-Ev, în seara asta trebuie sa iti pierzi virginatatea! Da-o dracu de treaba, ai 23 de ani și tu încă ești virgina! Cine te aude zice ca ești nebuna! Spune Daria, cea mai buna prietena a lui Evelyn.
-Mi-e frica, cum îl aleg? Spune ea speriata, uitându-se spre prajitura din fata ei cu frica, azi era ziua ei și își promisese ca va face ceva inedit, iar prietena ei decisese pentru ea ca era timpul sa se dezvirgineze ca să înceapă vârsta de 23 cu bine.
-Simplu, primul venit primul servit și după ai tu timp sa iti alegi unul, nu te mai gândi atâta, nu e asa greu, vine unu' și îți zice "hai păpușă cu mine" și te duci, nu-i zici ca ești virgina, logic, o sa afle singur și tu deja o sa fi dezvirginata și o sa vezi tu distracție mare. Spune Daria râzând. Poate o facem odată în 3, la cât de buna ești. Spune dând sugestiv din sprâncene.
-Pentru tine e simplu, ți-o tragi de la 15 ani cu toți.... Spune Evelyn înghițind in sec.
-Hai, îmbracă-te și taci, ieșim în club sa găsești un armăsar! Spune dând din mâini fericita.
Si asa Evelyn a ajuns într-un club îmbrăcată într-o rochie neagra, strâmta, cu un decolteu adânc și scurta, pana sub fund, era cadou de la Daria și ii spusese ca vrea neapărat sa o poarte astăzi.
Stătea la bar rezemata de el, ii era frica sa se așeze, stia ca se va vedea prea mult, clubul era plin de oameni, nu se mișcă deoarece ii era imposibil cu rochia care se ridica imediat, lumea pe lângă ea dansând și aproape tragandu-si-o sau drogandu-se. Strâmbă din ochi și privi în jur, voia sa scape mai repede de virginitatea ei idioata și sa plece.
Mereu fusese genul de femeie care își dorea sa și-o piardă la nunta, dar cum nu găsise pe nimeni potrivit sa se căsătorească și toti o părăseau pentru ca nu voia sa întrețină relații sexuale realizase ca Daria avea dreptate și trebuia sa și-o piardă, pana la urma nu ii afecta cu nimic viata și nu era cine știe ce pierdut.
-Și ia zi, ți-a făcut cineva ochi dulci? Se auzi vocea Dariei ce venise, probabil, sa mai bea un shot de tequila, se făcuse oricum muci, dar tot mai baga alcool în ea.
-Încă nu. Ii spuse Evelyn supărată, nici măcar nu o observase nimeni.
-Eu zic sa te duci sa iti miști curul ala mișto și sa pipai niște tipi ca sigur vine unul cu tine în camera. Ii propune prietena ei și ea îngheață, sa se miște era acceptabil, dar sa pipăie ea persoane era deja prea mult.
-Daria ești beata, nu mai bea atâta! Schimba rapid Evelyn subiectul și ii dădu peste mana prietenei sale.
-Hai mergi și taci! Du-te și ți-o trage! Vorbește Daria repede și o împinge pe Evelyn spre scena, dându-i o palma peste fund.
Evelyn pași cu picioarele tremurandu-i pe scena, se oprise undeva prin centru și începu sa se miște pe ritmul muzicii, simți mai multe mâini pe sânii ei, fundul ei, talia ei, iar unii chiar ii sarutasera gatul și o pipaisera, se simțise ciudat, dar știa ca va trece după ce își va pierde virginitatea, nu se mai simți ciudat, ci plăcut.
-Hei, păpușă, nu vrei sa îți arat ceva? Spune un bărbat în spatele ei ce ii prinsese un san in mana și ii lua una din mâini și i-o așeza pe membrul lui, Julie avu tendința de a se retrage însă se controla, acela era momentul în care își va pierde virginatatea și nu ii va pasa cu cine.
-Ba da. Hai sa mergem sus. Ii propune rapid bruneta iar bărbatul zambi și începu sa o tragă după el, Evelyn îl putu analiza puțin, era mai mic de înălțime ca ea, un pic mai plinuț, un început de chelie, era îmbrăcat într-un tricou verde larg și niște blugi negri, decisese ca nu conta cum arata el, ci faptul ca o va elibera de blestemul virginității.
Deschisese o ușă și o împinse inauntru, Evelyn căzând pe pat, acum ii putea vedea și fata, era un bărbat acceptabil, ce părea trecut de 40 de ani, însă nu o interesa, voia doar sa scape mai repede și pana la urma trebuia sa se tina de promisiunea pe care i-o făcuse Dariei, primul venit, primul servit, fără niciun fel de problema legata de aspect sau orice altceva.
Bărbatul se dezbracă rapid de tricou, lăsând la vedere o burta plina de par, Evelyn înghiți in sec, însă se calma rapid, pana la urma mulți bărbați erau asa și nu prea conta pentru ce voia ea sa facă.
-Sper ca îți place ce vezi, păpușă. Spune bărbatul si se apropie de ea, în câteva secunde rochia-i fusese trasa peste cap și bărbatul mustaci apreciator. Ce puicuta bună am nimerit. Vorbi el la nimereala. Începu sa ii sarute corpul, Evelyn simțind cum mai avea puțin și varsă, nu avea nicio problema cu oamenii grași sau care nu arătau bine, însă ea își simțise prima data altfel.
Mustața și barba lasate ușor sa crească ii iritau pielea și începu sa se roage ca ceea ce se întâmplă să se termine mai repede și sa poată sa plece și sa uite cu cine s-a întâmplat prima ei oara.
II arunca sutienul și ii admira sânii, începând sa ii maseze, făcând-o pe Evelyn sa uite in bratele cui era și sa geamă ușor, mâinile lui ușor aspre ce ii masau dureros sânii provocau doar un mic fior în corpul ei.
-Nu mai am răbdare, vreau sa iti fut pasarica dur. Dar mai întâi ce zici de un oral? Evelyn simți iar nevoia sa verse când ii auzi cuvintele porcoase, însă cu ultima fărâmă rămasă de calm rezistase tentatiei și dădu aprobator din cap.
Bărbatul își dădu pantalonii și boxerii deodată jos în fata ei apărând cea mai minuscula bărbăție pe care o văzu, mari ochii și strâmbă din nas.
-Nu, nu pot sa o fac. Iartă-mă. Spune fata rapid luându-și sutienul și incheindu-l mai repede decât o făcuse vreodată în viata ei. Sunt căsătorită și am doi copii acasă, nu pot sa le fac asta. Minți ea și luându-și rochia părăsi grabita încăperea auzind înjurături în spatele ei.
CITEȘTI
Barmanul (+18)
Roman d'amour-Era sa ma culc cu unul care o avea mica. Spune fata sughitand și râzând. -Desi ești o companie plăcută, Evelyn, îmi pare rău că te dezamăgesc dar chiar trebuie sa închid. Ii spune bărbatul după ce stersese și ultimul pahar. -Hai sa ne-o tragem dacă...