Bile smo u prednosti, Camilla je znala jednu prečicu koja nije bila protiv pravila. Okrenula sam se i vidjela da nema nikog iza nas, "Nema ih iza." kažem zbunjena.
"Šta?" upita Camilla, gledajući u retrovizor, jurile smo 160 kilometara na sat. Odjednom ispred nas se pojavio Lucasov auto i Camila je naglo skrenula da se ne zabiju u nas. Oni su nastavili juriti i Camilla im je bila za repom.
Bilo je gusto, ali oni su prvi prošli pored Velveta, Camilla je svašta iz psovala. Smijale smo se vlastitom gubitku i znala sam da bih se mogla slagat s Camilllom, činila se zanimljivom osobom. Nastavili smo voziti i Camilla je pričala o djetinjstvu s Jake-om jer je izgubila roditelje u pucnjavi kad je bila mala.
Iskreno činila se jako hrabrom i čvrstom, oči su joj sjalaje dok je pričala o Jake-ovoj mami i znala sam da je zahvalna što ju je odgojila.
Došle smo do nekog parkirališta i vidjela sam puno auta okruženih s ljudima, Jake i Lucas su već bili tamo. Camilla je parkirala auto sastrane, te smo hodale do dečkiju.
"Tko je ovo?" čula sam šaputanje oko sebe kad smo prišle dečkima. Stala sam pored Jake-a jer sam njemu najviše vjerovala i osjećala sam se malo ne sigurno okružena ne poznatim ljudima.
Uskoro je auto prošao pored nas nevjerovatnom brzinom i čuli su se usklici sreće, shvatila sam da se radilo o ilegalnim utrkama. Auto je zadriftao i parkirao se sastrane, iz auto je izašo Leo i ja sam bila iznenađena.
Okružile su ga djevojke i prijatelji te su proslavili pobjedu, Jake je pogledao u mene i okrenuo očima. Nasmijala sam se i bocnula ga laktom da se opusti jer mi je bio draži od Lea.
Lucas i Jake otišli su se kladiti na prijateljeljevu pobjedu, Camilla mi je objašnjavala kako trke funkcioniraju kad me neka ruka privukla k sebi.
"Hej slatkice." čula sam glas pored uha i ruka me obavila oko struka. Naježila sam se od neugodnosti i okrenula da vidim tko mi se obraćao. Vidila sam nekog viskog i štrkljavog dečka kako se smije ponosno. Maknula sam mu ruke i uzela korak natrag.
"Bok." uzvratila sam hladno no dečko nije odustajao, primio me za ruku i povukao prema sebi opet, "Molim te, pusti me." rekla sam pokušavajući se odmaknuti.
"Zašto? Samo te želim opoznati." dodao je, nije bio ružan, ali ga nisam smatrala privlačnim. Da me nije ovako primao možda bi i popričala s njim, ali me odbijalo to što me pokušavao privući k sebi.
"Ja bih se pazio na tvom mjestu." rekao mu je prijatelj smiješeći se.
Dečko koji me držao me pogledao i nasmijao se, "Zašto? Pa vidi kako je mala." razbarušio mi je kosu i ja sam je pokušala počešljat prstima. Njegov prijatelj je zamahnuo glavom, znajući n ešto što dečko koji me držao nije.
"Ona je Jake-ova." rekao je i dečko me pogledao s podignutom obrvom.
Oslobodila sam ruku i krenula mu opaliti šamar, ali je bio brži od mene i zaustavio mi je ruku, "Nisam ja ničija." zarežala sam, pokušavajući nekako se odmaknut od njega jer nisam više imala živaca.
"Imaš tri sekunde da ju pustiš ako ne želiš probleme." čula sam poznati glas i odmah mi je srce zatreperilo, okrenula sam se i pogledala u Jake-a puna sreće što je tu, "Trebao si odmah poslušat prijatelja." Jake me primio iznad lakta i istrgnuo iz ruku dečka koji me maltretirao zadnjih pet minuta.
Camila me primila i povukla iza Jake-a jer je on došao punim prsima i unio se u lice onom dečku.
"Kad djevojka kaže pusti me, onda to i misli." rekao je prije nego što je zamahnuo rukom i udario šakom dečka koji je odmah pao na pod. Ja sam skoro vrisnula i krenula zaustavit Jake-a da ne nanese još štete na tog dečka.
YOU ARE READING
Loving you
Teen FictionRoux dolazi u novi grad, na novom kontinentu. Osim nesigurnosti u sebe jer se nasla u novoj okolini i glupim naglaskom, pokusava se prilagoditi na novu okolinu i završiti srednju bez ikakvih problema. No djevojka ljepog izgleda i zanimljivih očiju...