Capitolul 11-Târfă nenorocită🔞

5.4K 310 96
                                    

-Dacă el crede ca eu am sa stau aici in timp ce el se omoară cu aia pe acolo se înșală amarnic. Murmura Evelyn scoțând pistolul din curea. N-oi stii eu prea bine sa te folosesc amice, dar sigur ne descurcam impreuna... Cumva... Continua ea trăgând usor de usa.

-Daca am reușit sa omor javra aia împuțită de om, sigur reușesc sa împușc niste idioți. Murmura ea in barbă ieșind din micuta cameră.

Merse tiptil pe vârfuri, încercând sa nu producă niciun zgomot, asculta cu urechile ciulite sa vada daca era cineva pe aproape si isi tinu pe cat posibil respiratia calmă.

O impuscatura se auzi si aproape ca tipă speriata, insa isi puse mana la gura indreptand pistolul in fata si mergând precauta inainte.

Vazu o scara care o ducea sus si una care o ducea jos si o usa care nu stia unde duce. Alesese sa urce pe scara pentru ca din spatele ușii se auzeau zgomote.

Urcase încet sărind cate o treaptă si ajunsese intr-un fel de sediu plin de aparatura speciala. Insa cel mai important erau bărbații care se uitau la diverse documente. Inghiti in sec potrivind tinta pe capul unuia. Se uitase rapid in spate si vazu un spațiu in care se putea ascunde. Cu grija sa nu faca zgomot se aseza acolo si aștepta sa se întâmple ceva, desi nici ea nu stia ce.

-Javra asta de Dylan o sa regrete amarnic cand o sa il prindem si abia aștept sa o strang de gat pe fufa lui. Târfa aia mi-a ucis tatăl si daca ea credea ca daca a convins niste judecători ca asa era nu înseamnă ca eu am crezut povestea lor de rahat. Scuipa unul din bărbați cuvintele jucandu-se cu pistolul printre degete.

-O sa ii prindem, sefu, iti dai seama ca nu o sa se poata ascunde la nesfârșit in casa, suntem atâția asasini dintre cei mai buni, iar Dylan o stii el sa traga perfect, insa nu o sa faca față la atâția, mai ales ca o are si pe fufa pe care trebuie sa o apere, o sa piardă lupta asta imediat. Spuse celălalt barbat cu convingere in glas.

-Stii ceva, Tim, ma întorc intr-un moment, vreau sa vad ce au reușit sa faca băieții la subsol. Spune bărbatul si se apropie de scară. Verifica bine alea, Tim. Continua el si incepu sa coboare.

Asta e momentul! Isi spune Evelyn si scoase cuțitul din bandă. Se ridica si se apropie încet de scaunul bărbatului. Fara sa stea prea mult pe gânduri ii baga cuțitul in gat si ii acoperise gura cu mana strangand puternic. Scoase cuțitul si i-l mai introdusese o data urmărind cum corpul ii cedeaza.

Scoade cutitul si il sterse pe hainele lui. Ii așeza capul pe scaun astfel incat sa para ca e in viata si analiza ce avea pe masa.

-Cianura... Pronunța ea incet cuvintele înghițind cu greu în sec privind pastilele negre. Cătușe... Continua ea analizând masa. Luase o pereche de cătușe, in minte aparandu-i planul perfect. La dracu cate chestii ciudate... Spune ea privind seringile, funii, cuțite si alte obiecte pe care nu le putea cataloga in vreun fel.

Cand auzi pași in spate apuca funia si se dusese in spate. Il văzu pe bărbat cum inainta spre trupul barbatului si inainte de al lasa sa reactioneze ii infipse cuțitul in coapsă. Ii prinse apoi mâinile la spate si il incatusa, mulțumind in minte pentru cat se jucase cu cătușele cand era mica, tatal ei o învățase cum sa le foloseasca si acum ii era recunoscatoare.

Ii intoarse corpul rapid si ii plasa un sut unde nu bate soarele si il împinse pe un scaun desi el se zbatea, vazuse cateva lacrimi in ochii lui si rânji.

-Tarfa nenorocita! Vorbi el agresiv cand isi revenise din stare. Insa nu il lasa prea mult si ii lega corpul cu funia pe care o luase. Se indrepta înapoi spre masa si lua si cealaltă pereche de cătușe.

Se aplecade in genunchi si ii prinse gleznele cu ele.

-Desi imi place sa te privesc acolo jos daca nu îmi dai drumul acum riști sa mori in urmatoarele 10 secunde.

-Oh, iubitule. Spune fata balansandu-si soldurile prin fata lui, isi sprijina palmele de marginile scaunului lasandu-si decolteul la iveala. Te excit, nu-i asa? Ii vorbi ea lingandu-si buzele.

-La dracu... Injura el cand ea isi presa palma de zona lui intima. Tarfa idioata.... Continua el agresiv.

-Ai vrea sa scapi acum de cătușele astea si sa ma legi pe mine, nu-i asa? Spune apropiindu-si buzele de urechea lui in timp ce ii masa zona intima prin pantaloni. Ai vrea sa mi-o tragi dur si sa ma faci sa plătesc pentru ca ti-am omorât tatăl, insa vezi tu, scumpule, tu o sa suferi. Spune si ii stranse membrul in mana puternic făcându-l sa urle.

-Da-mi drumul! Tipă el abia respirând.

-Mnu... Spune ea strângând mai tare zona in palma. O sa ma asigur ca specia de libidinoși nu se răspândește. Spune ranjind sadic. Si ia spune, iubire, tu esti sefu, nu? Spune ea miscandu-si maxilarul usor. Raspunde! Zice ea si isi baga unghiile mai adanc in material.

-Da, tarfa, eu sunt! Răspunde el nervos.

-Oh, atitudinea asta de javra o sa iti aducă sfârșitul. Spune ea ranjind. O sa te inchid in dulapul ala si o sa ma duc sa ma ocup de idiotii tai, apoi ma intorc aici sa iti dau o lecție. Spune ea si ii baga in gura o carpa pe care o vazuse pe masa, apoi pune in jurul ei scoci asigurandu-se ca nu are nicio sansa sa vorbeasca.

-Sincer, ti-as fi taiat limba ca nu ma chinui atat, pentru ca nu meriți efortul asta. Zice ea dandu-si ochii peste cap ofticata. Se lasa inapoi in jos sub privirile lui ucigatoare si ii leaga si picioarele de ale scaunului.

-Ne vedem in curand, scumpete. Spune mimand un pupic din buze dupa ce il pusese in dulap si inchise usile zambind. Apoi cu scoci legase manerele.

-Acum vine greul... Murmura ea privind tavanul insa privirea ii este captata de ceva. Sau poate nu....

Daca v-a plăcut stiti ce trebuie sa faceti, love 😳🥺❤️

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 11, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Barmanul (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum