Rozdział 7 " Że co...do...cholery!? "

533 33 15
                                    

- Co?! To ja wyjdę, za twojego tatę!?

- Tak.

- A kim jest twój tata?

Nashi obróciła się tylko w stronę "starszego" Natsu. Spojrzała znowu na "młodą" Heartfilię i się uśmiechnęła.

- Zaraz...nie chcesz mi powiedzieć, że twoim ojcem jest...

- Tak. Dokładnie. Jestem Nashi Dragneel. Córka Natsu Dragneel i Lucy Heartfilia. - powiedziała z dumą.

Nastała cisza.

- ŻE CO!? - krzyknęła na całą gildę Lucy.

- CÓRKA!? - teraz krzyknął Natsu.

- AAAAA AAAAA!!!!!!

*krzyk Lucy, który ciągnie się aż na sam koniec Fiore*

***

- Że co...do...cholery!? -krzyknął Natsu.

- Co ma znaczyć, że jesteś naszą córką!? Ja nie mam dzieci! - krzyknęła Lucy. - A tym bardziej z nim! - pokazała placem na Natsu.

- O tuż masz. - powiedziała Nashi. - Mnie. - wskazała na siebie.

- He?! - spojrzała w stronę przyjaciół. Oni stali jak, gdyby nigdy nic.

- A was to nie dziwi? - zapytała Lucy.

- Nie. Ani trochę. - odpowiedzieli chórem.

- Jak to!?

- Bo od początku wiedzieliśmy...no, raczej cała gildia wiedziała, że między wami coś więcej będzie, niż tylko przyjaźń. - powiedział Gray.

- Co!? - zapytała Lucy.

- Hę? - odezwał się Natsu.

- Tak samo cała gildia wiedziała, że pomiędzy Gray'em a Juvią coś zaiskrzy. - powiedziała Erza.

- No właśnie. Zaraz...że co!? - zapytał Gray, gdy usłyszał to co powiedziała Erza.

- Eh. Jakim cudem?

- Ja się pytam jakim cudem!? - tym razem zapytała się "starszej" siebie.

- No cóż...jesteś dorosła i...chyba wiesz skąd się biorą dzieci...heh... - powiedziała lekko zakłopotana "strasza" Lucy.

- Nie o tym mówię! Pytam, jakim cudem ty...yy...znaczy ja...znaczy my....eh...nie ważne, jakim cudem za niego wyszłaś!?

- Jak to jak? - zapytał "starszy" Natsu. - Z miłości. - przytulił się czule do swojej "żony".

- AAAAA! Co on powiedział!? - krzyknęła Lucy.

- Powiedział, że wyszła za niego z miłości. - powiedział Happy z uśmiechem na pyszczku.

- Z miłości!?

- Z miłości. - powtórzył Exceed.

Skok w Przyszłość || Fairy Tail ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz