Selamın aleyküm hayırlı işler bol güneşler
Spddksşsşaşspejeheo
°°°°°°°°°°
Sonunda eve gelmiştik kapının önünde anahtarı çıkarmaya çalışıyodum.
Nedense uzay bana pekde sarhoşmuş gibi gelmedi. Zaten yolda çoğunlukla kendi yürüdü.
Şimdide beni izliyordu.
"ne bakıyon." dedim kapıyı açarken.
"acıktım." dedi ben kapıyı açar açmaz içeri daldı.
"az sessiz ol lan. Uyuyolardır."
Beni kale almadı ve salona gidip koltuğa oturdu.
Bende mutfağa gidip ekmek arası bişeyler hazırladım.
İşim bitince bende salona gittim. Yanına oturunca bana bakmaya başladı. Hazırladığım ekmeğin birini ona verdim.
"Sen hergün okuldan sonra orayamı gidiyordun." diye soru sordu ağzında ekmek varken.
Ben sessizce kafa sallayarak onayladım sorusunu.
"sen o zaman hiç uyumuyorsun. Belli zaten gözlerinden." dedi ona baktığımda çoktan bitirmişti yemeğini.
"ben alıştım artık sıkıntı olmuyor du. Ama iş bulmam lazım."
"ben bulurum sana." dedi arkamı yaslanıp kafamı geriye attım. Çok yorulmuştum gerçekten.
"bana haber verirsin."
"duman yoluylamı haberleşicez telefon numaran yokki bende." söylediği şeye kahkaha attım komikti. Hehhehe
Ona baktığımda ise birden donakalmış gibiydi.
"tamam ya haklısın veriyim."
Numaraları aldıktan sonra nereye yatıcağı konusunda düşünüyordum.
"sen benim odamda yat ben koltukta yatarım."
"hayır sen çok yoruldun ben yatarım koltukta."
"hayır olmaz sen misafirsin." dedim karşı çıkarak.
"hayır sen yat!" diye bağırdı. Ben sussun diye elimle ağzını kapattım.
"lan bizimkiler uyanırsa kötü olur bak. Sus." kafa salladığında elimi ağzından çektim. Dudakları elime değmişti bu biraz tuhaf hissettirsede takmamaya çalıştım.
Bakışlarım gözlerine döndüğünde. "o zaman birlikte yatalım." dedi bende omuz silktim.
"benim için sorun yok." dedikten sonra odama doğru yürümeye başladım o direk yatağa yerleşirken bende üstümü çıkarmaya başladım.
Tişörtümü çıkardıktan sonra ona baktım beni süzüyomu diye süzmek ne kelime yiyordu.
"kolay gelsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delik Çorap BxB
Roman pour AdolescentsBxB Hem gülüceğimiz, hem ağlıyacağımız, hem yuh, diyeceğimiz bir yeni kitap umarım hoşunuza gider.