang yang berada di dalam KLIA itu terkejut dan memandangnya.Termasuklah Hanz.'Dia?Hanys?Unbelievable!' Getus hati Hanz.

"Ooppsss,sorry!"Hanys tersenyum malu lalu menutup mukanya.MALUNYA AKU YA ALLAH !!

Hanz mendekati Hanys.Dia menyentuh bahu Hanys.

"Hanys Khaierra??"duga Hanz.

Hanys tersentak.'Mamat tadi?'

Hanys mengangguk ."Ermm Hanz Danish??"soal Hanys pula.

Hanz mengangguk perlahan "Yes,it's me"

"Ohhh woww,makin handsome ye sekarang"puji Hanys.

"Haha,biasa-biasa je,and you too look gorgeous ! Beautiful ! And yang paling wow awak dah kurus"puji Hanz pula.

"Alahaii melambung-lambung pula dia puji aku,nak terkencing dah aku ni"kata Hanys tapi didalam hati jelah.Kalau kata depan-depan kan mahunya Hanz gelakkan Hanys sampai esok.

"Haha,ehh jomlah balik.Takkan nak duduk sini sampai malam esok"seloroh Hanys.

"Oh ye lupa,bak sini luggage awak biar saya bawakan"pinta Hanz.

Hanys segera memberikan bagasinya kepada Hanz.
Penat wehh heret luggage besar ni.Dah ada orang nak tolong ni apa lagi hahah..

Mereka berdua pom keluar dari KLIA itu dan menuju kearah kereta Audi milik Hanz.

Mereka berdua pom keluar dari KLIA itu dan menuju kearah kereta Audi milik Hanz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kereta Audi milik Hanz👆

Hati Awak Ada Siapa?(18+)Where stories live. Discover now