5. BÖLÜM

1.8K 138 34
                                    

Ben bu hikayeye başlamadan önce 1 kişi bile okuyor olsa ginede yazıcam dedim.

Umarım seversiniz ve yükseliriz yeni kurgularla devam ederiz.

°°°°°°°°

Kafamı kaldırmış hocaya merakla bakıyodum. İlk defa dinliycektim sanırım hocayı.

"gruplarınızı ayarladım söylüyorum şimdi." dedi hadi lan ammada uzattı sanki yarışmada kimin kazandığını açıklıycak.

"uzay ve toprağın grubu, çağrı, ali, Batuhan, yiğit, yeliz ve sevda."

Biliyodum ki hocanın böyle bir götlük yapıcağını. Eline fırsat geçmiş o yapmıycakta kim yapıcak.

Yeliz ve sevda yılışığı birbirine alkış yaptılar o sıradada sevda bana baktı bende ona iğrenerek. Iyh diyip önüne döndü.

" itirazım var bu yalan dolana hocam. Olmaaaz nayn davut nay." dedim ayağa kalkarak.

"itiraz kabul etmiyorum. Tuna otur hele senin itirazını asla kabul etmem." ne yani alt tarafı 1 nisanda bahçede otururken kafasından aşağı yanlışlıkla yumurta akı döktük ne var bunda şimdi Allah aşkına.

"ya ama hoca-"

"otur!." diye çemkirince hoca sus pus oldum.

Hoca diğer gruplarıda okudu herkez gayet mutluydu. Ama son 2 kız kalmıştı onların son 6 kişisi sayılıyodu. Zaten kesin ben varım orası tartışılmaz ginede iyice dikkatimi verdim.

"evet suna ve Büşra hanımın grubu ise tuna, Ahsen, çağla, Tuğba, efsun ve alev. Tamam işte bu kadar öğle arasında hepiniz gruplarınızla toplaşıyor ve tanışıyorsunuz."

Al işte. Ne demişler. Büyük lokma yeme  büyük lokma ye. Demişler.

Ah ulan aaah.

°°°°°°°°°

Öğle arasındaydık ve masadaki muhabbete asla dahil olmuyodum.

Aksine bizim gruba bakıp özlem çekiyordum ne biçim eğlenirdik orda olsam ah be.

" hey tuna bizimlemisin." dedi efsun. Allahtan efsun vardı az ona gülebilirim kız çok sakardı. Eheh.

"ne konuda."

"akşam buluşma ayarlancakmış, herkez grubuyla bir yerde buluşucakmış."

"ha iyi ama ben okuldan sonra çalışıyorum gelemem." dedim Allahıma bin şükür iş benim ilk defa işime yaradı.

"nerde çalışıyosun." dedi adının suna olduğunu düşündüğüm kız.

"kafe bar. Karışık. Okuldan sonra kafede çalışıyorum gecede bar bölümüne geçiyorum." hay ağzımı arı soksun. Kesin oraya gelelim derler.

"e o zaman oraya gelelim zaten fazla kişi olmaz. Bi bizim grup bide uzayların grubu diğerlerini tanımadığım için çağırmadım." dedi ne yani ben onlara hizmet edicem onlarda oturucak asla öyle bir şey olmaz.


"bana uyar. Gelin tabi." dedim evet dedim çünkü bunlarda para boldur diye düşündüm o kadar insanı çağırdığım için banada ayrıyetten para verirler. Nihahahhaha zehir gibiyim yemin ederim.

"harika o zaman akşam 9da oradayız." dedi bende göz kırptım. Kız kızarınca komiğime gitti.

"şey tuna benden 1 hafta önce not istedin ya onu vericektim. Aklıma gelmişken veriyim." dedi efsun bende kafa salladım.

Elindeki kağıtları alıp yuvarladım.

" çok teşekkür ederim efsuncuğum. Sende olmasan."

"rica ederim sayın tunacığım."

Biraz da olsa sohbete katılmıştım aslında eğlenceliydi. Fena değil çokta sıkılmam diye düşündüm.

Hele ki suna bir espri yapınca ben öküz gibi güldüm herkez birden bize bakmıştı. Benim gözümse bizimkilerin masasına kaydı uzayla gözgöze geldim. O kadar sert bakıyoduki yanlış bir şey mi yaptım diye düşündüm. Sessiz olup önüme döndüm zaten sonra da zil çalmışdı.

°°°°°°°°

Arkadaşlar kendimce şöyle bir karar aldım bölümleri kısa tutucam artık. Herkeze hayırlı uğurlu olsun.

Grşrz saçma bir yn notuyla elveda...

Delik Çorap BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin