Capitolul 3

125 12 20
                                    

                         Rose

Scot punga de popcorn din cuptorul cu microunde și torn conținutul într-un bol

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Scot punga de popcorn din cuptorul cu microunde și torn conținutul într-un bol. Deschid frigiderul de unde iau o doză de suc, apoi îl închid cu ajutorul șoldului, având mâinile ocupate. Ies din bucătărie îndreptându-mă spre etaj, dar sunt oprită de ușa de la intrare care se deschide, intrând nimeni altcineva decât Brooke și Ella. Brooke este actuala iubită a tatălui nostru, nimeni nu o suportă, deoarece tot ce face este să profite de banii lui.

— Rose, scumpa mea ce mai faci ? chițăie Brooke când mă vede.

Îmi închid ochii pentru o secundă, apoi îmi atașeze cel mai fals zâmbet posibil.

— Sunt bine, dar tu Brooke, cum a fost în Milano ? o întreb încercând din răsputeri să nu îmi înfig mâna în parul ei blond platinat.

—  Superb, absolut superb! spune ea atât de pițigăiat încât mă mir că încă mai aud.

Îi zâmbesc, apoi pornesc spre camera mea. O țintesc pe Ella cu clasica mea privire de dezinteres, apoi urc scările. Deschid ușa și intru lăsând bolul și sucul pe noptieră, apoi iau laptopul de pe birou și îl pun în pat, pornindu-l. După ce găsesc serialul meu preferat mă așez în pat luând bolul cu floricele și dând play la episod.

A trecut doar jumătate de oră când ușa se deschide și intră nemernicul de Easton, care se aruncă în pat lângă mine, aproape dărămând laptopul. Durează puțin până își găsește poziția perfectă, iar atunci când nu se mai mișcă ca un pește pe uscat mă uit supărată la el, dar fără nici o reacție din partea lui.

— Tu nu ai auzit că de obicei se bate la ușă înainte să intri ? îl întreb fară să îl privesc, fiind prea ocupată cu lupta dintre personajele serialului.

— Suntem parte din familie, nu are nici un rost să mai bat.

Pufnesc fiind amuzată și în același timp enervată de răspunsul lui. Iau câteva floricele din bol și îl privesc pe Est. Zâmbesc la idea care mi-a venit pe moment și mă fac puțin mai comodă în brațele lui.

— Și dacă eram cu un băiat în cameră?

Începe să se miște fiind foarte nervos. Respiră de câteva ori, apoi se ridică din pat făcându-mă să îl privesc puțin confuză și speriată de o eventuală distrugere a camerei mele. Atunci când vine vorba despre relația dintre mine și un băiat, fiecare frate al meu parcă devin cu totul o altă persoană. Înțeleg că doar mă apără, dar am deja 18 ani, nu mai sunt o fetiță, și pot să iau propriile decizii legate de viața mea.

— Dacă s-ar fi întâmplat așa ceva, acel băiat ar fi cunoscut mânia fraților Royal, apoi tu ai fi fost pedepsită.

Nu apuc să spun ceva deoarece Easton ia bolul cu popcorn de pe pat și fuge din camera mea. Sar ca arsă din pat urmărindu-l, dar când ajung pe hol ușa lui se închide cu putere, apoi se aude clinchetul încuietorii semn că ușa este încuiată. Încep să lovesc ușa cu pumnii și să urlu ca din gură de șarpe.

The Royals Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum