64☘VYBER SI...☘64

43 9 2
                                    

Práve som dojedol omeletu, ktorú som si sám urobil. S Kate sme sa dohodli, že si pôjdeme zajtra večer postanovať ako za starých čias. Teším sa, musím jej toľko toho povedať! Ach tak dlho sme sa nevideli... zrazu prišla ku mne mama:

MA: Andy?

A: Hm?

MA: Poď, ideme sa porozprávať.

A: Dobre.

Povedal som a sadol si na gauč. Ona tiež.

A: Fuh, no čím začať...

Bol som hrozne nervózny. Bál som sa ako bude reagovať na to, že mám dieťa a proste všetko okolo toho.

MA: Čo ja viem, ako sa majú chlapci??

A: No tak máme nového člena - Harveyho... dočasného ale. Vieš, ktorého myslím, ten sólista, s ktorým sme niekdy bývali, písal som ti to do listu.

MA: Nespomínam si úplne a asi aj viem kto to je.

A: No Mikey je so svojou manželkou na dovolenke a Brook je s Blairom teraz preč. Obaja sa majú veľmi dobre.

MA: No a čo ty a Rye... už ste svoji??

Vyzvedala a tvárila sa až moc natešene.

A: Mamááá...

MA: Čo šak sa len pýtam.

A: Nemôžeš veriť všetkému čo ti nakecajú Roadies. Randy je ich svet, nie náš. Majú to ako inšpiráciu na edity a všeličo možné a my ich nechávame v tom, nech si myslia čo chcú... aj keď myslel som, že ty nepodporuješ Randy...

MA: Práveže, vy a Rye k sebe tak sedíte!

A: Už to raz pochop, nebudem s Ryeom. Je to iba kamarát!! Veď mám die-

MA: Die- čo?

A: Ehm, dietu, hehe.

Nič iné mi v tu chvíľu nenapadlo. Žiaľ nie som dobrý klamár a ešte k tomu vlastná mama odhalí lož ľahko.

MA: Andrew Robert Fowler... toto na mňa neplatí. Viem, že nevieš dobre klamať. Tak to vyklop.

A: Dobre, dobre, dobre... mám dieťa.

MA: Ď-ď-ie-ť-ťa??

A: Áno, mama dieťa.

MA: A kedy si si ho adoptoval??

A: Ehm, ehm, adoptoval!? Ty ideš ale do extrémov. To dieťa je moje.

MA: Takže môj malý Andy je otcom??

A: No, áno.

MA: Synu to je úžasné!

A: Emily má už 1 mesiac.

MA: To je krásne meno.

A: Ďakujem, ja som ho vybral.

MA: No a po pôrode si prišiel do nemocnice alebo si počkal pár dní.

A: Heh, no ono... ja som pri pôrode bol. Pri celom. Totižto Emily sa narodila v lese a... nikto tam nebol iba ja a Emilyina mama.

Ona len neveriacky otvorila ústa. Nechápala ako som to zvládol.

MA: Takže z toho všetkého mi vyplýva, že máš priateľku...

A: No nemám, ono je to veľmi komplikované. Bola to skrátka nehoda a... Carrie chodí s Brookom.

MA: A-Andy!! Aká nehoda!? Chceš mi povedať, že nadržaný.

A: Ale ja som to dieťa chcel...

MA: Ešte lepšie ti poviem. Takže si ju znásilnil!??

A: Nie... uhm, no to by bolo nadlho.

MA: Fuh, dobre, nejak sa s tým budem musieť zmieriť...

A: Takže nie si rada, že máš vnučku?

MA: Ále, som, iba som na teba naštvaná ako si to domrvil.

A: Dobre, priznávam, bola to viacmenej chyba ale čas už nevrátim...

Povedal som a silno objal mamu. Odišiel som hore si ľahnúť. Nakoniec som predsalen zaspal...

