Prolog

244 11 3
                                    

Rose Royal face parte dintr-o excentrică familie, care este bine-cunoscută pentru puterea ei în lumea afacerilor.

După moartea mamei lor, fiecare membru din famile își crează un zid de piatră, astfel relația dintre Rose și frații ei se deteriorează pe zi ce trece.  Reed se ascunde după imaginea de băiat rău, Eston trece prin patul fiecărei fete din liceu, Gideon încearcă să se lupte cu proprii demoni, Sebastian si Sawyer calcă pe urmele fraților lor mai mari, împărțind o fată, crezând că totul este un joc, iar Rose a luat ceva de la fiecare.

Bani, putere, popularitate, toate stau la picioarele ei, pe scurt viața perfectă. Asta ar spune cineva care vede doar ce este la exterior, dar Rose nu. Viața ei poate fi descrisă printr-un singur cuvânt "dezastru".

Această carte este o interpretare a seriei "Familia Royal" de Erin Watt care este seria mea preferată. Am încercat să introduc în universul Royal o fată, mai exact pe Rosette Royal, sora geamană a lui Reed.

Una din prietenele mele a creat și ea o carte asemănătoare intitulată  "Prințesa gheții", o puteți găsi la acest cont ale2034. În această carte vă este prezentată  viața complicată a lui Nathaly Royal, fiica Ellei și a lui Reed.

Dacă doriți voi posta și capitolul 1 în această seară. Pupici😘😘

The Royals Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum