Capitolul 4-Târfă 🔞

8.3K 292 56
                                    

Bărbatul ii prinse coapsele apetisante și o adusese mai aproape de zona lui intima acoperita doar de un prosop, începuse sa o atinga ușor prin materialul subțire al lenjeriei sale, în timp ce buzele lui ii sărutau sfârcul.

II masa cu atenție un san și începuse sa tragă de marginea lenjeriei ei cu grija, lăsând-o la jumătatea coapselor ei, cu doua degete atinsese ușor zona și incepusa o maseze.

-Ma înnebunești. Ii mărturisește el napustindu-se asupra buzelor ei umflate.

-Nu mai am răbdare. Spune fata când sărutul ravasitor se sfarsise, buzele lui alintandu-i pielea gatului. Am nevoie de tine. Spune fata dorindu-și sa se termine mai repede totul.

Bărbatul ii rupse lenjeria și o arunca pe undeva pe podea, își aruncase prosopul și începuse sa se miște ușor deasupra ei, simțindu-se în al nouălea cer.

II cuprinse buzele într-un sărut, limbile lor ducând un război al dominației, în timp ce el întra brusc în ea și gemura amândoi.

Speriat se oprise și se uita la ea, ce la rândul ei îl privea speriata.

-La dracu, Evelyn, esti virgina! Spune el și se ridica ușor. De ce nu mi-ai spus? O întreba el confuz.

-Mi-a fost frica. Te rog. Nu te opri. Îl implora el și el o privi gânditor.

-Evelyn, trebuia sa îmi spui, as fi fost mai blând, poate te-am rănit, relaxează-te. Bărbatul încuviința și încerca să se miște ușor în interiorul ei.

-La naiba, Evelyn, esti atât de strâmtă! Gemu el apreciativ, Evelyn începu sa se simtă din ce în ce mai bine în bratele lui și ajunsese sa se bucure de senzație.

-Numele tău.... Spune fata printre gemete. Nu mi-ai spus... Numele tău... Murmura fata pierduta în senzațiile tari.

-Dylan, iubito. Ii șoptește el la ureche in timp ce se afunda din ce în ce mai mult în ea si ii mângâia priceput corpul.

-Evelyn!
-Dylan!

Au gemut amândoi arunci când au ajuns în același timp pe culmile plăcerii. Dylan o lua în brate și își invelisera corpurile. Ea adormi imediat, însă el statu și o privi, era extraordinar de frumoasă. Își trecu mâinile prin parul ei moale și se bucura de senzația pe care o simțea lipit de ea.

-Am făcut-o. Murmura ea când se ridica din patul în care bărbatul înca mai dormea, își luase rochia pe ea și cum lenjeria ei era imposibil de purtat decisese sa plece fără ea.

Ajunsese în dreptul ușii și apasă pe clanta, însă constata ca era închisă, înjură printre buze nemulțumită și își dădu ochii peste cap, își simțise brusc soldurile prinse între doua palme mari și fi lipita de ușa, simtindu-si pântecul arzand, prin tot corpul ei trecând un fior puternic la atingerea unui corp masiv în spatele ei.

-Plecai undeva, Evelyn? Întreba o voce răgușita in spatele ei, dându-și seama ca era Dylan, iar apoi acesta se împinse și mai mult în ea, mâinile lui îndreptându-se spre coapsele ei.

-Eu... Trebuie sa plec, neapărat. Spune ea bâlbâit, încercând sa gândească, dar cum ar fi putut face asta când ii simțea mâinile umblând pe corpul ei.

-Hmm, ce pacat, eu chiar vreau sa mai stai. Mârâie el in spatele ei, în timp ce palmele sale ii cuprind talia.

-Dylan, ce a fost între noi a fost doar sex și vreau sa rămână asa. Vorbi ea înghițind în sec.

-Prințesa, tu chiar nu vezi modul în care corpul tău reacționează când te ating? Evelyn, nu fii ridicola. Știm amândoi ca ma vrei. Ii spune el zâmbind mândru. Ești chiar atât de decisa sa îl uiți pe bărbatul cu care ai făcut sex prima oara? Ii spune el maraind, atingându-i cu buzele clavicula.

-Da, Dylan. Tocmai asta e ideea. Nu ma interesează acest aspect. Știi... Cauta ea rapid o cale de a scăpa și la o scurta analiza a vieții lui o și găsi. Îmi plac bărbații cu foarte mulți bani, iar tu nu te încadrezi, scumpule. Ii spune ea zâmbind, deși regreta ceea ce spusese, ea nu era.

-Evelyn. Spune el pe un ton dur și se incrunta spre ea, el se amuza teribil pe naivitatea fetei, însă voia sa ii dea o lecție. O intoarse cu spatele la el și o lipi de ușa, cu o mana ii ridica fusta și cu alta își dădu boxerii jos, apoi fără avertisment intra puternic în ea, făcând-o pe fata sa scanceasca.

După câteva momente fata nu mai simțea durerea, ci doar plăcere, se bucura de tot ceea ce bărbatul ii oferea, acesta presarea săruturi pe pielea spatelui ei și o trăgea ușor de ea, surpriza ei veni atunci când el își dădu drumul și ieși din ea tragandu-i fusta în jos.

-Dacă tot ești o curvă care se vinde. Spune el răutăcios in timp ce deschise ușa și o împinse afara. Comentariul ei îl răni, nu i se mai întâmplase niciodată ca o femeie sa îl facă sărac, deobicei toate ii cădeau la picioare pentru ceea ce știa sa facă, banii nefiind importanți.

Nervos dădu cu pumnul în perete și se incrunta, nu ii venea sa creadă ca o puștoaică il enervase atât de mult, el era extraordinar de calm, încercând sa se concentreze pe altceva hotarî sa se apuce de munca.

Pe de alta parte a ușii se afla Evelyn care tremura din toate oasele, el tocmai o umilise in ultimul hal, lacrimile începuseră sa ii curgă șiroaie pe obraz, în timp ce își strângea mâinile in pumn, încercând sa se liniștească, confuză și ametita, totodată și extrem de excitata, picioarele începuseră sa i se miște, îndreptându-se spre lift.

Mergea cu greu spre casa, nici măcar nu știa dacă merge în direcția potrivita, oamenii o priveau ciudat și mulți o întrebasera dacă are nevoie de ajutor, însă Evelyn trecu pe lângă ei, ignorând tot.

Se simțea murdara. Se simțea ca ultima femeie de pe pământ. Își dorea doar sa ii tragă cineva un glonț în cap și sa scape de lumea asta pe care o ura cu siguranta.

Barmanul (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum