Capitolul 2

161 14 21
                                    

Rose

Mă trezesc dimineaţa următoare cu ajutorul alarmei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă trezesc dimineaţa următoare cu ajutorul alarmei. Mă îmbrac cu uniforma de la Astor, care constă într-o fustă bleumarin și o cămașă albă, apoi îmi iau o pereche de pantofi cu un toc mediu. Arunc câteva caiete, un mic port-fard cu câteva chesti esențiale, cheile și telefonul în rucsacul de culoare neagră, de care atârnă un breloc cu un pom pom alb, apoi iau de pe pat jacheta de piele.

Când ies din cameră mă îndrept spre scări, dar mă opresc când văd că în camera noii fete stă un băiat. După umeri laţi şi spatele bine lucrat îmi dau seama că este nimeni altul decât Reed. Ce încearcă să facă el acolo? Mă apropii de uşă, și pentru a nu fii văzută mă lipesc de perete şi ascult conversaţia.

— Ce vrei ? aud vocea Ellei.

— Vreau să ştiu ce plănuieşti? spune Reed.

Doamne ce prost, nu încerc să fiu de partea fetei dar, noi nu ne lăsăm cu una cu două, Reed chiar nu ştie nimic. Îmi dau o palmă mintală şi mă concentreză din nou la convorbire.

— Dacă pleci acum, nu vei avea de suferit.Te lăsăm să păstrezi orice ţi-a dat tata şi niciunul dintre noi nu te va deranja. Dacă rămâi te vom distruge în aşa hal că vei pleca târându-te.

Durează ceva timp până când Reed spune ceva, iar când îmi dau seama ce, rămân de-a dreptul uimită, Ella se dă la tembelul de frate-miu ! Îmi întorc capul să văd ce se petrece, dar Reed iese val-vârtej, apoape dărâmându-mă. Vrea să spună ceva dar îi fac semn să tacă.

Coborâm scările şi dăm peste tata, care ne aruncă o privire caldă, dar noi nu îi răspundem doar trecem indiferenţi pe lângă el. Când ajungem la baza scărilor Reed se oprește și își concentrează atenția pe mine.

— Acum mai nou tragi cu urechea? spune el nervos.

— Unu, trag cu urechea de când m-am născut şi doi, ce mama naibi ai căutat la târfa aia în cameră?

— De ce naiba te bagi tu? ţipă la mine.

— Nu ţipa la mine! De ce eşti aşa înţepat ? Să-mi bag! Doar te-am întrebat ceva, planul era să o facem să plece nu să o ameninţăm.

— Lasă-l dracu de plan! Nu mă interesează cum pleacă asta de aici, dar va pleca.

— Logic că nu respectăm planul, faci doar ce te taie pe tine capul! Să sperăm că nu îţi va intra în pantaloni și ție, tata a fost fraierit deja. Dacă a luat-o pe Brooke din şanţuri nu înseamnă că aducem în casă toate lighioanele.

— Ţi-ai terminat predica? M-ai obosit Rose, spune el pe un ton plictisit, care mă face să explodez.

— Poţi fi mai nesuferit de atât? urlu la el.

— Dar tu poţi să fi mai cicălitoare!

Mă abțin cu greu să nu țip, numărând până la 10 în timp ce mă îndrept spre bucătărie. La masă sunt deja aşezaţi gemeni şi Easton, iar când încerc să mă aşez îi simt mâna rece a lui Reed pe spatele meu.

The Royals Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum