💚Midoriya Izuku🥦
W sumie w przedszkolu był ci obojętny, w podstawówce już nie miałaś okazji go spotkać, zaś w liceum szybko nawiązaliście na nowo kontakt, oczywiście z twojej inicjatywy.🔥Todoroki Shoto❄️
Po waszym przypadkowym spotkaniu udaliście się na ciasto do kawiarni niedaleko. Cóż po tym dniu znalazłaś go na facebook'u (nie wiem, co oni mogą tam mieć za portale, więc dam ten XD) Pisaliście czasami, lecz gdy spotkałaś go na korytarzu U.A, łaziłaś za nim cały czas, aż w końcu z czasem staliście się przyjaciółmi.🧡Bakugo Katsuki💥
W sumie wasza relacja jest aż nad wyraz dziwna. W klasie zwykle wyzywaliście się na wzajem, lecz nie było to, to samo co robił chłopak z innymi. Chłopak po jakimś czasie, zaczął się przywiązywać do twojej obecności. ALE... Jako typowe tsundere nigdy nie powie ci prawdy.
💛Kaminari Denki ⚡️
Szybko złapaliście dobry kontakt. Po grze w siatkę wymieniliście się numerami... w sumie to raczej on wymusił byś mu dała swój numer XD Jeszcze tego samego wieczoru zaczęliście pisać. Ogólnie to wymienialiście dużo wiadomości, a gdy kiedyś powiedziałaś mu, że idziesz do U.A, chłopak był cały w skowronkach.
💙Dabi🔥
Pan Dabi ma to do siebie, że potrafi jedno mówić, drugie robić. Innymi słowy lepiej mu nie ufać! Wiecie taki rude boy XD Prawdo jest, że zaimponowałaś mu już na samym początku i nie tylko faktem, że jesteś naprawdę ładna i w jego guście, ale również że nie jesteś psychopatką jak Toga XD Dabi często zaczepiał cię na każdym kroku, a ty nie pozostawałaś mu dłużna. Prościej mówiąc zaczęliście tworzyć naprawdę specyficzną więź.
________________________________________________________________________________
Wszelkich miłośników pana Shoto, zapraszam na ff "Play with Fire"!
CZYTASZ
BnHa | Scenariusze (zakończone)
De TodoWszystko chyba jest jasne :)) Postaci, które możecie tu znaleźć 💚Midoriya Izuku🥦 🔥Todoroki Shoto❄️ 🧡Bakugo Katsuki💥 💛Kaminari Denki ⚡️ 💙Dabi🔥 Więcej postaci może pojawi się w przyszłości, aczkolwiek na razie to są ci podstawowi.