3. Poglavlje

582 26 6
                                    

"Daj da te stavim na story." Tessa usmjeri svoj mobitel prema meni, ja se nasmijem i ona me uslika.

"Ne, nisam bila spremna." pokušam joj ukrast mobitelj iz ruku, no nisam uspijela jer sam pala na pod.

Ona prasne u smijeh, a ja samo okrenem očima. Već je oko devet sati, družimo se od kad smo došle doma oko dva. Vrijeme kao da je letilo kad sam bila s njom, možda zato jer smo se još upoznavale pa smo doslovno samo brbljale cijelo vrijeme.

Pokazala mi je sliku kad ju je uredila, "Predobro si ispala." slika nije čak ni bila tako loša, dodala mi je onu krunu od srca na glavu i tekst na kojem je pisalo; 'ovo je mjesto gdje se zabavne stvari događaju'.

" slika nije čak ni bila tako loša, dodala mi je onu krunu od srca na glavu i tekst na kojem je pisalo; 'ovo je mjesto gdje se zabavne stvari događaju'

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ajde, možeš je stavit." kažem joj i ona klime glavom. Odmah sam dobila obavjest na Instagramu te sam otišla pogledat sliku još jednom. Možda sam trebala obući nešto preko piđame ali što je tu je.

"E da ti napokon objasnim svoj ljubavni život." rekla je dok je tipkala po mobitelu. Skroz sam zaboravila pitat da mi ispriča o tome.

"Uglavnom, zove se Lucas, najbolji prijatelj je sa Jake-om i 'zajedno' smo oko godinu i pol. S njim ništa nije nikad sigurno jer ponekad smo kao pravi par, a nekad se pitam gdje mi je pamet i šta uopće radim s njim." Tessa prizna dok je gledala u strop, duboko u svojim mislima.

"Znači niste pravi par?" pitam ju zbunjena, očito nije htjela da ljudi u školi znaju da je u vezi s Lucasom.

Malo je razmišljala o odgovoru, "Pa da, ja njega stvarno volim, ali stvarno zna radit mutne stvari. Pogotovo kad je s Jake-om. Njih dvojica su katastrofalna kombinacija, neznam koji je gori." kaže sva iznervirana.

Ja se nasmijem, "Mislim da obje znamo da je Jake gori.", kad sam bila kod ravnatelja, on mi se činio kao glavni u njihovom društvu. Tessa se nasmijala na moje riječi te je pogledala na sat i rekla da mora doma te sam joj rekla da ću ju odvest doma.

Kad sam je odvela doma, stala sam na pumpu si kupiti neke grickalice i sok. Kad sam se vratila do auta s rukama punim stvarima što sam kupila, dočekao me prizor na koji su mi skoro ispale stvari iz ruku.

"Prepao si me." kažem Jake-u koji je bio naslonjen na moj auto, obučen u crno s kapom na glavi.

Nasmijao se nekim hladnim smiješkom, no ostao naslonjen na mojn auto, "To mi je i bila namjera." pogledala sam ga zbunjena i pogurnula s vrata tako da mogu ući u svoj auto.

Taman kad sam htjela sjest nakon što sam ostavila vrećice na zadnje sjedalo i zatvorila vratima osjetila sam snažnu ruku na svom ramenu. Okrenuo me i prislonio uz auto, bio je opasno blizu.

"Šta ti pokušavaš?" pogledala sam hladno i makunla njegovu ruku sa svojeg tjela. Samo me zatvorio nakon tog svojim rukama izmađu sebe i mog auta.

Gledao me u oči kao da me želi pročitati, s misterioznim smješkom, "Ne znam zašto..." zastao je i ja sam očekivala njegove iduće riječi, "...Ali me tako zanimaš." napokon se odmaknuo i ja sam napokon napipala ručku od vrata, brzo ušla u auto i odjurila.

Loving youWhere stories live. Discover now