GAME OF LOVE
He's handsome.
I've seen many actors sa tv that are handsome but this guy who just walked confident infront is really handsome!!!
Oh myyyyyy. Titig na titig kaming magkaklase sa kanya, at sinusundan ng mga mata namin kung saan siya patungo.
He has this aura that makes me melt. Starting from his gray hair, thick eyebrows, shining eyes.. Sa matangos niyang ilong lalong nagpadagdag sa kagandahan ng kanyang mukha, his lips hmm pinkish. His adams apple are visible, broad shoulder, and uhm owww I-ithink he has uhm a-abs under his levis polo... Down there uhm uhmm --he's tall... ♡_♡
"Hey miss, may nakaupo?"
Suddenly, he's now infront of me and talking!! TO ME!!
"Um none. J-just free to sit." I smiled.
But then, his handsomeness have been vanished away when he suddenly grab my chair tapos ay hinila ito at nilagay sa pinakagilid.Nabigla ako kaya hindi ko napigilang tumili.
"Ahhhhh omy ohmay gosh! Ahhh heyyyyy whattt aare AHHH you doing?! Let go!!!!!"
"SORRY MISS. YOURE NOT MY TYPE SO BETTER GO AWAY FROM ME, UGLY." He said and chuckled.
Ay gago! Sayang gwapo! AKO? UGLY? WOW.
Napatayo ako sa sinabi niya. Nabwibwisit ako! How dare he say that to my face?!
But then, walang lumabas sa bibig ko! I just stared to his face.
"Why are you staring like that?"
"Like what?"
"Like that!!"
"Like what?!"
"Ts! Stop staring!"
"I'm not staring.."
"You are."
"I'm not."
"Yes you are!!!"
"No I'm not! I'm looking not staring, okay? And please don't shout like we're hundreds miles away."
"STOP STARING UGLY!"
"UGLY? THIS FACE? WOW JUST WOW."
"Ugly ugly ugly! You like me I knew it but sorry miss you are not my type, so better not to show your ugky face to me."
Wow just wow! Kapal ng mukha!
Hindi ko inalintana kung may prof kami. BASTA I WANT TO SHOUT AT HIM!
"HUY ASSHOLE NA FROG! DO I KNOW YOU?! FEELINGERO AT ASSUMERONG FROGGY, LET ME SAY THIS TO YOU. FIRST, I'M BEAUTIFUL AND YOURE UGLY. SECOND, HINDI KITA TYPE AT ASSUMERO KA. THIRD, AMOY FROG KA NA NAGASAGAAN SA KALYE AND THANKS FOR MOVING MY CHAIR! I'm grateful. Iwas sa danger." I sarcatically said and smiled widely.
So this is it!
The beginning of my danger.
--
"Mommy Daddy! I'm home na po!"I angrily shouted pagkapasok ko palang sa bahay.
No one answer eh kasi wala sila. Sanay na akong mga katulong lang mga kasama ko sa bahay because my parents out of the country again. Pero kahit ganun, masaya naman na ako. I'M SUPERRRR HAPPY!
BUT THIS DAY, A BULPRAG JUST RUINED IT!
Nakakabuwisit siya, maka-ugly ah, wow. Feeleerrr di naman siya sobrang gwapo pwe!