Pek kimse okumuyor ama yılmam için bir sebebim yok.
Saat 3de başladım artık ne zamana biterse atarım.
Okuyanlardan Allah razı olsun shslsmsş🤣🤣
Medya¦ çağrı...
°°°°°°°
Kafamı kaldırıp onura baktım elinde fondotenle bana doğru geliyordu. Yüzünde 'senin gelmişini geçmişini kapatıcam der gibiydi.'
Ben bu haline anlam vermeye çalışana kadar o çoktan yanıma geldi bile. Herkez bu tarafa bakıyordu. Bi dk Bi dk ben fondoteni nereden biliyorum lan.
"yaptığın bu son şerefsizlikti." diyip elimdekini başımdan aşağı sıktı.
Ben hala ne bok dönüyor çözemedim ama güzel dayak yolda geliyor. Kaptan orta kapııı
"napıyon lan sen." dedim ayağa kalkarak.
"asıl sen ne yapıyorsun! O kadar uğraştım o ödev için." dedi bağırarak. Kolumdan sıkıca tutup beni bahçeye çıkardı.
Yüzümde hala şok ifadesi olduğuna eminim. Onur beni arka bahçeye sürükledi zaten burası kuytu köşe olduğu gibi sadece kavgalarda burayı kullanırdı millet.
Ama şuan kimse yoktu anlaşılan sıçtık.
"b-ben bişey yapmadım amk ne d-diye bana döktün bu mal sıvıyı." yani fondoteni.
"NEDEN LAN NEDEN!" o kadar çok bağırmıştıki damarları çıkmıştı beni yakamdan tutup duvara çarptı. Çok sert olduğu için bir an nefesim kesildi ama toparladım.
"neden benden bu kadar nefret ediyorsun..." dedi fısıltıyla kafasını omzuma koyarken.
Ben şaşkınlıktan küçük dilimi yutmuştum.
Ne yapıcağımı bilemedim. Ellerim istemsizce saçlarına gitti.
Çok yumuşaktı. Bu aralar erkekler ilgimi çekiyordu özelliklede uzay.
Seni gidi zıbzıb seniiiii
Sus lan şuan dram kasıyoruz şurda.
Pif tamam aman be.
Bi an kollarını belime sarıp burnunu boynuma sürttü.
Ben Bi anlık boşlukla inlemiş olabilirim. Yani imkansız değil sonuçta hassas noktam. Boyundan Herkez huylanır canım sizde. Ha ha yani. Komik.
Omzumda yaş hissedince mümkünmüş gibi iyice gerildim.
"bak söz veriyorum ödevi birlikte yapıcaz bu kadar sıkma canını. Ama şunu bil ki ben yapmadım bunu. Sana namusun ay yani şey namusum üzerine yemin ederim ki ben masumum."
O dahada sakinleşirken bende neredeyse ayakta uyuyacaktım.
O kunuşana kadar herşey çok yavaşdı sanki bu konumu sevmiştim burada saatlerce durabilirim.
Ne diyon olm sen uzaya aitsin.
Asıl sen ne diyon ben kimi istersem o.
Malsın maal.
" çok güzel kokuyorsun. Bu kadar huzur kokmak nasıl mümkün." diyip daha sıkı sarıldı.
Ben dediği şeyle içime öküz oturmuş gibi hissettim.
Öylece ayakta sarılarak durmuştuk o biraz daha sakinleşmiş bense uykuyla uyanıklık arasında savaş veriyodum.
Y/N: şu anki gibi. Haaa piiişşş....
Herşey yolundaydı. En azından dayak yemedim.
Biz öyle duruken yan duvara doğru kafamı çevirdim. Çevirir çevirmez uzayla göz göze gelme gibi bir planım yoktu. Ama hemen kaçtı zaten.
°°°°°°°°
Uykuya hasret insanlarız reis.
Saat:03¦37
Beğeni ve bol yorum istiyruumm.
O kadar soru sordum ama hepsi boşa gitti.
Üzdünüz agaa be...
Buda tunamız. Eheheh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delik Çorap BxB
Novela JuvenilBxB Hem gülüceğimiz, hem ağlıyacağımız, hem yuh, diyeceğimiz bir yeni kitap umarım hoşunuza gider.