67💫BUDE V PORIADKU💫67

34 7 4
                                    

Rye
Zobudil som sa asi okolo 1 v noci? Netuším. Išiel som dole. Trochu som sa zarazil pretože našiel Car a Brooka ako spia nahý na gauči a objímajú sa v spánku. Trochu mi to prišlo vtipné ale tak... zobral som deku a prikril ich. Išiel som do kuchyne. Urobím si čaj. Nejak nemôžem spať. Keď som však postavil vodu na čaj tak som si všimol, že mi niekto volá. Andy.

A: Vďaka Bohu Rye! Aspoň ty si mi zdvihol.

R: Ehm, č-čo sa stalo??

A: Ja... Dobre v skratke teda; keď som prišiel ku mame tak tam bola Kate-

R: Kate? Kto je Kate?? Nikdy si nespomínal žiadnu Kate...

A: Rye, spomaľ. Kate bola moja najlepšia kamarátka z detstva. Odsťahovala sa keď som mal 14.

R: Ale?

A: Ale... no povedali sme si, že si ideme zastanovať ako kedysi no a tam mi vlastne začala vyhrožovať.

R: A-a č-čo od teba chcela??

A: Sex...

R: A ty si nebodaj súhlasil!?

A: Práve naopak. Nemôžem sa s ňou predsa vyspať, bolo by to nespravodlivé voči Carrie.

R: Heh a to, že ona spí s Brookom je spravodlivé?

A: No vlastne... áno... vlastne nie... vlastne neviem. Nech si robí, čo chce-

R: Nech si robí čo chce?? Hmm, tak to je dosť ľahostajná odpoveď, kebyže-

A: Rye, prosím, teraz nerozoberajme Kate.

R: A teda čo je vlastne také naliehavé?

A: No my sme sa pohádali a ja som ju nechal v stane a odišiel. Keď som sa však teraz vrátil tak som uvidel, že je tam stále, je úplne premŕznutá a nehýbe sa, neviem čo mám robiť, preto Rye potrebujem tvoju pomoc.

R: Okey, dobre, dobre, je to na mňa len veľa informácií. Ja neviem no, dajme tomu, že zavolaj sanitku a nechaj to tak.

A: Ehm... dobre, idem zavolať sanitku.

Andy
Zrušil som hovor s Ryeom a išiel vytočiť sanitku.

⏰⏰⏰

Prišiel som s Kate v náručí až na koniec lúky cez sad až ku domu mami kde bola príjazdová úzka cestička a sanitka, ktorá práve prišla. Dal som ju do rúk záchranárovi a riekol:

A: Bude v poriadku.

Záchranár povedal, že bude. Môj ustráchaný výraz vystriedala neutrálna tvár, na čo som ešte dodal:

A: Len sľúbte mi jednu vec... až sa zobudí, tak jej nehovorte nič o mne ani, že som ju sem priviezol, proste si niečo vymyslite... nebudem existovať pre ňu a tak to bude lepšie, nechcem mať s ňou nič spoločné. Moje srdce patrí niekomu inému.

Záchranár na mňa chvíľu zmätene pozeral no potom prikývol na súhlas. Mal som ale pochyby o Emily tak som sa rozhodol, že sa vrátim ešte dnes. Nočným spojom.

Prišiel som domov, napísal som mame na lístok, že som išiel preč a vyrazil na nočný spoj. Snáď bude doma všetko v poriadku.

OKJ ĽUDIA 500 SLOV. Trochu nudná kapitola ale... tak mi to vyšlo proste. Viem, mala som vydať viac dlhších kapitol, lenže som bola 3 dni v Ostrave a nemala som čas písať, jedine v noci ale to som už bola totálne unavená z celého dňa alebo v buse no tam mi zasa všetci pozerali do mobilu a nedalo sa proste... Snáď chápete.

SENSE OF LIFE: Sny Sa Neplnia (3)Onde histórias criam vida. Descubra agora