Hanys pov,
Seminggu sudah berlalu,Nenda dah daftarkan aku di Empire Royal High School..
Nama sekolah ini nampak macam untuk kerabat diraja je kan.Tapi sebenarnya tak pom.Anak orang yang bukan kerabat diraja pom boleh bersekolah kat sini.Tapi syarat nak masuk sekolah ni kena kayalah..sebab ini sekolah swasta bukan sekolah kerajaan.Sekolah ini aku tak tahulah top ke tidak but yang aku tahu sekolah ini serious hot giler..sbb ramai pelajar yang popular sekolah kat sini.Aku dikira beruntung sebab Daddy aku merupakan pemilik sekolah ini.Lagi senanglah aku nak masuk ke sekolah ini yang hot ni hahaha.Sebenarnya my mom tak bagi aku sekolah kat Empire Royal High school sebab katanya sekolah ni ramai pembuli..seriously???Haha tak apa!aku yakin aku boleh ubah perangai budak sekolah ni..sebab tu lah aku mintak ngan daddy nak jadi pengawas sekolah.And guess what? My dad lantik aku jadi pkp bukan penolong kanan pentadbiran hahah tapi penolong ketua pengawas.
Aku taknak pom jadi pkp,pengawas sekolah tanpa jawatan pom dah ok untuk aku jalankan tugas aku.Tapi kata papa, Hanz perlukan penolong.Aku pelik ! Selama ni Hanz takde penolong ke?Bukkk..
Aku terjatuh.Aduh sakitnya punggung aku!Aku ni memang ditakdirkan untuk dilanggar orang then jatuh atas lantai ke?Haihh..Nasib tak terselak sampai nampak panties skirt aku ni..
Aku cuba untuk bangun.Mak Aiiiii asal tak boleh bangun nih ? Pergelangan kaki aku rasa perit sangat! Dah patah ke? Kalau dah patah tolong call ambulance guys.
"Do you need any help?"soal mamat gila...huwarghhh Khal is here !
"Kau dah langgar aku lepastu kau boleh tanya pulak *do you need any help?* huhh seriously ?" Aku ajuk ayat dia.Geram betul aku dengan mamat otak putus wayar ni.
"Err sorry,biar i tolong you ok?"
Khal terus menghulurkan tangannya.Mula2 aku rasa ragu-ragu nak sambut tangan dia tapi bila terkenangkan kaki aku yang sakit ni.Aku terus sambut tangan dia."Kita pergi bilik rawatan dulu.And then baru kita masuk ke kelas 5 Diamond.Ok??"
Aku hanya diam tanpa mengangguk.Eh wait²..macam mana dia tahu kelas aku? Ohh of course lah ! Dia kan stalker berjaya.
Lepas keluar dari bilik rawatan.Khal pegang tangan aku..dia bawa aku ke kelas perlahan-lahan.
Haihh takde gunanya juga aku pindah sekolah ni.He knows everythings about me.He's Tengku Khalish Andrew! Orangnya hensem,bergaya,
pewaris tunggal syarikat papa nya and dia berpengaruh.Mesti dia upah someone untuk selidik pasal aku or ..dia sendiri yang selidik tentang aku.Haihh tak boleh ke biar aku hidup tenang.Aku sebenarnya tak tahu kenapa aku tak suka dia.Sebelum ni aku dah cuba sukakan dia tapi still tak boleh!
Maaflah!Please keep waiting for the next chapter..saya akan update setiap hari.
Please sedekahkan vote utk buat saya bersemangat utk update citer ni..2 vote pom dh ok😂
YOU ARE READING
Hati Awak Ada Siapa?(18+)
RandomHanz Danish,seorang lelaki kacak kacukan melayu-cina dan France.Seorang yang peramah dan suka tersenyum. Namun sejak kematian papanya, tiada lagi senyuman yang terlakar dibibirnya. Pertemuan Hanz Danish dengan Hanys Khaierra di KLIA membuahkan per...