⏰⏰⏰

Práve som našiel v pivnici stan. Ideme s Kate stanovať ako som už spomínal. Vyšiel som z domu a uvidel ju. Vyzerala tak, tak...

Kate
Keď som videla Andyho uchvátený výraz tak som sa nad tým pousmiala. Áno chcem Andyho získať. Som do neho zamilovaná. Ešte viac než ako malá. Zmenil sa. Niekedy nebol taký pekný. Teraz vyzerá naozaj rozkošne, ba na zjedenie... ach ako môžu tak chutiť jeho pery? Hmm, aj to čoskoro vyskúšam. Pozrela som na neho ako sa usmieva a skáče si s batohom po krtincoch. *Len si hopsaj, zajačik... uvidíme ako sa budeš tváriť keď ťa pobozkám...* pomyslala som si.

K: Andy, no ideme??

A: Áno, hneď.

Poprvade, absolútne ma nezaujíma nejaký pribĺbly stan. Je to sprostosť pre malé deti. Ale tak v takom stane sa môže stať hocičo.

A: Sme tu.

Povedal Andy po 20 minútach cesty. Prešli sme asi 1 kilometer od domu. Andy rozložil stan. Andy zo seba dal dole rifle a tričko a ľahol si do vnútra. Ja som sa začala tiež prezliekať - vonku v zime.

A: Kate, poď sa prezliecť do vnútra. Vonku prechladneš.

K: Ale vo vnútri ma uvidíš!

A: Veď budeš mať na sebe spodné prádlo.

K: No a?? Aj tak!

A: Veď som tvoj kamarát zas nič také strašné sa nestane...

No, presne toto som chcela počuť. Kto by sa už chcel prezliekať v tej zime!? Je to len časť môjho plánu ako Andyho získať... a s porážkou sa nezmierim!!

Vošla som dnu do stanu. Mimochodom ten stan bol naozaj veľký. Andy ležal a podopieral sa jedným lakťom. Ja som si rovno pred ním dala dole tričko. Však prečo nie, nech ma vidí... skúsim ho trošku vyprovokovať, chcem vedieť ako bude reagovať. Potom som sa 'akože' po niečo zohla a keď som sa vrátila do pôvodnej polohy, videla som ako si Andy nervózne hryzie do spodnej pery. Dobrý chlapec. Tak sa mi to páči. Dala som si dole aj nohavice a ľahla si oproti nemu s tým, že som sa tiež podopierala jedným lakťom. Pozerala som mu rovno do očí. Andy sa potom otočil a ľahol si na chrbát. Ja som si na neho sadla obkročmo a prešla mu s rukou po líci. On sebou hneď trhol a dal hlavu na opačnú stranu... tak to teda nie!

A: Nechápem čo sa tu akože teraz deje!

Povedal mierne podráždene. Zhodil ma zo seba a otočil sa na druhú stranu. Hmm, no dobre, ja to vyriešim inak. Ľahla som si k nemu a silno ho objala. Cítila som ako sa mu napli všetky svaly.

K: Andy, Andy, uvoľni sa.

A: Čo vlastne chceš!??

K: Teba, zlato...

Andy
Nepoznávam ju. Chová sa ako nejaká štetka. Sakra čo je to a ňou!? Nikdy taká nebola. Zmenila sa.

Kate
Videla som, že Andy nad niečím rozíma. Štvalo ma, že mi neodpovedá! A dosť. Toto nie je žiadna hra!!

Zobrala som z batoha nožík a namierila ho na Andyho.

K: Vyber si. Buď sa so mnou vyspíš alebo ti na ruke ostane krásny krvavý fľak.

A: T-ty nie si normálna!!

K: V tejto dobe už nie je nikto normálny, Andy. Tik-tak, tik-tak, vyber si Andy, čas ti beží...

A: Ja...

OKJ ĽUDIA 1000 SLOV. Trochu dlhšia kapitola. Veď prečo nie...

SENSE OF LIFE: Sny Sa Neplnia (3)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora