Hızlı adımlarla Kumsal'ın cebinden anahtarı çıkartıp salona koştum. Kapının önünden gelen sesleri duyabiliyordum. Gül Teyzeler gelmişti...
"Anahtarı bulamıyorum Mehmet."
"Hadi hayatım daha hazırlanmam lazım."
Her bir sözlerinde kalbim daha da hızlı atıyordu. Anahtarı koltuğa fırlattım ve yukarı kata, Kumsal'ın yanına döndüm."Abi hallettin değil mi?"
"Hallettim herhalde ne sandın kızım?"
Dudaklarını büzüştüren Kumsal'ın konuşmasına izin vermeden, koridorun sonundaki yatak odasına daldık. Camı açıp aşağıya baktım.
"Bugün ölmezsek daha da ölmeyiz" diye ortamı yumuşatmaya çalıştım. Komikti ama kabul edin. Haydi ama? Aha tamam ya değildi...
Çatıya ulaşmanın bir yolunu bulup, kimseye gözükmediğimizden emin olduktan sonra, aşağıya inmenin bir yolunu bulmaya çalıştık.
"Kumsal" diyerek fısıltılarla seslenip aşağıdaki çöp konteyrını gösterdim.
Tiksinç bir bakıştan sonra Kumsal "Sen ciddi misin be çocuk?" dermişcesine süzdü beni. Haklıydı ben de istemiyordum buradan atlamayı ama mecburduk değil mi?
Yakalanma korkusuna daha fazla dayanamayıp Kumsal'ı arkasından ittirdim. Her ne kadar komik olsa da gülmemek için kendimi zor tuttum. Arkasından kendim de çöp konteynırına atladım.
"İğrenç ötesi, seni buna pişman edeceğim abi, saçım battı ya, iğrenç kokuyorum, böyle nasıl duracağım?"
Bir sus bakışı atarak Kumsal'ın zehir çenesinden kurtuldum.
******************************
Üstümü değiştirip annemlerin yanına gitmek için yola koyuldum. Duş iyi gelmişti. Bugün gerçekten riskli ve oldukça korkunç bir gündü. Yaşadığımız şeyler âdeta bir rüya gibiydi. O oda, o tahta, o yaratık, bunları aklımdan çıkaramıyordum...
"Hakan, okuldaki olaydan sonra Kayra'yı bir psikoloğa falan mı götürsek Kocacım?"
"Doğru diyorsun, aslında okula bir süre gitmemesi onun için daha iyi olur bence. Okulunu değiştirmeyi bile düşünüyorum."
"Neyse ki oğlumu öldürmeye çalışan kişi tutuklanmış, bugün polisler aradı. kamera kayıtlarından bulmak biraz zaman almış ama sonunda o kişi içerde.
Annemlerin konuştuğu konulara inanamıyordum. Başka bir okul mu? Ara vermeye tamamdım ama neyse, şuan konumuz bu değil, beni bıçaklayan katil tutuklandı da ne demek yahu?
Bu yaşadığımız şeylerin bu adamla bir alakası olabilir miydi? Bunu öğrenmenin tek yolu var ve bunu siz de biliyorsunuz...
ERTESİ SABAH
Gün ışığı, lanet olası penceremin arasından gözümü yakmak için elinden gelen her şeyi yapıyordu. Bir sabah daha mı? Neden ben? Çok yoruldum artık...
Her zamanki sızlanmalarımdan sonra üstümü değiştirip kahvaltıya indim. Burnuma gelen müthiş kokularla, daha yemeden doymuş gibiydim."Git kardeşini çağır Kayra."
"Otursam olmaz mı? Kendi gelir zaten." Diyerek masum gülüşlerimden yaptım.