30 Ekim Çarşamba günü arkadaşlarım canım arkadaşlarımla cafede buluştuk bir arkadaşım Kütahya'da ünüversite okuyordu o gelmişti cay kahve içiyorduk yaklaşık yarım saat sonra Ömer geldi ve
- Halı saha yapalım aga
+ Kanka ben 4 senedir oynamıyorum ve iki üç gün sonra askere gidicem bir sıkıntı olur felan
- olum ne olcak lan işte gitmeden yapalım işte hadi be
+ Tamam aga madem yapalım
Dedim sonra adam ayarladık ve saat 11- 12 maçına gittik.
Oyunun başında beni kaleye geçirdiler çünkü dört sene önce reflexlerim iyidi ama şimdi değildi ve üç tane gol yedim sonra başkasını kaleye geçirdiler benide defansa koydular aradan yarım saat geçti Muhammed diye bir çocuğa top attılar bende topa koştum ve Muhammed ayağıma vurdu sonra ben sanki onun ayağına vurmuşum gibi yere düştü ve ayağını tuttu faul oldu tabi suçlu bendim Muhammed'e göre, faul kullanıldı felan benim ayağım ağrımaya başladı oyunun 45.dakikasında ben çıktım ayağımın ağrısından dolayı neyse maç bitti soyunma odasındayım üzerimi değiştiriyorum hani kazağı çıkarırken kafa kısmında takılır çıkarmaya çalışırsınız felan işte tam olarak öyle oldu tam o sırada birisi içeri torpil atmış bir koşturmaca oldu ve görmediğim birisi çivili kranponuyla ayağıma bastı. Ben çığlık atmamak için kendimi zor tuttum tabi sonra hastahaneye gittik ve ayağımın kırıldığını söylediler ve ortapedi doktoruna gitmem gerektiğini söylediler bulunduğum ildeki doktor gitmiş yerine geçici bir doktor atanmış oda o gün izinliymiş bizde yenişehir Hastanesi'ne gittik ayağımı alçıya felan aldılar pazartesi günü tekrar muayeneye gelmemi söylediler.Ordan askerlik şubesine gittik rapor almam gerektiğini ve şubeye getirmemi söylediler ( sülüsümü almış olsaydım o mallarla uğraşmak zorunda kalmayacaktım)
Ve bir şeyi tekrar tekrar öğrenmiş oldum
Zamanı gelmeden hiç bir şey gerçekleşmiyor.
İki senedir askerliği bekliyorum ve askere gitmeme iki gün kala ayağım kırılıyor hangisine üzülmeliyim, dört senedir maç yapmayıp ilk maç da ayağımın kırılmasına mı ? Yoksa ayağımın askere gitmeme iki gün kala kırılmasına mı ?Hani derler ya hep her nasip vaktine esirdir diye işte bu sözü çok iyi anlamış oluyorum
Aklıma bir soru takıldı ama her nasip vaktine esirdir tamam ama vakit nasip değilmidir? Vakit nasipse, her nasip vaktine nasıl esir oluyor?
Hadi ben kaçtım Instagram hesabımıda şuracığa bırakıyorum.
myturk._
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLOG
RandomYazdıklarım anlamsız gelebilir veya saçma hayat zaten anlamsızlık ve saçmalık üzerine kurulu değilmi ?