Hanys dan Hanz keluar dari kelas sebaik sahaja loceng waktu rehat berbunyi.
Mereka pergi ke bangunan tingkatan 4 untuk bertugas.
"Nys!!"laung Khal sambil berlari ke arah Hanys.
"Ada apa Khal?"soal Hanys sebaik sahaja Khal berjalan seiring dengannya.
"Nah untuk awak!"
"Hah?Kenapa bagi saya?"
"Makanlah,awak kan bertugas hari ni mesti tak sempat nak rehat"kata Khal.
Hanys teragak-agak untuk ambil kek coklat itu.
"Kalau awk taknak ..awak bagi saya satgi lps dia blaa,saya tengah lapar ni"bisik Hanz.
Hanys ketawa kecil lalu membuat jari ok👌
"Thanks Khal!" Hanys mengambil kek coklat yang berada didalam bekas plastik itu.
"Okay welcome,saya masuk kelas dulu ye Nya,bye,iluvyou"kata Khal selamba lalu beredar dari situ.
"Sayang betul dia kat awak."kata Hanz.
"Err hahaha,tapi saya tak sayang dia.Ehh nah makanlah!"Hanys menghulur kek coklat itu.
"Hehe thanks Nys"ucap Hanz tersenyum.Entah mengapa senang betul dia senyum dihadapan sepupunya itu.
Ada feeling ke?haha maybe Hanz.Skip,
Khal mengikuti langkah Hanys dari belakang.Hanys belok ke kiri Khal ke kiri.Hanys belok ke kanan Khal ke kanan.
Hanys yang sedar akan tindakan Khal itu terus berhenti melangkah dan memusingkan ke belakang tubuhnya.Dia merenung tajam muka Khal.
"Awak nak apa ni Khal? Boleh tak stop follow saya? Saya nak pergi tandas ni ! Takkan awak nak ikut saya masuk tandas juga?"kata Hanys sambil berpeluk tubuh.
"Emm,saya just nak pastikan awak selamat"Khal menggosok belakang lehernya .
"Haduhaiii"Hanys menepuk dahinya perlahan."Saya tak perlukan awak.Saya boleh jaga diri saya.Oh by the way,awak lupa ke yang saya ada black belt?" Hanys tersenyum sinis lalu meninggalkan Khal sendirian.
Susah kalau ada orang over protecting ni ! Gumam Hanys sambil menggelengkan kepalanya.Pening dengan sikap Khal yang suka mengekorinya kemana-mana sahaja.
YOU ARE READING
Hati Awak Ada Siapa?(18+)
RandomHanz Danish,seorang lelaki kacak kacukan melayu-cina dan France.Seorang yang peramah dan suka tersenyum. Namun sejak kematian papanya, tiada lagi senyuman yang terlakar dibibirnya. Pertemuan Hanz Danish dengan Hanys Khaierra di KLIA membuahkan per...