68🥔HORÚCI ZEMIAK🥔68

38 8 13
                                    

Brook
Ostré slnko mi pálilo na očné viečka a ja som pochopil, že je zrejme ráno. Otvoril som oči a naskytol sa mi pohľad na spiacu Carrie, ktorá ležala na mne. Opatrne som sa zdvihol z gauča na čo som sa stále čudoval tomu odkiaľ sa vzala na nás deka, ktorou sme sa neprikrývali. Nejako som zabudol kde som dal svoje všetko oblečenie tak som sa rozhodol, že si skočím po nové do izby. Avšak kratšia cesta do izby vedie cez kuchyňu tak som sa vybral cez kuchyňu.

B: Aaaaa!!!

Zakričal som a rýchlo sa zakryl kuchynskou utierkou keď som zočil Ryea, ktorý si sedí za kuchynským stolom a popíja čaj.

B: N-ne-p-pozeraj s-sa na mňa!

Rye si odpil zo svojho čaju a pozrel na mňa pohľadom, ktorý pôsobil trochu naštavane. Pregĺgol som nasucho a čakal čo sa bude diať.

B: S-stalo s-sa niečo?

R: Hah, či sa niečo stalo!? No ak nerátaš ako nič vážne to, že si ma v noci asi 15-krát zobudil...

B: Uhm, ja... za to nemôžem-

R: Brook, prosím, nabudúce choďte radšej do hotela a-

Rye nestihol odpovedať, pretože sme začuli plač. Ja som sa skočil rýchlo hore obliecť a hneď sme s Ryeom utekali do miestnosti kde mala Emily 'svoju izbu'. Vstúpil som do miestnosti avšak Rye bol rýchlejší. Začala revať ešte viac. Ako o život!

B: Daj ju mne Rye! Ja som jej otec predsa...

R: Dobre, na.

Povedal a podal mi ju. Začala mi plakať ešte viac než u Ryea.

B: A sakra...

Vo dverách sa objavila Carrie v MOJOM župane a vyzerala, že ju dieťatko zobudilo.

B: Na, vezmi si ju.

Povedal som a strčil jej ju do náruče. Už som veľmi nemohol vydržať ako mi plakala. Samozrejme ako inak, nič sa nezmenilo. Plač bol stále v rovnakom intervale. Hlavou mi prešla myšlienka ako sme si stále podávali Emily...

B: Už som jej vymyslel jej prvý prezývku.

C: Jeej, to je milé Brooky. A akú?

B: Horúci zemiak.

R: To nebolo smiešne Brooklyn, ani trochu.

Nestalo ticho... teda nie úplne ticho keďže Emily stále plakala. No zrazu sme začuli ako niekto otvára dvere. Boli to vchodové dvere zaista. Všetci traja sme zišli po schodoch dole. Vo dverách stál Andy a obzeral si to tu okolo. Ako keby si myslel, že sa tu niečo zmenilo... Pre zmenu som dostal naspäť Emily do náručia.

Andy
Prišiel som domov. Počul som hrozný nárek. Ach moja malá dcérka... čo ak sa jej niečo stalo? Všetci štyria sme stáli na chodbe a pozerali na seba. Brook podišiel ku mne:

B: Na Andy... horúci zemiak.

Povedal a podal mi plačúcu Emily. Ja som sa ma neho prekvapene a zároveň zarazene pozrel a na to pošepkal Ryeovi:

A: Ach... Kedy už konečne dospeje??

Rye len mykol plecami:

R: Nemám poňatia... Brook je Brook.

C: Hey, chlapci! Nejdeme si sadnúť?

A: Dobrý nápad.

Povedal som a sadol si na gauč v obývačke so stále plačúcou Emily na rukách. Ostaný si sadli oproti mne a ja som pozrel na malú, začal som spievať:

I'm tryna open up your doors
I know that you've been here before
Girl it's you and me or nothing

You cry yourself to sleep at night
I promise you a better life
Relationships are based on loving

If I love you they say I should let you go
Ooh
I never let you fly away

I can't deny that you've got my heart on lock
Baby you know I'm yours
I'm not giving up, giving up, giving up on you
If there's one thing that I know for sure
Tomorrow I'll love you more
I'm not giving up, giving up, giving up on you
On you, on you, on you, on you
Giving up, giving up, giving up on you

Keď som dospieval tak som sa na ňu usmial a všimol si, že zaspala.

A: Sladké sny, maličká.

Povedal som a dal jej pusu na čelo. Potom som sa pozrel na ostatných. Sedeli nehybne a ústa mali otvorené do korán.

B: A-ako to robíš??

A: Čo?

R: Nám sa ju totiž nepodarilo ani raz ukľudniť kým si bol preč...

Nad tým som len mykol plecami. Chcel som niečo povedať ale uvedomil som si, že nemôžem hovoriť pravdu o Brookovi... má najviac mojej DNA je pochopiteľné, že je pri mne pokojná a ešte k tomu som pri nej najviac zo všetkých. Som skrátka jej otec... Pri tej myšlienke mi vyšlo z oka pár slz. Postavil som sa a podal Emily Carrie.

A: Ospravedlňte ma...

OKJ ĽUDIA 800 SLOV. Wow, to sa mi už dávnejšie nepodarilo. Každopádne s touto kapitolou som mega spokojná. Snažila som sa veľmi. Jo a budem sa snažiť vydávať kapitoli častejšie. Btw kto nasleduje môj IG, tak som tam hovorila, že kniha STRACH BUDE VYCHÁDZAŤ KAŽDÚ PÁRNU NEDEĽU. (Takže túto nedeľu čakajte novú kapitolu z knihy STRACH)

×× LOVE YA ××

SENSE OF LIFE: Sny Sa Neplnia (3)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora