65🍓PRAVDA VÍDE NAJAVO?🍓65

41 9 5
                                    

Juu Brook, jeho outfit je tak očarujúci😍...

Andy
A: ...už som si vybral.

K: Výborne. Tak teda kto sa prvý vyzlečie? Ja či ty... alebo ako to navrhuješ?

A: Heh, prečo berieš všetko tak automaticky? Si si myslela, že sa s tebou len tak vyspím, čo!? Ani nápad, si obyčajná mrcha Kate!! Celé tie roky... nikdy by som na teba nepovedal, že vieš byť takáto!

K: J-ja s-som s tým nerátala...

Povedala a pustila nôž na zem. Začala sa tváriť nevinne.

A: A ty si teraz akože myslíš, že ti len tak odpustím!? Sakra vyzerala si, že si schopná ma rovno na mieste zavraždiť!! Musím ostať na žive pre svoju dcéru! Bezo mňa je stratená!!

K: T-ty m-máš d-dieťa??

A: Áno, ale to už nie je tvoja starosť. A teraz ak dovolíš, idem preč... preč od teba nechcem ťa už vidieť.

K: D-dobre...

Naštavne som ukončil dialóg, obliekol sa a namieril si to naspäť ku mame. Ju som tam nechal, nech si robí čo chce tam. Je dospelá, takže nájde cestu domov. Koniec koncov, pozná to tu predsa dobre.

Brook
Práve som v aute s Blairom a som na ceste domov. Blair povedal, že ma hodí domov, tak prečo to nevyužiť? Vystúpil som z auta. Mám pre Carrie prekvapenie.

B: Som doma!

Zakričal som a hneď sa mi okolo krku zavesila Carrie.

B: Mám pre teba prekvapenie?

C: Aj ja pre teba.

B: Aké?

C: Hmm, no už dlho sme si nespravili nejaký pekný večer... vieš bola som tehotná takže sa to nedalo... čo teda hovoríš?

B: Tiež sa mi zachcelo... ale len pod jednou podmienkou.

C: Akou?

B: Idem si teraz na pár hodín pospať. Som hrozne unavený. Večer ti dám to prekvapenie.

C: Dobre, choď si teda ľahnúť. A-a čo je to za prekvapenie??

B: Nó... mám to v obálke... ale viac nepoviem.

C: Ach jo... tak nič.

B: Ozaj ešte na Emily sa musím pozrieť. Kde je?

C: Ou, no hraje sa s Ryeom.

B: Aha.

C: Ehm, nechaj ich teraz. Nech si ho ešte užije a potom si ju budeš mazať koľko len chceš.

B: Tak dobre.

Povedal som a pousmial sa. Prišiel som hore do mojej a Carrienej izby. Zvalil sa na posteľ a ihneď aj zaspal...

Carrie
Popravde bola som nervózna. Malá je aktuálne nejako ticho... ale ešte pred tým než prišiel Brook tu revala ako keby jej zomreli rodičia... a o pól hodiny na to začala zasa revať a reve doteraz...

Videla som ako po schodoch schádza Brook s úplne červenými očami, na ktoré ledva pozeral.

C: Ako si sa vyspal zlato?

B: Tri krát hádaj...

Povedal a ukázal na plačúcu Emily, ktorá sedela Ryeovi na nohe, ktorý ležal na gauči a pozeral niečo na mobile.

B: Asi je iba hladná.

C: Hladná!?? Pred dvoma minútami som ju kojila.

B: Hmm, skúsim si ju pochovať, možno sa upokojí.

Povedal Brook a vzal si ju na ruky. Žiadna zmena. Nič. Stále strašne plakala. Rye však random prehovoril:

R: Chýba jej Andy.

B: Počkať... Prečo by jej mal chýbať Andy!?? Veď jej rodina je tu predsa... ja, Carrie... nerozumiem ako s tým súvisí Andy.

R: Dobre, je čas ti to vysvetliť...

OKJ ĽUDIA 560 SLOV, už som musela konečne vydať kapitolu. Dlho nebola a zišla sa nová časť, pokusím sa ešte tento týždeň vydať ďalšiu a dlhšiu kapitolu.

SENSE OF LIFE: Sny Sa Neplnia (3)Where stories live. Discover now