Capitolul 4

125 9 18
                                    

Rose

După ce parchează, sunetul motoarelor sunt oprite, lăsând să se audă doar muzica care răsună din casa mare și luminoasă, a familiei Caringhton

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După ce parchează, sunetul motoarelor sunt oprite, lăsând să se audă doar muzica care răsună din casa mare și luminoasă, a familiei Caringhton. Primi care ies din mașini sunt gemenii, care vin și bat palma cu mine asta facandu-mă să zâmbesc.

- Super cursa, Rose! spune Swayer și se pune pe capotă, punându-și mână peste umerii mei.

- Mulțumesc, spun și las un mic pupic pe obrazul lui, asta făcându-l să râdă.

Sunetul portierelor mă fac să îmi readuc privirea pe Suv-ul negru de lângă mine. Reed și Gideon ies din mașină și vin nervoși în direcția mea. Îmi dau ochii peste cap, fiind deja convinsă că va urma o morală specifică fraților mei mai mari.

- Ce naiba a fost în capul tău? urlă Reed la mine. Puteai păți ceva!

Mă ridic în picioare și îmi pun mâna pe umărul lui. El este cu aproape un cap mai înalt decât mine, astfel trebuie să îmi dau puțin capul pe spate pentru a-l privi în ochii.

- Sunt perfect întreagă, Reed. Nu mai sunt un copil, știu să am grijă și singură de mine.

Mă ridic pe vârfuri și îi las și lui un mic pupic pe obraz, apoi încui mașina printr-o apăsare de buton.

- Aveți grijă cu ea, spun și fac un semn din cap spre Ella, care iese acum din mașină, urmată de Easton.

Și cu astea spuse intru pe alea care merge până la casa unde se ține petrecerea. La intrare mă așteaptă Blair, care este îmbrăcată într-o rochie superbă, fusta fiind de culoare roz pal iar partea de sus constă într-un maiou negru care îi scoate bustul în evidență. Când sunt aproximativ la o distanță de 2 metri față de ea, mă observă și coboară rapid scările luandu-mă în brațe.

- Ai ajuns! chițăie ea.

- Da, mormăi eu neputând să respir din cauza strânsori. Blair, aer.

- O, scuze.

Îmi dă drumul, iar eu trag o gură sănătoasă de aer. Fata asta chiar este puternică, nu glumă. Îi zâmbesc și îi admir încă o dată outfit-ul. Părul ei creț este frumos așezat, astfel dându-i mult mai mult volum.

- Ești superbă! Te-ai pregătit pentru un brunet înalt care se poate să fie fundaș în echipa de fotbal? o întreb făcându-i cu ochiul.

Dacă privirile ar putea ucide, aș fi moartă în acest moment. Își pune mâinile în sân și zâmbește malefic. O nu! O să plătesc pentru asta.

The Royals Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum