Umarım hikayeyi sıkıcı ve saçma bulmazsınız.
O halde başlayalım.
Lets go.°°°°°°
"Yeter amk yeter eser kalmadı çocuktan, mezara gömücek bir parça bırakın lan bari birbirinizden."
2 saattir gözümün önünde yiyişiyolardı resmen oysaki ben baştan söylemiştim bu evde birlikte durucaksak herhangi bir cinsel ilişki evde yaşanmıycaktı.
Ben bunu söyler söylemez onlar sanki götümden alev çıkarmış gibi bakıp hönküre hönküre güldü hayvanlar.
"Yazık valla yazık ben dışlanıyorum şuan. AİLE YAŞIYO LAN BURDA AİLE ULAN SİKERİM AŞKINIZI DEFOLUN LAN SALONDAN." sonunda dikkatlerini çekmiştim. Şükür götüm yırtılınca değer bildiler sonunda amıklar.
Yiğit batuhanın kucağındayken bana dönüp. "Asıl sana yeter lan aşkımızı kıskanma katır götü." diyip kalktı kucağından ve sevgilisi batuhanıda elinden tutup kaldırdı.
"Ama ağlarım yhaaaa..." dedi Batuhan üzüntülü suratımı gördüğünde. Beni hep dışlıyolardı yada ben öyle hissediyorum bilmiyorum ama yalnızım lan.
"Dalga geçme batu ya hadi defolun odanıza oyun oynıycam."dedim sesimin soğuk çıkmasına dikkat ederek.
Batuhan yüzümdeki kırgın ve üzgün havayı sezmiş olmalı ki birden sarıldı bana. Yiğit ayakta şaşkın şaşkın bakakalmıştı. Batu kimseye asla sarılmazdı. Yiğit hariç tabi.
" Bak tuna biz hep yanındayız tamam mı aslanım. Bizim başımıza her ne gelirse gelsin hep beraber aşarız sıkıntılarımızı. Sakın kendini dışlanmış hissetme. Elbetteki sende bulucaksın kendine göre birini ister Bu seçtiğin kız ister erkek olsun. Seni mutlu eden herkesi biz hayli hayli kabul ederiz. Ama şunu bilki biz 3ümüz biriz ve hiçbir katır boku bu 3lüyü deviremez." diye şükür ki sözünü bitirmişti amk az daha konuşsa uyuyacaktım.
Sonunda sarılmayı bırakıp yanağıma tokat attı.
" Şimdi o güzel götünü kaldır ve dışarı çık. Yiğitimle biraz vakit geçirmek istiyorum."
"Oha amk illa batırıcan şu ciddi ortamı. Olum çocuk yapmayın sakın bide onu beslemekle uğraşamam."
"Sen küçükken ne yaşadın lan."
"Ben küçükken yaşamadım ki." dedim ve kapşonumu alıp çıktım evden. Olum bunlar o kadar sevişiyo nasıl çoğalmıyolar hala. Çok garip diye düşünüyodum ki ani araba freni yerimde durmamı sağladı.
Sağa doğru baktığımda araba birine çarpmıştı. "OHA LAAN DUR AMINA DUR KAÇMA PEZEVENK ERKEK OROSPUSU GEL LAN BURAYA AM-" demeye kalmadan araba çoktan kaçmıştı ama plakanı aldım şerf yoksunu piç ebeni bipliycek polis amcalar.
Plakayı aklımda tutmaya çalışarak arabanın uçurduğu kişiyi bulmaya çalıştım. Uçtu dediysem fazla abartmıyalım en az 8 metre filn...
" Kardeş kardeeeeş kalk yatağına yat amk soğuk burası. Kardeeeş... KALK LAN ÖLÜP BAŞIMA KALMA." bağırıp tokat attım ama hala cevap ve en ufak bir hareketlilik de yoktu.
En son çare olarak kucağıma aldım ordanda sırtıma ve koşmaya başladım neden ben tenha yerde dolaşıyodum? neden araba kazası bana denk geldi ve neden bu sokakta kimse y- dur lan milyonlarca insan varmış aha şimdi siktim sizi nasıl görmediniz lan insan bir yardım eder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delik Çorap BxB
Ficção AdolescenteBxB Hem gülüceğimiz, hem ağlıyacağımız, hem yuh, diyeceğimiz bir yeni kitap umarım hoşunuza gider.