Capitolul 3-Fapte Indecente 🔞

7.4K 288 38
                                    

-Uite, Evelyn... Începu bărbatul însă fu oprit de către aceasta, care amuzata sa apleca peste masa ochii bărbatului fugind în decolteul adânc am fetei și înghiți în sec.

-Era sa ma culc cu unul care o avea mica. Ii marturisi fata sughitand și râzând, total inconștiență de ceea ce facea.

-Desi ești o companie plăcută, Evelyn, îmi pare rău că te dezamăgesc dar chiar trebuie sa închid. Ii spune bărbatul după ce stersese și ultimul pahar, încercând sa ignore modul în care data arata și cât de atrăgătoare era, nu se putea gândi la asta cât ea era în acea stare.

-Hai sa ne-o tragem dacă tot n-am avut parte de ceva bun. Spune fata trăgând de rochie in jos, descoperindu-si umerii.

-Esti beata, nu ești conștientă ce zici, păpușă. Ii spune el dându-și ochii peste cap și invartind cheile pe un deget amuzat de comportamentul imatur al brunetei, voia sa poată sa închidă și sa se ducă sa facă un dus rece ca să se liniștească, deși știa ca imaginea ei ii va rămâne mult timp impregnata în memorie.

-O haide, te comporți ca un virgin. Spune ea dându-și ochii peste cap și apropiindu-se de el din ce în ce mai tare, bărbatul ocoli rapid barul și se apropie de ea, în timp ce ea se întoarse rânjind spre el.

-Clar nu sunt virgin și tu clar ești beata și nu știi ce vorbești, nu vreau sa profi... Vru el sa vorbească însă fata își lipi brusc buzele de ale lui și îl apuca cu degetele de bratele pline de mușchi proeminenți.

Bărbatul gemu la contactul buzelor ei moi și fine cu ale lui și începu sa o sarute asa cum isi imaginase din momentul în care aceasta pasise în bar, mâinile lui se infipsera în talia ei subțire strângând-o dureros și făcând-o sa geamă, astfel întredeschizandu-si buzele și făcându-i loc limbii lui.

II apropiase trupul și mai mult de al lui, în timp ce ea își deschisese picioarele și îl apuca cu unul din ele de bazin, tragandu-l între picioarele ei, amândoi gemanand cuprinși de un fior puternic atunci când zonele lor intime se atinsesera.

Se desprinsesera din sărut de abia atunci când nu mai aveau aer și începură un război furtunos din priviri, dându-se o lupta între fiorii pe care încă ii simțeau în urma sărutului.

-Te duc acasă. Spune el grăbit și ii trase rochia înapoi pe ea, prinzând-o de mana și trăgând-o după el. Cu mâinile tremurând ușor se chinuise sa nimerească yala ușii, se simțea ca un virgin ce nu nimerea gaura după sărutul lui cu Evelyn.

(scuze ca intervin dar nu știu de ce am scris asta, pur și simplu am murit când m-am gândit la asta:))

Fata nu comenta nimic și se urca liniștită în mașina lui scumpa, însă surpriza lui și a ei totodată venise atunci când ea începuse sa se gândească unde locuia.

-Nu știu. Spune ea nesigura incruntandu-se.

-Cum adică nu știi? Întreba el nedumerit.

-Nu știu. Nu îmi aduc aminte. Continua ea stresata.

-Of, Evelyn. Încearcă sa iti amintești. Eu am uitat ceva în bar, ma întorc înapoi. Vorbi el rapid și coborî din mașină îndreptându-se spre bar.

Evelyn însă era confuză, parca toată viata ei dispăruse în urma sărutului cu el deoarece nu mai simțea nimic, nicio senzație decât cea trăită cu el.

Își lasă capul pe spate și închise ușor ochii, dorindu-și sa retrăiască senzația încă o data, își atinse buzele fascinata și zambi.

După ce își luase arma, pe care o uitase în bar, încuie din nou ușa, de data asta mai sigur pe el, și se îndrepta spre mașină, dorindu-și sa afle cât mai repede unde stătea fata și sa poate sa o duca acasă, deoarece nu știa cât timp va mai putea rezista lângă ea.

Întra în mașină și porni motorul, apoi o provise pe Evelyn, care însă nu scosese niciun cuvânt.

-Evelyn, te-ai gândit.. Insa se opri când văzu ca dormea, ii puse grijuliu centura și petrecând câteva secunde asupra pielii coapselor ei își luase gândul de la asta și porni mașină începând sa conducă.

Perfect, și acum ce fac?! Se întreba el nedumerit, alesese sa conducă pana la apartamentul sau, iar mâine o va duce acasă, deși va fi extrem de tentant sa o aibă lângă el.

Opri motorul și se uita cu admirație la chipul angelic al fetei, ii desfacu centura și coborâse din mașină, deschizând portiera ei și luând-o cu grija în brate dorindu-și sa nu o trezească.

Drumul pana la apartamentul lui îl petrecuse în mare parte cu gândul la sânii ei sau la pielea coapselor ei, mai mult neacoperita decât acoperita, ce dezvăluia mai mult decât trebuia pentru sănătatea lui mintala.

O lăsase pe patul lui, întinsă, ii scoase tocurile și grăbit se îndrepta spre dus cu o pereche de boxeri în mana și intra în cateva momente în cabina de dus dând drumul la apa rece pentru a se liniști.

Evelyn confuză deschise ochii, neînțelegând ce se întâmplă și unde era, constantand ca nu era în apartamentul ei și aducându-și aminte de barman înțelesese ca era la el acasă.

Un plan genial ii trecu prin minte și își dădu rochia jos, rămânând în chiloții dantelati și colierul ei de aur pe câte nu îl dăduse jos, își luase tocurile in picioare și brusc apa de la dus se oprise.

Evelyn zambi, era momentul perfect sa își piardă virginitatea și în sfârșit nu va mai conta atât de mult.

In întunericul camerei, camera fiind slab luminata de către luminile orașului ii zări corpul ud acoperit doar de o pereche de boxeri. Arata ispititor, își linse buza, gest ce nu ii scăpa bărbatului ce era de-a dreptul confuz văzând-o asa, iar ea se apropiase de el, lipindu-si sânii moi de pieptul lui tare.

-Fa-ma a ta. Ii soptise ea la ureche sarutandu-i ușor o porțiune din maxilar. Bărbatul nu mai rezista și o trânti în pat urcând-se deasupra ei și apropiindu-si buzele de ale ei.

Barmanul (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum