Enjoy❤️ nu uitați de vot si de comentariu ca sa ma susțineți si ca sa imi oferiți păreri sau ce mai vreți voi, va iubesc mult❤️scuze ca a trecut un secol de cand nu am postat😩
Dupa multe luni procesul se incheiase si totul se intamplase exact asa cum Dylan plănuise. Reușise, chiar daca ea nu fusese de acord, sa o declare pe Evelyn instabila si acum se aflau împreună pe o insulă ce avea sa ii fie tratament lui Evelyn.
Ii fusese greu dupa incident, nu dormea nopțile, plângea continuu, insa Dylan era acolo pentru ea, desi nu făcuse asta pentru nimeni. Fusese un episod ciudat, lung si complicat.
Familia libidinosului nu se lasase cu una cu doua, dar avand in vedere toate argumentele si probele, unele false chiar, aduse de Dylan câștigaseră.
Munca grea fusese sa o convinga pe Evelyn sa il asculte si sa faca tot ce zicea el. Încăpățânată ca întotdeauna nu vruse sa il asculte repetandu-i ca se obisnuise cu ideea ca isi va petrece viata in pușcărie.
Însă nici daca nu ar fi facut totul sa fie asa cum isi dorise Evelyn ar fi scăpat oricum, poate doar cu o arestare la domiciliu. Însă el nu o făcuse ca sa o scaoe de pușcărie, o voia doar pentru el si asta era sansa perfecta.
Acum Evelyn era mai bine, mai ales după ce acceptase totul, Flavia o ajutase enorm sa treaca peste acel episod oribil si sa nu se mai simtă vinovată.
-Iubitule, am nevoie de ajutor! Striga fata din bucătărie, încercând sa nu ardă toata incaperea.
-La fel de încăpățânata ai ramas... Murmura usor amuzat de situație Dylan. Ti-am zis sa ma lași pe mine sa fac asta. Nu te mai complica atata sa gătești ceva complex. Spune chicotind si ajutând-o sa prepare salata si apoi restul mancarii.
-Stii, Dylan, stam de doua săptămâni aici si tot nu mi-ai zis de ce sunt aici. Spune Evelyn lasand furculița langa farfurie.
-Stiu, Evelyn, insa te aștept cat e nevoie ca sa... Incepe el insa ea isi dadu ochii peste cap nervoasa.
-M-am saturat de prostiile astea, Dylan. Spune ridicandu-se. Mereu îmi spui ca ma aștepți sa imi revin, dar nu am nimic. Spune ea asezandu-se in poala lui si incepand sa ii sarute gatul in timp ce mâinile ei se plimbau usor pe bratele lui.
-Ev... Șopti el prinzand-o de talie, începând sa ii mângâie soldurile.
-Am trecut peste tot, vreau sa te am pe tine acum. Vreau sa fiu peste tine acum... Mârâie fata excitata, si-l dorise de cand incepuse toată porcaria cu procesul, insa tot stresul ala nu le dăduseră posibilitatea de a se avea unul pe altul.
-Ev', esti sigura? Intreba el in timp ce ii ridica tricoul, tricou ce ii aparținea lui, isor in sus, atingand cu buricele degetelor pielea fina a sanilor ei.
-Te vreau doar de trei luni, chiar mai e nevoie se intrebi? Spuse ea inghitind in sec, incepuse ss se frece usor de el, in timp ce mainile ei cutreierau nestingherite pe abdomenul lui.
-Nu vreau sa te rănesc. Marturisi el sincer, sa o vada atat de afectata dupa agresiunea de care avusese parte il schimba intr-o oarecare măsură, o iertase si avea de gând sa lase lucrurile neplăcute din relatia lor in spate, pentru ca ii placea al naibii de mult de micuța lui Evelyn.
-Nu o sa ma ranesti. Spune ea rânjind. O sa ma faci sa tip... De plăcere. Spune si se presa de zona lui intima. Bărbatul mârâie brutal si o trage intr-un sarut dureros, muscandu-i buza de jos.
O ridica in brate si pleaca din salon, indreptandu-se spre camera lor.
-Te-ai jucat cu focul si m-ai provocat, acum o sa te arzi. Spune el ranjind si o trântește pe pat, fata gemu la contactul cu salteaua moale privindu-l fix in ochi.
-Mi-a fost dor de tine cel brutal. Spune ea facandu-i cu ochiul. Barbatul rase scurt si se aseza deasupra ei rupand tricoul de pe ea.
-Obisnuieste-te sa il vezi mai rau, pentru ca tu Evelyn scoti animalul din mine. Spune el si marai demonstrativ apoi apucandu-i intre buze micul mugure rozaliu si incepand sa il suga usor.
-Ah, Dylan... Gemu fata atunci cand simti mainile barbatului in interiorul coapselor ei, in timp ce cu buzele ii alinta sânii deja întăriți. Isi despărți mai tare picioarele lasandu-si sa isi plimbe nestingherit mâinile pe coapsele ei.
Își pozitionase una din maini in parul lui moale si ușor creț, in timp cu cealaltă ii prinsese umarul. Bărbatul isi ridică privirea si privirile li se intersectara, moment in care Evelyn roși ca o adolescenta pudica.
-As putea sa imi dau drumul doar privindu-te pe tine relaxata si atat de sexy. Spune el infingandu-si usor dintii in sfârcul ei. Fata gemu datorita cuvintelor si actiunilor lui, il trăsese aproape de ea si il săruta incepand sa se joace cu lanțul pe care il avea la gat.
-Fa-ma a ta... Repetă ea din nou, ca in prima lor seara si bărbatul ranji mulțumit, ii rupsese chiloții si isi aseza mana deasupra zonei sale intime.
-Esti mereu pregătită pentru mine, iubito... Gemu apreciativ barbatul despartindu-i pliurile fetei si mangaind usor cu degetul arătător zona.
-Doar pentru tine... Gemu fata zvarcolindu-se de plăcere sub el, ridicandu-si usor soldurile pentru a primi mai multa placere.
Bărbatul aplica usor cateva saruturi pe soldul ei, dupa care o muscase de pielea ei fina, lasand in urma un semn roșiatic. Se lasa mai jos cu saruturi pana ajunsese intre picioarele ei. Isi ridica privirea seducator si o privi pe Evelyn cum isi dadea ochii peste cap de placere.
Isi deschisese putin buzele si isi scoase limba printre ele, începând sa linga usor zona umeda dintre picioarele fetei. Cu una din maini Evelyn strangea cearsaful in pumn, iar cealaltă o indesa in parul bărbatului, din nou, trăgând usor de el.
Începuse sa o stimuleze cu limba, pana aceasta reuși sa isi dea drumul si cuprinsa de spasmele eliberării Dylan profita dezbracandu-se.
Nu o lasa prea mult sa aștepte si intra in ea, afudandu-se pana la capat in interiorul umed al fetei.
Amandoi gemura de plăcere la senzația de contopire a corpurilor lor, de data aceea era mult mai pasional si in aerul pluteau tot felul de sentimente.
-Dylan! Tipa fata in momentul in care isi dadu pentru a doua oara drumul, cuprinsa de valuri de placere, o durea tot corpul de la atata placere acumulata. Insa Dylan nu ii dadu timp sa se gândească prea mult la oboseala sau durere, o intoarse pe spate si incepu sa se miște mai adânc, in timp ce el ii strangea coapsele in palme.
CITEȘTI
Barmanul (+18)
Romance-Era sa ma culc cu unul care o avea mica. Spune fata sughitand și râzând. -Desi ești o companie plăcută, Evelyn, îmi pare rău că te dezamăgesc dar chiar trebuie sa închid. Ii spune bărbatul după ce stersese și ultimul pahar. -Hai sa ne-o tragem dacă...